Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan jeg vet det? Han sier det jo selv at hun er totalt utelukka pga det med trekanten. Dessuten har han begynt å deite ei ny ei.

Hvor skrev jeg ordet patetisk?

Beklager, min feil. Det du skrev var ikke så ille, bare "under pari for samtlige kvinner i verden. Prostituerte inkludert"

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, min feil. Det du skrev var ikke så ille, bare "under pari for samtlige kvinner i verden. Prostituerte inkludert"

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Ok gjerne jeg overdrev litt i affekt fordi jeg ble provosert av mange meninger her inne. Men jeg syns ikke han behandler denne jenta på en respektfull måte, og noe sier meg at det er slik han behandler jenter generelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo egentlig... Er ikke dette bare bra? At hun er frisinnet nok til å utforske sin egen seksualitet, prøve nye ting og ikke er redd for å snakke om det til deg? Virker som et godt utgangspunkt for et bra sexliv spør du meg. Siden det er en del karer her inne som klager over kjedelig sex og rutine liksom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Du har altså aldri tenkt, hatt fantasier eller gjort noe som helst (ikke nødvendigvis sexuelt) som andre jenter kan finne merkelig og noe som de selv aldri ville gjort?

Du ville aldri vurdert tanken om du var singel og to jenter forsøkte å få deg med på soverommet?

Hvis du ikke kan si ja på overnevnte er du en hykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har altså aldri tenkt, hatt fantasier eller gjort noe som helst (ikke nødvendigvis sexuelt) som andre jenter kan finne merkelig og noe som de selv aldri ville gjort?

Du ville aldri vurdert tanken om du var singel og to jenter forsøkte å få deg med på soverommet?

Hvis du ikke kan si ja på overnevnte er du en hykler.

Hykler blir han vel først om han mener jenter ikke skal ha rett til å velge ham vekk på bakgrunn av seksuell fortid.

Har ikke sett noe sted at han mener det.

Selvfølgelig skal man ha rett til å velge vekk noen som partner uansett grunn, og så lenge man aksepterer andres rett til å gjøre det samme, er man ikke hyklersk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det at han sa han ikke ville ha forhold AKKURAT NÅ. Jeg reagerer på. Jeg reagerer også på at han ikke sier grunnen, for hadde han gjort det hadde hun sluppet å i uvitenhet ha sex med en fordømmende drittsekk.

Har ikke de fleste jenter det? Tror dere at ingen av ONS'ene deres er fordømmende drittsekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike jenter er ment for å ha det morro med, men aldri gå inn i forhold med dem! Det vil bare bli en tragedie og sorg, ikke invester følelser i henne!



Anonymous poster hash: 0b40d...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de fleste jenter det? Tror dere at ingen av ONS'ene deres er fordømmende drittsekker?

Og det gjør det ok da? Jeg har blitt såret av en sånn en jeg. Det føles jævlig og jeg har ikke glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gjør det ok da? Jeg har blitt såret av en sånn en jeg. Det føles jævlig og jeg har ikke glemt det.

Alle som har hatt en ONS/pulevenn hvor det ikke blir noe mer, har samtidig blitt vurdert til å være god nok til å ha sex med, men ikke god nok til et forhold (akkurat da). Sånn er livet :-)

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var singel og hadde venner jeg hygget meg med, snakket vi aldri om hverandre på den måten du gjør TS!

Men han som var min sengekompis/pulevenn var veldig trygg på seg selv , snill og var med på det meste i sengen. Kunne gjøre det meste sammen, var gøy. Men vi har vært venner i mange år så noe forhold snakket vi ikke om en gang. Vi er venner enda.

Men du TS er umoden! Skal du leke voksen så vær det også, seksualitet har alle på sine måter. Og dømme noen etter hva de har gjort før viser meg at du er umoden.

Slutt og ha ons og pulevenn! Heller let etter litt selvinnsikt istede!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hykler blir han vel først om han mener jenter ikke skal ha rett til å velge ham vekk på bakgrunn av seksuell fortid.

Har ikke sett noe sted at han mener det.

Selvfølgelig skal man ha rett til å velge vekk noen som partner uansett grunn, og så lenge man aksepterer andres rett til å gjøre det samme, er man ikke hyklersk.

Jeg siktet til at hvis han selv fantaserer om trekant, kunne tenkt seg å hatt det i tilsvarende situasjon som det hun var eller har ting på rullebladet han vet hun kunne finne på å misslike - blir det hyklersk å velge bort henne av samme grunn. Altså akseptere at en selv gjør noe men ikke andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Nei, jeg har ingen fantasier om trekant. Ser ikke på meg som noe særlig prippen, men trekant med to menn er 1 av ikke alt for mange ting jeg ikke liker. Tenker at det er noe sært/galt med jenter som er med på det. Har diskutert dette også med kompiser og vi var stort sett enige.



Anonymous poster hash: 5d691...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som har hatt en ONS/pulevenn hvor det ikke blir noe mer, har samtidig blitt vurdert til å være god nok til å ha sex med, men ikke god nok til et forhold (akkurat da). Sånn er livet :-)

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Nå var det ikke avklart at det var et pulevennforhold.

Jeg vet jeg er mer enn god nok å være i forhold med.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS

Nei, jeg har ingen fantasier om trekant. Ser ikke på meg som noe særlig prippen, men trekant med to menn er 1 av ikke alt for mange ting jeg ikke liker. Tenker at det er noe sært/galt med jenter som er med på det. Har diskutert dette også med kompiser og vi var stort sett enige.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Bare du har diskutert det med kompisene dine så er det greit.... :vetikke:

Lykke til med kjærlighetslivet ditt...

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant med to menn. Jeg var ung og nyskjerrig. Prøvde det en gang, angrer ikke, men det kommer til å bli med den ene gangen.

Jeg var singel og sto ikke til ansvar for noen.

Jeg har også hatt mange ons, en knullevenn over flere år og flere korte forhold.

I dag er jeg i et forhold med mannen jeg ser for meg fremtiden med. Kunne aldri tenkt tanken en gang på å være utro. Min mann har betraktelig mindre "erfaring" enn meg, men vi har det godt sammen og sexen jeg har hatt med andre før ofrer jeg ikke lengre en tanke.

Så om min mann ikke ville hatt meg pga jeg tidligere har likt å utforske og hadde sexlyst selv om jeg ikke til en hver tid var i et forhold, ja da måtte han bare dratt.

Anonymous poster hash: d3519...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Nei, jeg har ingen fantasier om trekant. Ser ikke på meg som noe særlig prippen, men trekant med to menn er 1 av ikke alt for mange ting jeg ikke liker. Tenker at det er noe sært/galt med jenter som er med på det. Har diskutert dette også med kompiser og vi var stort sett enige.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Du har dine preferanser, og noen her er uenig i disse. Ikke hør på de, de har sine holdninger som sikkert andre er uenige i.

Liker at du har funnet ut av slikt, og jeg er tilbøyelig til å være enig med deg. Selv om det gjør meg til en hykler jfr enkelte innlegg her. Men det driter jeg i. Jeg lar ikke anonyme forumbrukere diktere hva jeg skal tenke om seksualitet og forhold.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har dine preferanser, og noen her er uenig i disse. Ikke hør på de, de har sine holdninger som sikkert andre er uenige i.

Liker at du har funnet ut av slikt, og jeg er tilbøyelig til å være enig med deg. Selv om det gjør meg til en hykler jfr enkelte innlegg her. Men det driter jeg i. Jeg lar ikke anonyme forumbrukere diktere hva jeg skal tenke om seksualitet og forhold.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Altså ts skal få ha de preferansene han vil men han bør og være ærlig å si det. Beklager men det at du har hatt trekant er dessverre dealbreaker for meg. Hvorfor ikke bare si det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ts skal få ha de preferansene han vil men han bør og være ærlig å si det. Beklager men det at du har hatt trekant er dessverre dealbreaker for meg. Hvorfor ikke bare si det?

Vil det ha noe å si? Det endrer jo ingenting. Jeg har stanset datingen med ei jente fordi jeg fant ut at hadde et litt for liberalt forhold til narkotika enn jeg ønsker. Det jeg sa var at jeg ikke hadde de riktige følelsene.

Jeg kunne sikkert ha sagt nøyaktig hvorfor følelsene opphørte, men det ville ikke endret noe, og det ville nok startet en diskusjon som hadde endt med en dårlig avslutning.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trekant med to menn. Jeg var ung og nyskjerrig. Prøvde det en gang, angrer ikke, men det kommer til å bli med den ene gangen.

Jeg var singel og sto ikke til ansvar for noen.

Jeg har også hatt mange ons, en knullevenn over flere år og flere korte forhold.

I dag er jeg i et forhold med mannen jeg ser for meg fremtiden med. Kunne aldri tenkt tanken en gang på å være utro. Min mann har betraktelig mindre "erfaring" enn meg, men vi har det godt sammen og sexen jeg har hatt med andre før ofrer jeg ikke lengre en tanke.

Så om min mann ikke ville hatt meg pga jeg tidligere har likt å utforske og hadde sexlyst selv om jeg ikke til en hver tid var i et forhold, ja da måtte han bare dratt.

Anonymous poster hash: d3519...4ef

ts

Ser flere nevner utroskap. Vet ikke hvorfor, for kan ikke si at dette er noe jeg har tenkt på eller frykter. Tror ikke det er noen større sannsynlighet for at hun skal være utro enn andre. Jeg tenker heller at det er noe galt med jenter som har sex med to menn samtidig. Trekant med to menn er for meg ekkelt og jeg vil ikke være sammen med en jente som har hatt det. Trenger ikke intellektualisere det noe mer.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det ha noe å si? Det endrer jo ingenting. Jeg har stanset datingen med ei jente fordi jeg fant ut at hadde et litt for liberalt forhold til narkotika enn jeg ønsker. Det jeg sa var at jeg ikke hadde de riktige følelsene.

Jeg kunne sikkert ha sagt nøyaktig hvorfor følelsene opphørte, men det ville ikke endret noe, og det ville nok startet en diskusjon som hadde endt med en dårlig avslutning.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Jo. Klart det. Da vet man jo grunnen og kommer videre. Får man ikke vote grunnen går man jo bare rundt og lurer da. Er jo greit å vite grunnen syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...