Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må nesten flire litt av holdningen din her. "For bra for deg hun også"..

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Hvorfor det? Slik jeg ser det er ts under pari for samtlige kvinner i verden. Prostituerte inkludert bare for å streke under hvor lite verdig ts er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud. Tenke for andre? Hva med å si rett ut at han ikke vil ha et forhold i det hele tatt? Hvor vanskelig er det å si??

Han har jo igrunn sagt at han ønsker et FF forhold og ikke et vanlig forhold da. Hun tok det til seg og valgte å fortsette med sex.

Dette er jo noe som forekommer hele tiden. Folk ender opp i et FF forhold pga den ene parten stort sett setter en stopper. Da må den andre velge om han eller hun vil helt ut, eller om h*n nøyer seg med å få det seksuelle behovet tilfredsstilt enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Tenke for andre? Hva med å si rett ut at han ikke vil ha et forhold i det hele tatt? Hvor vanskelig er det å si??

Ja, han har sagt at han ikke er klar for et forhold nå. Det er en ganske normal måte å si det på.

Han skal ikke måtte tenke hva hun mener, tenker eller føler om det all den tid han har sagt at forhold ikke er aktuelt. Det er dere damer som absolutt skal legge så mye i alt man sier og ikke ta tingene for hva de er.

Hadde noen sagt "jeg ser ikke for meg et forhold med deg akkurat nå, men vi kan ha sex om du ønsker det", ville jeg skjønt tegninga. Jeg er jo ikke dum.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Slik jeg ser det er ts under pari for samtlige kvinner i verden. Prostituerte inkludert bare for å streke under hvor lite verdig ts er

Og med den holdningen er du under pari for samtlige menn i verden og. Herregud for en holdning.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo igrunn sagt at han ønsker et FF forhold og ikke et vanlig forhold da. Hun tok det til seg og valgte å fortsette med sex.

Dette er jo noe som forekommer hele tiden. Folk ender opp i et FF forhold pga den ene parten stort sett setter en stopper. Da må den andre velge om han eller hun vil helt ut, eller om h*n nøyer seg med å få det seksuelle behovet tilfredsstilt enn så lenge.

Det er det at han sa han ikke ville ha forhold AKKURAT NÅ. Jeg reagerer på. Jeg reagerer også på at han ikke sier grunnen, for hadde han gjort det hadde hun sluppet å i uvitenhet ha sex med en fordømmende drittsekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med den holdningen er du under pari for samtlige menn i verden og. Herregud for en holdning.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Det er jeg ikke. Jeg er ikke slem mot eller lurer menn for å oppnå egne fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det at han sa han ikke ville ha forhold AKKURAT NÅ. Jeg reagerer på. Jeg reagerer også på at han ikke sier grunnen, for hadde han gjort det hadde hun sluppet å i uvitenhet ha sex med en fordømmende drittsekk.

Årsaken er vel mindre viktig ettersom dette nå er et rent fysisk forhold. Han har sagt at hun ikke er den rette. Den beskjeden må man gi flere ganger i livet og det er en helt god måte å si det på.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke. Jeg er ikke slem mot eller lurer menn for å oppnå egne fordeler.

Nei, du bare kaller dem patetiske og mener enkelte ikke fortjener å ha sex med prostituerte engang,

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er vel mindre viktig ettersom dette nå er et rent fysisk forhold. Han har sagt at hun ikke er den rette. Den beskjeden må man gi flere ganger i livet og det er en helt god måte å si det på.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Nei det er ikke mindre viktig. For hadde hun visst grunnen hadde hun ikke sløst sex på han men heller funnet en bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke mindre viktig. For hadde hun visst grunnen hadde hun ikke sløst sex på han men heller funnet en bedre.

Sukk.

Hun.er.ikke.jenta.han.vil.dele.livet.med.

Det kan være på grunn av at han ikke føler kjemien, at hun er blond og ikke brunette, at hun ikke er i god nok form eller en million andre grunner.

Det er ikke alltid man skal si hvorfor vedkommende ikke er kjærestemateriale. Det kan faktisk såre dypt.

Han har sin grunn og ønsker ikke bli sammen med henne, ferdig.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det at han sa han ikke ville ha forhold AKKURAT NÅ. Jeg reagerer på. Jeg reagerer også på at han ikke sier grunnen, for hadde han gjort det hadde hun sluppet å i uvitenhet ha sex med en fordømmende drittsekk.

Tja, kanskje han ikke utelukker at han kan forandre på tankene sine etterhvert. Jeg kan heller ikke forstå at trekant er "dumpegrunn", så den reagerte jeg også på. Men jeg trur også at den "dumpegrunnen" lett kan forsvinne om han også opparbeider følelser i ettertid. Så det å si "ALDRI" vil jo også være feil ettersom man aldri kan si aldri. Folk her inne har da dumpet folk av mindre årsaker.

Så lenge han var ærlig om hvor han stod akkurat nå så syns jeg han taklet det mye bedre enn andre menn og kvinner som ikke klarer å si det som det er. Det er jo ting som "jeg trenger med tid" osv som er å holde folk på gress. Ikke "det blir ikke et forhold uansett nå". Da er man jo ærlig og man slenger ballen til motparten som kan velge om han eller hun ønsker å fortsette forholdet eller ikke.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.

Hun.er.ikke.jenta.han.vil.dele.livet.med.

Det kan være på grunn av at han ikke føler kjemien, at hun er blond og ikke brunette, at hun ikke er i god nok form eller en million andre grunner.

Det er ikke alltid man skal si hvorfor vedkommende ikke er kjærestemateriale. Det kan faktisk såre dypt.

Han har sin grunn og ønsker ikke bli sammen med henne, ferdig.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Ja men hun har måttet sløse sex på han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Dette viser at du ikke har dype følelser for henne, så ikke gi henne forhåpninger ... Hadde du virkelig hatt dype følelser hadde du sett forbi fortiden hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men hun har måttet sløse sex på han.

Ja, hun har det fælt som må ha sex med en mann. Kanskje hun får orgasme og, Gud forby.

Hun har det nok helt fint ;)

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har det fælt som må ha sex med en mann. Kanskje hun får orgasme og, Gud forby.

Hun har det nok helt fint ;)

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Om jeg har hatt sex med en som i ettertid visye seg å være drittsekk, så angrer jeg selv om sexen var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har hatt sex med en som i ettertid visye seg å være drittsekk, så angrer jeg selv om sexen var god.

Som en annen skrev over, han er dønn ærlig. En drittsekk ville sagt "jeg må ha tid, men vi kan ha sex"

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som en annen skrev over, han er dønn ærlig. En drittsekk ville sagt "jeg må ha tid, men vi kan ha sex"

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Han er delvis ærlig. Ikke dønn æelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er delvis ærlig. Ikke dønn æelig

Hvordan vet du at han ikke tenker at noe kan endre seg? Og du som kaller folk patetiske, er TS litt mindre patetisk siden han sier halve sannheten?

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han ikke tenker at noe kan endre seg? Og du som kaller folk patetiske, er TS litt mindre patetisk siden han sier halve sannheten?

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Hvordan jeg vet det? Han sier det jo selv at hun er totalt utelukka pga det med trekanten. Dessuten har han begynt å deite ei ny ei.

Hvor skrev jeg ordet patetisk?

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pul henne og skaff deg en kone fra Russland. Jeg anbefaler kone fra Russland på det sterkeste. Bare vakre kvinner i Russland.



Anonymous poster hash: 28c84...120
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...