Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er også et genuint spørsmål.

Er du en mann?

Du kunne si litt mer om hva du synes om holdningene til Ts, samt hans likesinnede?

Jeg synes ikke noe om å holde en jente for narr, men så lenge han er ærlig om sine intensjoner synes jeg ikke han gjør noe galt.

Hva jeg syns om holdningene? Jeg synes ikke noen har noe med hva slags preferanser andre har for seksual eller romantiske partnere. Hvis han vil ha en mer uskyldig jente for et kjæresteforhold så er vel det helt opp til han.

Sånn nå kan du svare på mitt spørsmål :)

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke noe om å holde en jente for narr, men så lenge han er ærlig om sine intensjoner synes jeg ikke han gjør noe galt.

Hva jeg syns om holdningene? Jeg synes ikke noen har noe med hva slags preferanser andre har for seksual eller romantiske partnere. Hvis han vil ha en mer uskyldig jente for et kjæresteforhold så er vel det helt opp til han.

Sånn nå kan du svare på mitt spørsmål :)

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

Men TS vet at jenta har følelser for ham.

Han ønsker ikke et forhold, da han mener at hun har vært så grotesk og hatt trekant med 2 menn.

Jeg reagerer på at han har uærlige hensikter, gir blanke i damas følelser og nedgradere henne til pulevenn.

Det er ok å ha seksuelle preferanser, men da må en være ærlig!

Dobbeltmoral er lite flatterende.

Ts og hans likesinnede ser ikke at deres handlinger gjør dem til drittsekker.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS vet at jenta har følelser for ham.

Han ønsker ikke et forhold, da han mener at hun har vært så grotesk og hatt trekant med 2 menn.

Jeg reagerer på at han har uærlige hensikter, gir blanke i damas følelser og nedgradere henne til pulevenn.

Dobbeltmoral er lite flatterende.

Ts og hans likesinnede ser ikke at deres handlinger gjør dem til drittsekker.

Ja så jeg syns han bør si fra om at han ikke er interessert i henne på en romantisk måte, det er jeg enig i.

Han kommer jo hit og spør hva skal burde gjøre og da, så må ikke dømme han for hardt.

Hvilke uærlige hensikter har han?

Jeg synes det er latterlig å snakke om dobbeltmoral når det er snakk om preferanser. Har du selv alle kvalitetene du søker etter i en mann?

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så jeg syns han bør si fra om at han ikke er interessert i henne på en romantisk måte, det er jeg enig i.

Han kommer jo hit og spør hva skal burde gjøre og da, så må ikke dømme han for hardt.

Hvilke uærlige hensikter har han?

Jeg synes det er latterlig å snakke om dobbeltmoral når det er snakk om preferanser. Har du selv alle kvalitetene du søker etter i en mann?

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

Om en ikke vet om en skal være ærlig og spille med åpne kort, er det noe som skurrer.

Flertallet vet forskjell på rett og galt, men det er ikke alle som bryr seg.

Dette handler ikke om meg og mine preferanser, men om Ts og hans dobbeltmoral.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Det er bare usikre menn uten selvtillit som skriver et innlegg som dette!

:ler:

Sånt må man på kvinneforum for å finne.

Er det noe annet relevant du kan si? Det er bare folk med liten tiss som skriver sånn? Folk som har stygg bil som skriver sånn? Folk som ikke går til tannlegen som skriver sånn?

Det var et glimrende poeng. Samfunnet stiller forskjellige krav til kvinner og menn, så hvorfor skal en enkeltmann henges ut som syndebukk for samfunnet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en ikke vet om en skal være ærlig og spille med åpne kort, er det noe som skurrer.

Flertallet vet forskjell på rett og galt, men det er ikke alle som bryr seg.

Dette handler ikke om meg og mine preferanser, men om Ts og hans dobbeltmoral.

Man kan jo ikke dømme andre for ting man gjør selv. Ellers er man jo *drumroll* dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Sånt må man på kvinneforum for å finne.

Er det noe annet relevant du kan si? Det er bare folk med liten tiss som skriver sånn? Folk som har stygg bil som skriver sånn? Folk som ikke går til tannlegen som skriver sånn?

Det var et glimrende poeng. Samfunnet stiller forskjellige krav til kvinner og menn, så hvorfor skal en enkeltmann henges ut som syndebukk for samfunnet?

Det er bare usikre menn som sitter inne med disse holdningene.

Har du noe å si om dette?

Hvorfor legger disse mennene skylden over på kvinner og samfunnet som stiller krav?

Hva med å stille krav til seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo ikke dømme andre for ting man gjør selv. Ellers er man jo *drumroll* dobbeltmoralsk.

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

??

Du kan altså ikke forholde deg til tema??

Hvordan kan det ha seg?

Jeg venter i spenning på ditt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar deg selv!

En kvinne kan være god nok til å ha sex med, men grunnet seksuell fortid er hun ikke kjærestemateriale.

Hva sier dette om mannen?

Tror du at han er kjærestemateriale selv?

I dette tilfelle har kvinnen følelser for mannen.

På hvilken måte er det ok for en mann å utnytte dette?

Du ser vel at mannen er en drittsekk som utnytter et annet menneske?

Om en bare ønsker sex, må være en være ærlig fra starten av.

Eller er du ikke enig?

Nå er det ikke jeg som er TS, men jeg forstår godt at det er personer man kan ha sex med uten at man ser på dem som kjærestemateriale. Det kan for eksempel være pga hennes fortid. Ting som man synes det er vanskelig å akseptere, ting man ikke vil gå rundt å tenke på.

Jeg sier ikke at det er greit å lyve eller late som at man har kjærestefølelser for andre.

Endret av norw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke jeg som er TS, men jeg forstår godt at det er personer man kan ha sex med uten at man ser på dem som kjærestemateriale. Det kan for eksempel være pga hennes fortid.

Jeg sier ikke at det er greit å lyve eller late som at man har kjærestefølelser for andre.

Hva sier det om mannen da han ikke er noe bedre enn kvinnen han ligger med?

Skal menn kunne lage sine egne regler når det gjelder seksuelle preferanser og løssluppenhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier det om mannen da han ikke er noe bedre enn kvinnen han ligger med?

Skal menn kunne lage sine egne regler når det gjelder seksuelle preferanser og løssluppenhet?

Akkurat som at man selv kan ha hatt sex med hundre personer og likevel bare vil ha jomfruer, så kan man også ha trekant selv og ikke ønske seg en kjæreste som har hatt trekant.

Det er preferanser. Man trenger ikke å mene at det er umoralsk eller galt, det er bare noe man ikke ønsker i en kjæreste.

Vanligvis er det nok slik at man aksepterer ting som man selv har gjort, men ingen automatikk i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier det om mannen da han ikke er noe bedre enn kvinnen han ligger med?

Skal menn kunne lage sine egne regler når det gjelder seksuelle preferanser og løssluppenhet?

Han er ikke noe bedre enn jenta nei, men det har vel TS aldri sagt?

Man trenger ikke synes noen er dårlige personer selv om man ikke er interessert i de romantisk sett.

Spørs hva du mener med regler, men menn bør absolutt få lov til å ha sine preferanser uten å bli kritisert.

F.eks. ønsker jeg meg en omsorgsfull jente, noe jeg ikke kan påstå jeg selv er. Men tviler på at noen ville kalt meg dobbeltmoralistisk av den grunn. Det er visst bare noe som gjelder når det er snakk om det seksuelle.

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som at man selv kan ha hatt sex med hundre personer og likevel bare vil ha jomfruer, så kan man også ha trekant selv og ikke ønske seg en kjæreste som har hatt trekant.

Det er preferanser. Man trenger ikke å mene at det er umoralsk eller galt, det er bare noe man ikke ønsker i en kjæreste.

Vanligvis er det nok slik at man aksepterer ting som man selv har gjort, men ingen automatikk i det.

Problemet er ikke preferanser men at en innbiller seg at en kan kreve noe mer av andre, som en ikke er istand til å gi selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er ikke preferanser men at en innbiller seg at en kan kreve noe mer av andre, som en ikke er istand til å gi selv.

Det er ikke noe man innbiller seg, det er noe man faktisk kan kreve. Og veldig ofte går det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke noe bedre enn jenta nei, men det har vel TS aldri sagt?

Man trenger ikke synes noen er dårlige personer selv om man ikke er interessert i de romantisk sett.

Spørs hva du mener med regler, men menn bør absolutt få lov til å ha sine preferanser uten å bli kritisert.

F.eks. ønsker jeg meg en omsorgsfull jente, noe jeg ikke kan påstå jeg selv er. Men tviler på at noen ville kalt meg dobbeltmoralistisk av den grunn. Det er visst bare noe som gjelder når det er snakk om det seksuelle.

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

Om en utnytter et annet menneske seksuelt vel vitende om at vedkommende har følelser for deg, vitner ikke det bare om å være dobbeltmoralsk.

I dette tilfellet er mannen usikker på om han skal være ærlig om sine intensjoner, da hun har følelser for ham.

Hun er kul ifølge Ts. Men hun har hatt trekant med 2 menn. Dette anser han som grotesk. Men tydeligvis ikke grotesk nok til å utnytte henne for sex!

Flertallet vil anse Ts som en dobbeltmoralsk drittsekk.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det greit å ha henne som pulevenn, men ikke å være kjæreste med.

Håper hun dumper deg da hun ser dobbelt moralen din!!

Bra svart

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe man innbiller seg, det er noe man faktisk kan kreve. Og veldig ofte går det helt fint.

Tydeligvis ikke!

En kan ikke kreve noe mer av andre enn en er villig til å gi selv.

Falske mennesker blir ofte avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke!

En kan ikke kreve noe mer av andre enn en er villig til å gi selv.

Falske mennesker blir ofte avslørt.

Hva mener du med "tydeligvis ikke"?

Man kan egentlig kreve hva man vil. Jeg kan være en uteligger som bare eier det jeg står og går i, men kreve at en kjæreste må ha millionlønn. Men det å sette slike krav kan gjøre det veldig vanskelig å finne en kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke!

En kan ikke kreve noe mer av andre enn en er villig til å gi selv.

Falske mennesker blir ofte avslørt.

Har du hatt trekant?:) Virker bare sånn siden du skal forsvare jenter som har hatt det.. Er helt greit at noen jenter velger å ha trekant, mens syns man skal respektere at noen syns dette er ekkelt og kvalmende også. Sånn er det bare. Man kan ikke få ALLE til å like alle ting..:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er ikke noe man innbiller seg, det er noe man faktisk kan kreve. Og veldig ofte går det helt fint.

Nårtid er man i den posisjonen at man kan kreve noe av et annet menneske? :klo:

Man kan ønske.

Man kan spørre.

- men nårtid har man krav på å kunne kreve noe av et annet menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...