Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, hver og en er faktisk fri til å kritisere hva man vil. Jeg anklager ikke, men konstaterer ganske enkelt at holdninger som de TS har ikke er forenlig med et positivt kvinnesyn. Og å bruke "gå på akkord med hva man selv liker" som argument holder ikke. Det handler ikke om hva man liker best av pasta og ris, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: ad4b3...244

Ja, kritiser i vei, men du kan ikke ta fra enkeltpersonens suverene valg. At du er uenig betyr ikke at andre tar feil.

Jo, "å gå på akkord med hva man liker" som argument holder helt fint. Gjør ikke du det?

Har ikke du enkelte krav i valg av partner?

Hva om neste mulige partner du møter har hatt en seksuell fortid som i dine øyne er uakseptabel. Vil du se forbi dette uansett, i fare for å ha en "negativt mannssyn"?

Jeg er enig med TS i at å se forbi enhver mangel kan bety at man er desperat. Man må da ha lov til å sette noen standarder uten å bli kritisert for disse.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kritiser i vei, men du kan ikke ta fra enkeltpersonens suverene valg. At du er uenig betyr ikke at andre tar feil.

Jo, "å gå på akkord med hva man liker" som argument holder helt fint. Gjør ikke du det?

Har ikke du enkelte krav i valg av partner?

Hva om neste mulige partner du møter har hatt en seksuell fortid som i dine øyne er uakseptabel. Vil du se forbi dette uansett, i fare for å ha en "negativt mannssyn"?

Jeg er enig med TS i at å se forbi enhver mangel kan bety at man er desperat. Man må da ha lov til å sette noen standarder uten å bli kritisert for disse.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Jeg tar ikke valget fra noen, men hevder bare at det er et dårlig valg.

Og hvordan dere får det å innlede et forhold til noen som har hatt trekant til å bli det samme som "å se forbi enhver mangel" skjønner jeg ikke. Man kan jo ha standarder på en rekke andre områder for det. For eksempel til intelligens, humor, osv osv.

Anonymous poster hash: ad4b3...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Hva som er "syltynt grunnlag" må da være opp til meg å bedømme. Det er så mange single kvinner her jeg bor at jeg ser ingen grunn til å ta til takke med noen jeg egentlig ikke har lyst å være sammen med. For meg høres det enda verre ut å være så desperat. Dette med trekant er ett av flere punkter jeg diskvalifiserer potensielle kjærester på. Andre ting er utdanning, utseende, narkotikabruk osv.

Jeg tror det er kun noen få kvinner som har hatt trekant med to menn. Dette er kvinner som i mine øyne har en litt pervers seksualitet. Jeg liker f.eks. heller ikke BDSM og ville aldri blitt sammen med en kvinne som liker det. Det handler om å ha lignende preferanser og interesser. Jeg er ikke prippen, men jeg aksepterer ikke all seksualitet eller fetisjer som normale eller akseptable for meg. For det er en vesentlig forskjell på et seriøst langvarig forhold og et kortvarig pulevennskap.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Men å ta til takke med å pule henne kan du? !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tenker jo på personens beste. Om man MÅ si hva som er galt, så gjør det mer vondt enn det er verdt det for personen det gjelder.

En type som ikke liker kjønnsleppene dine er en idiot om han faktisk sier at det er grunnen til at han ikke vil ha deg. Og du forstår vell hvorfor?

Det samme gjelder denne saken. Det ligger ingen grunn til at fyren skal si at hennes trekant opplevelse er grunnen da hun kan starte å angre på noe hun egentlig har levd fint med til nå. Altså er det tullete av jenter samt gutter å grave etter grunnen, samt det er tullete å si årsaken om det kan såre mer enn forklare.

Tror du ts tenker hennes beste? Nei. Han unngår å si hele sannheten fordi at hadde han gjort det hadde hun ikke villet ha sex med han mer.

den sammenligninga di er tåpelig. Han avviser henne ikke pga utseende.

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ts tenker hennes beste? Nei. Han unngår å si hele sannheten fordi at hadde han gjort det hadde hun ikke villet ha sex med han mer.

den sammenligninga di er tåpelig. Han avviser henne ikke pga utseende.

Ja. Han har faktisk sagt at hun ikke har håp nå til å bli sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du med da? Skal du dømme henne nord og ned??? Syns du bør tenke deg om. Tenker du på deg selv, eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker du med da? Skal du dømme henne nord og ned??? Syns du bør tenke deg om. Tenker du på deg selv, eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som bekymrer meg mest med denne tråden er at det må være mange som har hatt trekant og prøver å forsvare at dette ikke er en grunn til å ha h*n som kjereste.

Anonymous poster hash: f98f0...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som bekymrer meg mest med denne tråden er at det må være mange som har hatt trekant og prøver å forsvare at dette ikke er en grunn til å ha h*n som kjereste. Anonymous poster hash: f98f0...98b

Personlig reagerer jeg på at han synes det fortsatt er greit å pule henne.

Vist det hun har gjort er så sykt i hans hode, så burde han jo synes at det er ekkelt å putte pikken sin i ho.

Man velger selvfølgelig selv hvem man vil være sammen med.

Men for meg er det sånn at en jeg ikke vil være sammen med, er heller ikke en jeg vil fortsette å pule.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare si noe her. Da jeg var 20 hadde jeg tre-kant med to stykker. Ene var kompisen til typen. Det var ikke planlagt. Jeg var svært sjenert, og til tross for det lå gutta langflate etter meg. Vi hadde vært på byen, og dro innom kompisen vår. Ut av det blå skjedde det bare og han ene begynte kle av meg, mens han andre bare fulgte etter. Det skjedde en gang til siden, men da med en annen kompis av typen min. Etter det har det aldri skjedd, og det er ikke noe jeg tenker på sånn veldig mye.

Men en opplevelse var det i hvertfall

Anonymous poster hash: d279b...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Synes at du viser deg til å være en stor looser! . Du oppfører deg som en useriøs person selv. Og dessuten : om hun har hatt trekant med to menn, betyr det noe, så lenge det var fortid? Alle har gjort sine dumheter i fortiden, inkludert deg!. Men i nårtiden gjør du en dumhet, med å ville ha pulevenninner ! hehe. Det mener ihvertfall jeg. Høres useriøst ut fra din side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at du viser deg til å være en stor looser! . Du oppfører deg som en useriøs person selv. Og dessuten : om hun har hatt trekant med to menn, betyr det noe, så lenge det var fortid? Alle har gjort sine dumheter i fortiden, inkludert deg!. Men i nårtiden gjør du en dumhet, med å ville ha pulevenninner ! hehe. Det mener ihvertfall jeg. Høres useriøst ut fra din side!

Helt enig med deg Meline. Du sier så mye bra og gjennomtenkt. Virkelig imponert over svarene du gir. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg Meline. Du sier så mye bra og gjennomtenkt. Virkelig imponert over svarene du gir. :)

Ja, alle har gjort dumheter i sitt liv. Og de dumhetene kan man ikke dra med seg videre i livet. De må slettes fra hukommelsen. Man må få lov å starte med blanke ark igjen :). Så lenge man ikke har pådratt seg en sykdom å ta hensyn til, så har man ikke tatt skade av den trekanten som denne mannen snakker om. Og han er slett ikke seriøs selv som vurderer å bruke henne som en elskerinne! . Jeg vil ikke ha en mann som har elskerinner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig reagerer jeg på at han synes det fortsatt er greit å pule henne.

Vist det hun har gjort er så sykt i hans hode, så burde han jo synes at det er ekkelt å putte pikken sin i ho.

Man velger selvfølgelig selv hvem man vil være sammen med.

Men for meg er det sånn at en jeg ikke vil være sammen med, er heller ikke en jeg vil fortsette å pule.

Helt enig i dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle har gjort dumheter i sitt liv. Og de dumhetene kan man ikke dra med seg videre i livet. De må slettes fra hukommelsen. Man må få lov å starte med blanke ark igjen :). Så lenge man ikke har pådratt seg en sykdom å ta hensyn til, så har man ikke tatt skade av den trekanten som denne mannen snakker om. Og han er slett ikke seriøs selv som vurderer å bruke henne som en elskerinne! . Jeg vil ikke ha en mann som har elskerinner! ;)

Er helt enig med deg. Da er jeg mannen for deg, vil ikke rote meg opp i noe elskerinne-tull. Elsker man en person så har man ikke sex med andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er helt enig med deg. Da er jeg mannen for deg, vil ikke rote meg opp i noe elskerinne-tull. Elsker man en person så har man ikke sex med andre.

hehe. Du høres jo ut som en drømmeprins ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle har gjort dumheter i sitt liv. Og de dumhetene kan man ikke dra med seg videre i livet. De må slettes fra hukommelsen. Man må få lov å starte med blanke ark igjen :). Så lenge man ikke har pådratt seg en sykdom å ta hensyn til, så har man ikke tatt skade av den trekanten som denne mannen snakker om. Og han er slett ikke seriøs selv som vurderer å bruke henne som en elskerinne! . Jeg vil ikke ha en mann som har elskerinner! ;)

Jo de dumhetene man har gjort gjennom livet vil ALLTID henge ved en.:) Det er ikke sånn at en voldsmann eller voldtektsmann kan slette det fra minnet. Det vil alltid følge personen og være et problem i stor eller mindre grad. Sånn er det med folk som har knullet rundt og ødelagt ryktet sitt. Det vil alltid være med deg på godt og vondt. Man kan ikke bare slette det, fordi du vil alltid måtte forholde deg til at du har fått et stempel og blir sett ned på av enkelte. Derfor burde noen bruke hodet litt før de gjør ting de ikke skjønner omfanget av. Blir akkurat som de som melder seg på paradise og blånekter for at dette vil føre til at de ikke blir tatt seriøst av fremtidig arbeidsgiver. Men de kan nekte til krampa tar de, men fakta er at de vil bli stemplet som den billige personen som knullet forran åpent kamera. Thats the reality..:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de dumhetene man har gjort gjennom livet vil ALLTID henge ved en. :) Det er ikke sånn at en voldsmann eller voldtektsmann kan slette det fra minnet. Det vil alltid følge personen og være et problem i stor eller mindre grad. Sånn er det med folk som har knullet rundt og ødelagt ryktet sitt. Det vil alltid være med deg på godt og vondt. Man kan ikke bare slette det, fordi du vil alltid måtte forholde deg til at du har fått et stempel og blir sett ned på av enkelte. Derfor burde noen bruke hodet litt før de gjør ting de ikke skjønner omfanget av. Blir akkurat som de som melder seg på paradise og blånekter for at dette vil føre til at de ikke blir tatt seriøst av fremtidig arbeidsgiver. Men de kan nekte til krampa tar de, men fakta er at de vil bli stemplet som den billige personen som knullet forran åpent kamera. Thats the reality.. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

For en partner så er han den eneste som jeg har hatt. Jeg lever med blanke ark. Og forteller ingenting om tidligere partnere til min nye foreks :) Ingen kan vite hvor mange verken jeg eller de andre kvinner her inne har hatt, uten at vi forteller det, men vi kan holde kjeft om antall hvis vi vil, eller si at vi har hatt 1 eller ingen ;)

Det er ingen som kan vite hvor mange partnere et menneske har hatt Det står ikke tegnet i underlivet. Og denne dømmingen din sier mer om deg enn om de.

Om en dame har hatt trekant, så spiller det ingen rolle, hvis hun aldri ville gjort det igjen, og kanskje hun gjorde det da hun var ute å kjøre følelsesmessig på en eller annen måte? Tenk på det, og tenk at alle gjør sine dustete sprell, inkludert deg!

Endret av Meline37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en partner så er han den eneste som jeg har hatt. Jeg lever med blanke ark. Og forteller ingenting om tidligere partnere til min nye foreks :) Ingen kan vite hvor mange verken jeg eller de andre kvinner her inne har hatt, uten at vi forteller det, men vi kan holde kjeft om antall hvis vi vil, eller si at vi har hatt 1 eller ingen ;)

Det er ingen som kan vite hvor mange partnere et menneske har hatt Det står ikke tegnet i underlivet. Og denne dømmingen din sier mer om deg enn om de.

Om en dame har hatt trekant, så spiller det ingen rolle, hvis hun aldri ville gjort det igjen, og kanskje hun gjorde det da hun var ute å kjøre følelsesmessig på en eller annen måte? Tenk på det, og tenk at alle gjør sine dustete sprell, inkludert deg!

Nei alle kjører ikke i fylla, har gruppesex, stjeler, mobber osv osv. Er stor forskjell på feil man gjør. Noen ganger må man ta konsekvensen av ting man gjør. Jeg dater aldri ei jente jeg ikke vet noe om på forhånd. Ofte erbdet jenter i min omgangskrets, så da får man vite inside information om denne personen fra veninner og kompiser. Skal og har krav på å vite om fortiden til partneren min, på sammme måte som hun har krav på det angående meg. Og du mener det er helt ok å lyve om antall partnere foreks? Sier mere om deg som person. Hvis ei jente spør meg om antall og jeg er redd for hva hun tenker om det, så er hele forholdet bygd på en løgn hvis jeg pynter på sannheten. Sannheten kommer frem for en dag. Man kommer ikke langt i livet ved å ta hvite løgner. Hvis man skjemmes over antall partnere eller gruppesex, så er det jo en grunn for det ikke sant?:) Hvem vil være med en partner som ikke hadde godtatt deg for den du er, hvis du var ærlig?;) Og hvis hun hadde problemer og følte seg tvunget i en spesiell situasjon så får man snakke om det, så kanskje det har en logisk forklaring. Men å lyve det gjør man IKKE.:) Syns ts helt fint må få velge om hun har de kvalitetene som gjør at hun er kvalifisert som kjereste i hannes øyne.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...