Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulempen ved at man dømmer kvinner som har hatt sex med "mange", er at jenter åpner seg mindre om slike temaer. Det er jo ikke slik at sexlysten til kvinnen avtar bare fordi det er stor fordømmelse i samfunnet. Se f.eks. i Iran, der hvor slike ting er "strenge". Vet om flere som bor der som allikevel har hatt sex med flere menn utenfor ekteskapet.

Konsekvensen blir at man som mann får vite mindre om jenters fortid, fordi jenter prøver å skjule dette for å ikke bli fordømt av menn med slike holdninger, kun for å passe inn i menns fantasier om en "ren" jente. Madonna-/horekomplekset

Jeg har selv noen venninner, med hvem jeg er åpne med sex om. De greier å åpne seg rundt meg fordi jeg ikke dømmer dem. Hun ene fortalte meg for to helger siden om han ene karen hun ble med hjem fra byen. Hans penisstørrelse ble også nevnt.

Poenget er at det finnes en seksuell verden hos kvinner under alt det overfladiske om å passe inn i enkelte menns fantasier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen ved at man dømmer kvinner som har hatt sex med "mange", er at jenter åpner seg mindre om slike temaer. Det er jo ikke slik at sexlysten til kvinnen avtar bare fordi det er stor fordømmelse i samfunnet. Se f.eks. i Iran, der hvor slike ting er "strenge". Vet om flere som bor der som allikevel har hatt sex med flere menn utenfor ekteskapet.

Konsekvensen blir at man som mann får vite mindre om jenters fortid, fordi jenter prøver å skjule dette for å ikke bli fordømt av menn med slike holdninger, kun for å passe inn i menns fantasier om en "ren" jente. Madonna-/horekomplekset

Jeg har selv noen venninner, med hvem jeg er åpne med sex om. De greier å åpne seg rundt meg fordi jeg ikke dømmer dem. Hun ene fortalte meg for to helger siden om han ene karen hun ble med hjem fra byen. Hans penisstørrelse ble også nevnt.

Poenget er at det finnes en seksuell verden hos kvinner under alt det overfladiske om å passe inn i enkelte menns fantasier.

Er vel bare å dra på byen ei helg så skjønner man jo at det ikke nytter å lyve om at man er jomfruelig. Alle vet at norske jenter har lav terskel for å spre bena, så like greit å være ærlig om det.:) Så finnes det heldigvis ordentlige jenter som er veldig kresen på hvem de slipper inni seg. DISSE er og blir drømmepartner for de fleste menn.:) Da snakker vi om hun man vil gifte seg med.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å dra på byen ei helg så skjønner man jo at det ikke nytter å lyve om at man er jomfruelig. Alle vet at norske jenter har lav terskel for å spre bena, så like greit å være ærlig om det. :) Så finnes det heldigvis ordentlige jenter som er veldig kresen på hvem de slipper inni seg. DISSE er og blir drømmepartner for de fleste menn. :) Da snakker vi om hun man vil gifte seg med. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Jeg tror du misforsto hele poenget mitt. Mange av disse "ordentlige" jentene prøver å fremstå som ordentlige, for å ikke bli dømt av folk som deg. At noen FREMSTÅR som ordentlig betyr ikke at de ER "ordentlige".

Selvfølgelig er det mange som ikke "slipper" så mange inn, men hvordan skal du vite om de lyver eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du misforsto hele poenget mitt. Mange av disse "ordentlige" jentene prøver å fremstå som ordentlige, for å ikke bli dømt av folk som deg. At noen FREMSTÅR som ordentlig betyr ikke at de ER "ordentlige".

Selvfølgelig er det mange som ikke "slipper" så mange inn, men hvordan skal du vite om de lyver eller ikke?

Ved å date damer i omgangskretsen din. Enkelt og greit.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å date damer i omgangskretsen din. Enkelt og greit. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Kult.

Hvordan skal du vite om venninnene snakker sant? Jeg tviler på at alle legger ut om alle folk har hatt sex med i den gjengen. Og ved å være dømmende så tror jeg ikke at de vil åpne seg så mye om dette til deg.

Og tro meg, det er mange partnere jenter ikke forteller om. Ham hun møtte i syden, han ene som ikke telles, han andre som hun angrer på...

Jeg vet det kan være vanskelig å overbevise deg, men du lurer deg selv ved å tro slike ting. Det viser vel egentlig bare at du ikke har så mye forståelse om dette

Endret av lnx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved å date damer i omgangskretsen din. Enkelt og greit. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Eh.... Herre min hatt......

Du er virkelig naiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ser dere: det er ufattelig tabubelagt tema enda.. Menn kan liksom ha sex med hvem som helst uten å være dirty, mens en kvinne er virkelig ekkel og fordømt for resten av livet hvis hun med uhell har kommet borti noen av de useriøse typene, eller feile typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en kjempesøt, og herlig dame, hadde hatt trekant før så ville dere ikke vært sammen med henne? Hvis jeg var mann så ville jeg ha spurt hvorfor hun hadde trekant, og ville vite hvordan hennes tanker om det var. Hun kan ha havnet opp i en trekant via at hun var sammen med en feil type som påvirket henne til å bli med. Hvem vet? Men selv så holder jeg meg unna menn som liker trekanter og firkanter. For jeg vil kun være med en mann. Jeg vil kun ha sex med en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ser dere: det er ufattelig tabubelagt tema enda.. Menn kan liksom ha sex med hvem som helst uten å være dirty, mens en kvinne er virkelig ekkel og fordømt for resten av livet hvis hun med uhell har kommet borti noen av de useriøse typene, eller feile typer.

Mnei. Du tar feil.

Det er riktig nok noen veldig usikre gutter som prøver å påstå dette, men de er du ikke interressert i allikevel. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på her, er hvorfor i helvete du dømmer henne for fortiden hennes. Fortid er fortid, og strengt talt ikke noe du har noe med.

Skal jeg være ærlig så håper jeg du får beskjed om og ryke og reise, og at hun får det hun fortjener. For det er hvertfall ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Den 11.11.2014 at 1.40, Den rette prinsen skrev:

Er helt enig med deg. Da er jeg mannen for deg, vil ikke rote meg opp i noe elskerinne-tull. Elsker man en person så har man ikke sex med andre.

Elsker man en person, så elsker man den ja... og har ikke lyst å ha sex med andre. Interessant gammel tråd.. Hver gang jeg elsker en mann, så vil jeg ikke ha sex med andre menn enn han, sånn er det. Jeg , som dame er sånn, men kan være at noen tenker anderledes.. Hører ofte at menn kan elske en dame, men allikevel ha sex med flere... men det gjelder nok ikke alle :) 

Endret av Meline37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...