Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte er det dessverre ikke det. Mange kvinner ser etter menn med erfaring og ikke en med få/ingen partnere mens mange menn ser etter en kvinne som ikke har vært for "løs" gitt at det er enklere enn kvinne få skaffe sex. Dermed får man hore/madonna komplekset der kvinner som har hatt veldig mange partnere blir tøm, røm og et raskt ha det bra mens roligere kvinner blir forhodlsmateriale. For menn blir materialet motsatt der mannemennene med mange partnere blir alfaer i flokken og tiltrekker seg mange kvinner. Mennene med få/ingen partnere kan like gjerne flytte til et tempel i Nepal for resten av livet. Dame hjemme i Norge blir det uansett ikke.

Anonymous poster hash: bad00...56b

Igjen skriver du bare tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igjen skriver du bare tull!

Det var ikke meg du siterte første gangen :)

Men hvorfor er det bare tull? De fleste ser at det er en viss forskjell mellom menn og kvinner på sexrelasjonsmarkedet, hvilket skaper disse fordommene. Og begge kjønn lider av det, både kvinner som har hatt mange partnere og menn som har hatt få eller ingen.

Anonymous poster hash: bad00...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dame selv, i 40-årene, og de jeg kjenner som har hatt trekant etc er alle "løse" i mine øyne, dvs de har alle vært utro og de er ikke spesielt kresne ift hvem de har sex med heller.



Anonymous poster hash: 216d2...b49
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meg du siterte første gangen :)

Men hvorfor er det bare tull? De fleste ser at det er en viss forskjell mellom menn og kvinner på sexrelasjonsmarkedet, hvilket skaper disse fordommene. Og begge kjønn lider av det, både kvinner som har hatt mange partnere og menn som har hatt få eller ingen.

Anonymous poster hash: bad00...56b

Beklager, men det er ikke lett å skille dere anonyme brukere fra hverandre alltid :)

Når det gjelder forskjellen på menn og kvinner, ser vi tydelig at kvinnen er den tapende part da hun er den som lider under dette.

Ts, samt AB som jeg trodde jeg siterte, er et meget godt eksempel på nettopp dette.

Jenta som Ts dater har følelse for ham. Men hun har hatt trekant.

Hun blir da ikke sett på som en potensiell kjæreste, med nedgradert til pulbar da hun tydeligvis ikke har et følelsesliv på bakgrunn av denne trekanten.

Da er det mao, greit å bruke henne og utnytte henne.

Hvilket jævlig menneske syn er ikke dette??

Samfunnet er fremdels mer aksepterende for menns seksualitet, da dette er noe som henger igjen fra gammelt av.

Det er dessverre slik at det finnes fremdeles oppfatninger om at kvinner bærer ansvaret for å holde seksualiteten ren.

Det er lett å tenke at menn er menn, mens kvinner skal passe på å ikke være løse seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det er ikke lett å skille dere anonyme brukere fra hverandre alltid :)

Når det gjelder forskjellen på menn og kvinner, ser vi tydelig at kvinnen er den tapende part da hun er den som lider under dette.

Samfunnet er fremdels mer aksepterende for menns seksualitet, da dette er noe som henger igjen fra gammelt av.

Det er dessverre slik at det finnes fremdeles oppfatninger om at kvinner bærer ansvaret for å holde seksualiteten ren.

Det er lett å tenke at menn er menn, mens kvinner skal passe på å ikke være løse seksuelt.

Enkelt å fikse. Kvinner får begynne å "behandle løse menn" som menn behandlet såkalte "løse damer".

Dvs ikke inngå seriøse forhold med populære menn med mange partnere.

Hvis DET hadde skjedd skal man ikke se bort ifra at gutta hadde vært litt mer tilbakeholdne for å ikke spolere sine sjangser for seriøse forhold med seriøse jenter. Vel, det kommer aldri til å skje. Det ikke får konsekvenser for en mann å pule rundt, han er like populær alikevel. Og det er ikke menn sin skyld.

Anonymous poster hash: 96aaf...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Er dame selv, i 40-årene, og de jeg kjenner som har hatt trekant etc er alle "løse" i mine øyne, dvs de har alle vært utro og de er ikke spesielt kresne ift hvem de har sex med heller.

Anonymous poster hash: 216d2...b49

Hvilke fordommer er det du lufter når du tenker slik?

Kan vi anta de har hatt 3-kant sammen med sin kjære? Jeg tar det som utgangspunkt her.

Blir det da slik at ditt eget tenningsmønster er mer 'stuerent' enn deres?

Nå spør jeg fordi jeg lurer på hva det egentlig er som får deg til å 'dømme' disse menneskene?

Og siden du vet så tar jeg for gitt at du selv var tilstede, - ikke at du har hørt på eventyr og bygdesladder ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Beklager, men det er ikke lett å skille dere anonyme brukere fra hverandre alltid :)

Når det gjelder forskjellen på menn og kvinner, ser vi tydelig at kvinnen er den tapende part da hun er den som lider under dette.

Ts, samt AB som jeg trodde jeg siterte, er et meget godt eksempel på nettopp dette.

Jenta som Ts dater har følelse for ham. Men hun har hatt trekant.

Hun blir da ikke sett på som en potensiell kjæreste, med nedgradert til pulbar da hun tydeligvis ikke har et følelsesliv på bakgrunn av denne trekanten.

Da er det mao, greit å bruke henne og utnytte henne.

Hvilket jævlig menneske syn er ikke dette??

Samfunnet er fremdels mer aksepterende for menns seksualitet, da dette er noe som henger igjen fra gammelt av.

Det er dessverre slik at det finnes fremdeles oppfatninger om at kvinner bærer ansvaret for å holde seksualiteten ren.

Det er lett å tenke at menn er menn, mens kvinner skal passe på å ikke være løse seksuelt.

Du er inne på noe ganske vesentlig tror jeg, - og jeg mistenker også at årsaken er svært, svært enkel å identifisere;

- nemlig spesielt 'menn' i 20 årenes redsel for å komme til kort med en mer erfaren og frisinnet kvinne som kjenner sine tenningsmekanismer og sin egen lyst, - og ikke er flau over å innse sin egen seksualitet.

Den pleier endre seg når disse mennene når 40 årene og begynner å drømme om å ha 3-kant med en ekstra kvinne ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å fikse. Kvinner får begynne å "behandle løse menn" som menn behandlet såkalte "løse damer".

Dvs ikke inngå seriøse forhold med populære menn med mange partnere.

Hvis DET hadde skjedd skal man ikke se bort ifra at gutta hadde vært litt mer tilbakeholdne for å ikke spolere sine sjangser for seriøse forhold med seriøse jenter. Vel, det kommer aldri til å skje. Det ikke får konsekvenser for en mann å pule rundt, han er like populær alikevel. Og det er ikke menn sin skyld.

Anonymous poster hash: 96aaf...262

Nei, det er ikke enkelt å fikse.

Det er det som er problemet. Å endre holdninger og fordommer til et helt samfunn er en umulig oppgave.

Hvem sin feil er det da?

Det er jo menn som i hovedsak er de som dømmer mest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke enkelt å fikse.

Det er det som er problemet. Å endre holdninger og fordommer til et helt samfunn er en umulig oppgave.

Hvem sin feil er det da?

Det er jo menn som i hovedsak er de som dømmer mest!

Njaa. Kvinner er flinke til å fordømme hverandre også. Lakmustesten kommer vel den dagen din sønn kommer hjem med jenta du VEIT pleier å ha sex på dassen hver helg med forskjellige gutter og har mistet oversikten over antall partnere.(evt annet scenario)

Og han bedyrer sin kjærlighet og vil kjøpe leilighet og ha barn så raskt som mulig. Spretter sjampisen eller bittelitt tilbakeholden da? HELT ÆRLIG

Anonymous poster hash: 96aaf...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa. Kvinner er flinke til å fordømme hverandre også. Lakmustesten kommer vel den dagen din sønn kommer hjem med jenta du VEIT pleier å ha sex på dassen hver helg med forskjellige gutter og har mistet oversikten over antall partnere.(evt annet scenario)

Og han bedyrer sin kjærlighet og vil kjøpe leilighet og ha barn så raskt som mulig. Spretter sjampisen eller bittelitt tilbakeholden da? HELT ÆRLIG

Anonymous poster hash: 96aaf...262

Jeg kan dessverre ikke blande meg inn mitt barns valg av kjæreste.

Da jeg anser det som den perfekte oppskriften på å støte bort og ødelegge forholdet mellom mor og barn.

HELT ÆRLIG!!

Jeg kunne også sett på det på følgende måte, at mitt barn har lært seg å respektere jenter på tross av deres seksuelle fortid.

Om mitt barn hadde utnyttet jenta grunnet hennes fortid, ville jeg følt at jeg hadde feilet totalt!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Njaa. Kvinner er flinke til å fordømme hverandre også. Lakmustesten kommer vel den dagen din sønn kommer hjem med jenta du VEIT pleier å ha sex på dassen hver helg med forskjellige gutter og har mistet oversikten over antall partnere.(evt annet scenario)

Og han bedyrer sin kjærlighet og vil kjøpe leilighet og ha barn så raskt som mulig. Spretter sjampisen eller bittelitt tilbakeholden da? HELT ÆRLIG

Anonymous poster hash: 96aaf...262

Hvor hentet du det fra at de som kan tenkes å ha vært med på 3-kant 'harver over' alt som kan krype og gå? :klo:

Var det en aldri så bitteliten fordom, basert på noe du egentlig ikke vet en pøkk om, som stakk hodet frem ;)

Det hele er meget enkelt, frisinnede menensker som er trygge på sin egen seksualitet og sitt eget tenningsmønster må på det sterkeste frarådes å inngå forhold med noen som er fordømmende og snever.

- dette fordi det vil alltid bli brukt i en krangel, og det fyrer fort opp en sterk sjalusi hos den ene parten, basert på det som denne maler ut i sin egen fantasi.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri i livet inngått et forhold til en mann som mente at "slike jenter puler vi" og "slike jenter blir vi sammen med", selv om jeg hadde vært bra nok i hans øyne til å inngå et forhold til. Folk som har grodd så til de grader fast i en hore-madonnatankegang, anser jeg som folk jeg har null til felles med.

Ellers er disse trådene noe toskete. Kvinner og jenter kan være frisinnede og trygge på egen seksualitet uten å eksperimentere med flersex, og bare fordi man har hatt en trekant så er man ikke nødvendigvis mer frisinnet enn kvinner ellers. På en side har vi de som mener kvinner skal bruke sine seksuelt aktive år frem til man møter MisterRight til å krysse beina i frykt for å ikke være god nok, og på den andre siden har vi de som tolker i det vide og det brede om at kvinner som har hatt flersex er så mye mer frisinnede og trygge enn andre.



Anonymous poster hash: 17608...dca
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder deg til å fortsette med et uforpliktende forhold, og å være åpen med henne om dette. IKKE fortell henne at det er på grunn av trekanten, det vil bare føre til vonde følelser for henne.

Jeg har selv gått ut av et mangeårig forhold med ei dame hvor det kom frem at hun hadde hadde gjort en del ting seksuelt tidligere, som fikk meg til å miste følelsene for henne.

Jeg gjentar at du ikke bør si til h enne at det er på grunn av trekanten - damer forstår ikke de medfødte instinktene vi har rundt dette, og tror det handler om moralsk fordømmelse eller slike ting. Jeg forstår hvordan du føler det, og tror det er lignende hvordan menn som er svært lave og tynne osv - noen ting er bare medfødt. Ikke gi henne ferten av grunnen til at du går.



Anonymous poster hash: 96951...85f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rettelse: "Jeg forstår hvordan du føler det, og tror det er lignende hvordan damer føler rundt menn som er svært lave og tynne, syke osv - "



Anonymous poster hash: 96951...85f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

TS

Føler meg ikke truet tror jeg. Sexen er veldig bra og vi har det kult sammen også utenfor "senga".

Men tenker at vi har et forskjellig syn på sex. Hun er nok mer "frisinnet" enn meg og jeg tror ikke jeg vil ha en kjæreste som har hatt sex med to menn samtidig. Det høres litt groteskt ut.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Den beskrivelsen passer ikke engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dame selv, i 40-årene, og de jeg kjenner som har hatt trekant etc er alle "løse" i mine øyne, dvs de har alle vært utro og de er ikke spesielt kresne ift hvem de har sex med heller.

Anonymous poster hash: 216d2...b49

Jeg er dame i 30 årene. Jeg har hatt trekant, både med to menn og to damer.

Jeg er så lite kresen i hvem jeg har sex med at forrige gang jeg hadde sex var for 1,5 år siden...

Jeg lurer på om du trenger å ta en tur til øyelegen for å sjekke de øynene dine, for dem ser du temmelig uklart med.

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er dame i 30 årene. Jeg har hatt trekant, både med to menn og to damer.

Jeg er så lite kresen i hvem jeg har sex med at forrige gang jeg hadde sex var for 1,5 år siden...

Jeg lurer på om du trenger å ta en tur til øyelegen for å sjekke de øynene dine, for dem ser du temmelig uklart med.

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Glemte å ta med en ting.

Jeg har også hatt FIRKANT.

Grøss og gru for en løs dame jeg er! :fnise:

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det er ikke lett å skille dere anonyme brukere fra hverandre alltid :)

Når det gjelder forskjellen på menn og kvinner, ser vi tydelig at kvinnen er den tapende part da hun er den som lider under dette.

Ts, samt AB som jeg trodde jeg siterte, er et meget godt eksempel på nettopp dette.

Jenta som Ts dater har følelse for ham. Men hun har hatt trekant.

Hun blir da ikke sett på som en potensiell kjæreste, med nedgradert til pulbar da hun tydeligvis ikke har et følelsesliv på bakgrunn av denne trekanten.

Da er det mao, greit å bruke henne og utnytte henne.

Hvilket jævlig menneske syn er ikke dette??

Samfunnet er fremdels mer aksepterende for menns seksualitet, da dette er noe som henger igjen fra gammelt av.

Det er dessverre slik at det finnes fremdeles oppfatninger om at kvinner bærer ansvaret for å holde seksualiteten ren.

Det er lett å tenke at menn er menn, mens kvinner skal passe på å ikke være løse seksuelt.

Ja, "løse" kvinner er den tapende part blant kvinner, men det er bare vås at det kun er tvinner som taper på dette. Blant menn er det sjenerte, forsiktige menn med få eller ingen partnerne som er taperne da de fleste kvinnene generelt ser etter de samme mennene - de kjekke og erfarne "alfamennene". Dette er typisk da menn med mange partnere.

Så de mennene uten erfaring blir da ikke sett på som partnermateriale de heller. At det bare er menn som holder slike seksuelle dogmer i hevd faller på sin egen urimelighet - man hører hver dag om historier om kvinner som dater menn, men det ikke blir noe mer av fordi han ikke er "macho" nok og ikke har nok erfaring (utover en hel del andre grunner som for lav inntekt, ikke bra nok jobb, ikke bra nok utseende). Jeg tør faktisk påstå at kvinner generelt har langt flere og høyere kriterier for å inngå et forhold til en mann enn motsatt når man ser på det totale antall kriterier for menn versus kvinner. Men, poenget her er å påpeke at begge kjønn opplever dogmer og antatte forestillinger om hvordan menn og kvinner seksualitet er, som potensielt holder individene borte fra forholdsmarkedet. Men dette er det jo både menn og kvinners ansvar for å fikse. Så lenge kvinner bare skylder på menn - samtidig som de fortsetter å date kun de mest "macho" mennene - og klager når de blir dumpet så vil vi ikke komme noen vei men tvert imot sementere mytene om kjønnenes seksualitet.

Anonymous poster hash: bad00...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta med en ting.

Jeg har også hatt FIRKANT.

Grøss og gru for en løs dame jeg er! :fnise:

Anonymous poster hash: 06aa4...d63

Oh,No.

My eyes, my eyes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...