Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sukk. Tror ikke vi kommer noen vei. Det er ihvertfall klart at du ikke evner å sette deg inn i TS sitt hode.

Hva med når du dumper en date? Hvor man er i oppstartsfasen og du finner ut av at dette ikke er noe for deg? Jeg har alltid sagt at jeg ikke tror dette er noe for meg, men utelatt at det er fordi (en tilfeldig grunn).

Mitt kvinnesyn er som mitt menneskesyn. Man skal behandle folk bra, og være ærlig. TS er ærlig når han sier at det ikke er sjans for noe forhold nå. Kanskje han endrer syn etterhvert? Jenta har ihvertfall fått beskjed om at det ikke blir noe, og TS lar det være opp til henne hva hun vil. Og hun ønsker å ha sex med ham.

Man kan ikke passe på alle hele tiden. Man er selv ansvarlig for at man selv har det bra.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Jo, det er nettopp det jeg gjør. Jeg skjønner hensiktene til Ts meget godt.

Det er derfor jeg reagerer slik som jeg gjør.

Hva ser du når du setter deg i Ts sin situasjon?

Hva ser du når du setter deg inn i jentas situajon som har følelser for Ts?

Det er nemlig jenta og hennes følelser dette handler om ser du.

Derfor reagerer vi så kraftig på Ts og hans ytringer!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det er nettopp det jeg gjør. Jeg skjønner hensiktene til Ts meget godt.

Det er derfor jeg reagerer slik som jeg gjør.

Hva ser du når du setter deg i Ts sin situasjon?

Hva ser du når du setter deg inn i jentas situajon som har følelser for Ts?

Det er nemlig jenta og hennes følelser dette handler om ser du.

Derfor reagerer vi så kraftig på Ts og hans ytringer!

TS ønsker å ha et seksuelt forhold og har sagt dette til jenta.

Jenta ønsker å ha et seksuelt forhold og har sagt dette til TS.

At jenta har flere tanker rundt dette enn TS går jeg utifra ettersom det er han som har lagt begrensninger på forholdet. Men igjen, hun får selv vurdere om et rent seksuelt forhold er nok. Per i dag har hun sagt at det er det, og jeg synes TS sitt ansvar for hennes valg stopper der.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ønsker å ha et seksuelt forhold og har sagt dette til jenta.

Jenta ønsker å ha et seksuelt forhold og har sagt dette til TS.

At jenta har flere tanker rundt dette enn TS går jeg utifra ettersom det er han som har lagt begrensninger på forholdet. Men igjen, hun får selv vurdere om et rent seksuelt forhold er nok. Per i dag har hun sagt at det er det, og jeg synes TS sitt ansvar for hennes valg stopper der.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Han holder henne på gress, da han velger å pakke inn sine hensikter.

Hvordan kan det ha seg at du ikke ser at dette ikke er ok?

Jeg ser at dette var vanskelig for deg å skjønne, da du ikke klarer å sette deg inn i hennes situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder henne på gress, da han velger å pakke inn sine hensikter.

Hvordan kan det ha seg at du ikke ser at dette ikke er ok?

Jeg ser at dette var vanskelig for deg å skjønne, da du ikke klarer å sette deg inn i hennes situasjon.

Han har sagt at han vil ha et seksuelt forhold. Punktum.

Jeg har selv både gitt og fått den samme forutsetningen, det har gått helt fint. Så jeg forstår hvordan det er å være i en slik situasjon.

Jenta er en voksen person som er i stand til å ta en avgjørelse selv. Hun har valgt å fortsette det seksuelle og det i seg selv viser at hun ikke har behov for å være i et forhold for å ha sex.

Hvorfor du føler behov for

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*for å nedvurdere hennes eget valg forstår jeg ikke.



Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har sagt at han vil ha et seksuelt forhold. Punktum.

Jeg har selv både gitt og fått den samme forutsetningen, det har gått helt fint. Så jeg forstår hvordan det er å være i en slik situasjon.

Jenta er en voksen person som er i stand til å ta en avgjørelse selv. Hun har valgt å fortsette det seksuelle og det i seg selv viser at hun ikke har behov for å være i et forhold for å ha sex.

Hvorfor du føler behov for

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Han har gitt henne forhåpninger.

Jeg anbefaler deg å gå tilbake å lese innleggene til Ts.

I mellomtiden bør du sette deg ned å finne ut av hvorfor jeg, samt en del andre her reagerer på denne type oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gitt henne forhåpninger.

Jeg anbefaler deg å gå tilbake å lese innleggene til Ts.

I mellomtiden bør du sette deg ned å finne ut av hvorfor jeg, samt en del andre her reagerer på denne type oppførsel.

Gitt henne forhåpninger? Ved å si at det per i dag ikke er snakk om noe forhold?

Hadde han sagt "gi meg en måned", eller lignende hadde jeg vært enig med deg. Men TS skrev at det akkurat nå ikke var sjans og skrev videre at hun tok det bra. Videre at de kunne ha et seksuelt forhold om hun ønsket det.

Man skal være bra på knærna etter noen for å tolke dette som forhåpninger. Jeg ville ihvertfall ha tatt dette som at det aldri blir noe forhold.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt at han vil ha et seksuelt forhold. Punktum.

Jeg har selv både gitt og fått den samme forutsetningen, det har gått helt fint. Så jeg forstår hvordan det er å være i en slik situasjon.

Jenta er en voksen person som er i stand til å ta en avgjørelse selv. Hun har valgt å fortsette det seksuelle og det i seg selv viser at hun ikke har behov for å være i et forhold for å ha sex.

Hvorfor du føler behov for

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Stridens kjerne her jo at han ikke sa punktum.

Han sa at de fikk se hva det blir til.

Dette er noe helt annet og forleder en jente med følelser til å tro at det kan bli noe mer hvis bare nå aksepterer kun sex.

Det er dette som reageres på. Ikke TS sine preferanser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stridens kjerne her jo at han ikke sa punktum.

Han sa at de fikk se hva det blir til.

Dette er noe helt annet og forleder en jente med følelser til å tro at det kan bli noe mer hvis bare nå aksepterer kun sex.

Det er dette som reageres på. Ikke TS sine preferanser.

Om noen hadde sagt til meg at et forhold ikke er aktuelt "akkurat nå", vil det for meg bety at et forhold ikke er aktuelt i det hele tatt. Det vil det vel gjøre for det fleste.

Det er forøvrig ikke sikkert at jenta blir forledet og lurt. Det kan være at hun er såpass oppegående at hun ikke trenger at dere her har fasiten på hva hun tenker. Jeg velger å stole på TS ettersom det er hans versjon som er den mest sikre. Han sa at hun tok det bra og situasjonen har løst seg - da trenger man ikke et helt internettforum for å si at "nei, du har feil".

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt henne forhåpninger? Ved å si at det per i dag ikke er snakk om noe forhold?

Hadde han sagt "gi meg en måned", eller lignende hadde jeg vært enig med deg. Men TS skrev at det akkurat nå ikke var sjans og skrev videre at hun tok det bra. Videre at de kunne ha et seksuelt forhold om hun ønsket det.

Man skal være bra på knærna etter noen for å tolke dette som forhåpninger. Jeg ville ihvertfall ha tatt dette som at det aldri blir noe forhold.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Han sa at han var ikke klar for et forhold akkurat nå, men at de skulle se hva det blir til.

Det er ingen tvil om hvilke hensikter Ts har.

Om du kunne sett dette fra andre siden, ikke bare Ts sin side, ville du også reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at han var ikke klar for et forhold akkurat nå, men at de skulle se hva det blir til.

Det er ingen tvil om hvilke hensikter Ts har.

Om du kunne sett dette fra andre siden, ikke bare Ts sin side, ville du også reagert.

Jeg kan fint se det fra den andre siden. Jeg har til og med fått samme beskjed en gang.

Klart det er lettere å se TS sin side - han sier jo i klartekst hvordan han opplever det. Det dere driver med er spekulasjoner og verstefallsteorier. Selv om TS utrykker at jenta reagerte bra og ønsket å fortsette et fysisk forhold.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint se det fra den andre siden. Jeg har til og med fått samme beskjed en gang.

Klart det er lettere å se TS sin side - han sier jo i klartekst hvordan han opplever det. Det dere driver med er spekulasjoner og verstefallsteorier. Selv om TS utrykker at jenta reagerte bra og ønsket å fortsette et fysisk forhold.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Om du hadde evner til å se dette fra den andre siden, ville du ikke sympatisert med en mann som anser en kvinnes seksuelle fortid som grotesk.

Han vil derfor ikke ha henne som kjæreste, men å ha henne som pulevenn det går greit.... Da er plutselig ikke hennes fortid så grotesk.....

Hmmm.... merkelig....

At Ts representerer noe som er enda mer grotesk, tar hverken du eller Ts høyde for.

Ts har gitt jenta falske forhåpninger da hun har følelser for ham.

Ts vet at dersom han hadde fortalt sannheten, som er så enkel at han bare vil bruke henne som puledukke, da han bare tenker på seg selv, ville hun ha droppet ham!

Tror du at slike menn blir snakket om?

Tror du slike menn for et dårlig rykte på seg`?

Tror du at oppegående kvinner gidder å bli kjent med noe sånn?

Jeg er ganske så sikker på at noen av disse mennene som klager på at de ikke får seg damer, innehar denne type oppførsel.

Er det slik du ønsker å være da du er så ivrig å forsvare denne patetiske oppførselen?

Er dette deg?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du hadde evner til å se dette fra den andre siden, ville du ikke sympatisert med en mann som anser en kvinnes seksuelle fortid som grotesk.

Han vil derfor ikke ha henne som kjæreste, men å ha henne som pulevenn det går greit.... Da er ikke hennes fortid så grotesk.....

Hmmm.... merkelig....

At Ts representerer noe som er enda mer grotesk, tar hverken du eller Ts høyde for.

Ts har gitt jenta falske forhåpninger da hun har følelser for ham.

Han han vet at dersom han hadde sagt sannheten, som er så enkel at han bare vil bruke henne til puledukke, da han bare tenker på seg selv ville droppet han.

Tror du at slike menn blir snakket om?

Tror du slike menn for et dårlig rykte på seg`?

Tror du at oppegående kvinner gidder å bli kjent med noe sånn?

Jeg er ganske så sikker på at noen av disse mennene som klager på at de ikke får seg damer, innehar denne type oppførsel.

Er det slik du ønsker å være da du er så ivrig å forsvare denne patetiske oppførselen?

Er dette deg?

Han har sine preferanser da vel. Liker ikke at hun har fortiden hun har. Det kan man tenke hva man vil om, men det er han suverene rett å mene. Man stiller jo ulike krav til kjærester og til pulevenner. Det gjorde ihvertfall jeg.

Hvordan VET du at han har gitt henne forhåpninger? Det har ikke blitt nevnt med et ord, og er noe du selv har kommet frem til. TS sier selv at det ikke er tilfelle etter hva jeg har lest?

Ser jo at du bruker ordet "puledukke", nå går jo dette begge veier og jeg synes du nedvurderer forholdet veldig. Du ser på TS ovenfra og ned og tar ikke høyde for at dette er en gjensidig avtale hvor jenta er like kynisk som TS (hun har jo frem til nylig vært i et rent fysisk forhold og ønsker å fortsette med dette).

Jeg personlig kjenner ingen som " ikke har fått seg dame" - som du så elegant skriver - til tross for at de tidligere har vært i rene fysiske forhold.

Jeg ser rett og slett ikke problemet med at to personer liker å ha sex med hverandre uten at det er noe mer. Men det virker som om du gjør det, samtidig som at du nedvurderer jenta til et offer for denne patetiske mannens kynisme. Lite tips: de fleste jenter klarer å tenke selv, og se et forthold for hva det er.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Det får være din mening. Jeg er ikke desperat og tar ikke til takke med det første og beste som kommer min vei. Sexen er bra med hun jeg holder på med nå, men jeg vil ikke være i et forhold med henne. Jeg ville ikke såre henne, så sa bare at jeg ikke var klar for noe forhold. Det synes jeg er fair.

Har uansett møtt en annen jente, så regner med jeg avslutter med hun første om ikke så alt for lenge.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Du er ganske desperat når du tar til takke med å ligge med ei som du syns er grotesk pga fortiden og da. Jeg syns det er dårlig gjort at du lar henne ta til takke med deg da. Hun burde få slippe å ha sex med deg. Samme gjelder hun nye jenta. Hun er for bra for deg hun også. Garantert Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen hadde sagt til meg at et forhold ikke er aktuelt "akkurat nå", vil det for meg bety at et forhold ikke er aktuelt i det hele tatt. Det vil det vel gjøre for det fleste.

Det er forøvrig ikke sikkert at jenta blir forledet og lurt. Det kan være at hun er såpass oppegående at hun ikke trenger at dere her har fasiten på hva hun tenker. Jeg velger å stole på TS ettersom det er hans versjon som er den mest sikre. Han sa at hun tok det bra og situasjonen har løst seg - da trenger man ikke et helt internettforum for å si at "nei, du har feil".

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

For deg ja. Men for noen kan det bety ikke akkurat nå men kanskje senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som er så negative til TS, har ikke dere en historie med en dere dumpet tidligere? Var dere forpliktet til å gå forklare i detalj hvorfor? Nei, man er ikke det. Og det å sette seksuell historikk som en del av kvalitetene til en fremtidig kjæreste er langt innenfor det akseptable.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Jo visst har man en historie med dem jeg har dumpa. Jeg har dumpa dem pga hvordan de var i forholdet med meg! Ikke hva dem har gjort tidligere!

Greit at TS ikke vil være sammen med jenta pga sine preferanser. Men han holder henne på gress nå ved å si at han ikke er klar for ett forhold med henne nå, men sex vil han gjerne ha.

TS gir henne ett håp om at han kanskje senere vil være i forhold med henne. Han sier ikke til henne at det eneste han ser med henne er å bruke henne for å tilfredsstille sitt eget seksuelle behov.

Med det mener jeg er at TS er en drittsekk. Og han viser nok en gang at dersom en 'mann' sier han ikke vil ha forhold nå, så betyr det at han bare vil pula dama og ikke noe anna.

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg ja. Men for noen kan det bety ikke akkurat nå men kanskje senere

Og for han. Man kan ikke tenke for alle hele tiden og jenta har et ansvar for seg selv. At det betyr ikke i det hele tatt er noe hun burde klare å finne ut av selv.

Jo visst har man en historie med dem jeg har dumpa. Jeg har dumpa dem pga hvordan de var i forholdet med meg! Ikke hva dem har gjort tidligere!

Greit at TS ikke vil være sammen med jenta pga sine preferanser. Men han holder henne på gress nå ved å si at han ikke er klar for ett forhold med henne nå, men sex vil han gjerne ha.

TS gir henne ett håp om at han kanskje senere vil være i forhold med henne. Han sier ikke til henne at det eneste han ser med henne er å bruke henne for å tilfredsstille sitt eget seksuelle behov.

Med det mener jeg er at TS er en drittsekk. Og han viser nok en gang at dersom en 'mann' sier han ikke vil ha forhold nå, så betyr det at han bare vil pula dama og ikke noe anna.

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Det han har skrevet er at han ønsker å ha sex, men at det ikke er aktuelt med et forhold. Lik det eller ikke, men unge folk inngår slike forhold hver eneste dag. Jenta var enig.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for han. Man kan ikke tenke for alle hele tiden og jenta har et ansvar for seg selv. At det betyr ikke i det hele tatt er noe hun burde klare å finne ut av selv.

Det han har skrevet er at han ønsker å ha sex, men at det ikke er aktuelt med et forhold. Lik det eller ikke, men unge folk inngår slike forhold hver eneste dag. Jenta var enig.

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Herregud. Tenke for andre? Hva med å si rett ut at han ikke vil ha et forhold i det hele tatt? Hvor vanskelig er det å si??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ganske desperat når du tar til takke med å ligge med ei som du syns er grotesk pga fortiden og da. Jeg syns det er dårlig gjort at du lar henne ta til takke med deg da. Hun burde få slippe å ha sex med deg. Samme gjelder hun nye jenta. Hun er for bra for deg hun også. Garantert

Må nesten flire litt av holdningen din her. "For bra for deg hun også"..

Anonymous poster hash: 7b8cf...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...