Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HeiHade

La henne være. Dette kommer du aldri til å komme over hvis du først er så konservativ som du sier, og da vil hun komme til å måtte høre klagingen din om det i mange år, hvis dere blir et par.

Finnes plenty jenter som er litt tammere (tror jeg? eller har de gått ut på dato?) for deg, og plenty menn som setter pris på hvor frigjort hun er, for henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt at dette plager deg, TS.

Spesielt når trekanter og firkanter er så vanlige som det er i dag. Håper du heller venner deg til tanken, sånn at du slipper å miste bra, potensielle kjærester på grunn av dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Hun fortjener ikke at du kun bruker henne for sex nei. Enten får du si det som det er eller så får du ta deg sammen og se dortud som fortid, og innse at denne trekanten ikke definerer henne som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo nettopp derfor man har dem som pulevenn. På hvilken måte er det "dobbelt moral"?

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Det å ha useriøst puleforhold er da frisinnet det og
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ha useriøst puleforhold er da frisinnet det og

Ja, og så? Hun er frisinnet, han er frisinnet. Perfekt pulevennforhold.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er sikker på at du ikke vil ha et seriøst forhold til henne synes jeg du bør si ifra. Jeg synes det er dårlig gjort å ikke være ærlig om sånt, særlig vist hun håper på et forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du bør være ærlig med henne så fort som mulig.
Dømmer du henne allerede nå, kommer hun nok ikke til å ha det godt med deg fremover.

Jeg har selv hatt trekant og har ett fantastisk forhold med kjæresten min som elsker meg for den jeg er.

Det samme fortjener henne.



Anonymous poster hash: 65b45...667
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts! Vil råde deg til å ikke gå inn i et forhold med henne. Det å ha trekant viser litt dårlig moral i mine øyne og er "slutty". Hvis du leter etter ei seriøs jente som kjereste er eet viktig at du finner ei ordentlig jente som ikke har ligget for mye rundt. Det kan øke sjangsen for utroskap og er ikke gode holdninger spør du meg. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

Er du morsom eller?

Ts, vet hun nå at dere ikke kommer til å bli et par? Om nei, så ville jeg såfall ha sagt i fra før det eskalerer seg videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så? Hun er frisinnet, han er frisinnet. Perfekt pulevennforhold.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Du misser poenget. Han syns ikke hun er BRA nok som kjæreste fordi hun er frisinnet. Om han er like frisinnet burde han etter hans logikk heller ikke være bra nok. Dessiøuten står det at hun har følelser for han, og har man følelser så vil man mer. Og han spekulerer i å være uærlig å bruke henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du finner ei annen dame og dere er sammen i flere år, før du plutselig finner ut at hun i sine yngre dager har vært med på gruppesex? x)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå TS sin reaksjon, for jeg er litt slik selv. Jeg bryr meg katta om hva folk jeg ikke er i et forhold i gjør seksuelt. Men hva en jeg er i et forhold med har gjort før har en viss betydning for meg. Mye mer enn jeg selv trodde. Jeg vet derfor at jeg ville hatt litt problemer med trekanter, gruppesex, partnerbytte, en høy andel ONS osv i fortiden til en potensiell kjæreste. Men det sagt så hadde jeg gitt personen en sjanse uansett hvis jeg var forelsket i vedkommende og på alle andre områder synes han var en super person. Etter en god stund ville det nok ikke lengre ha spilt noen rolle. Den det gjaldt ville selvsagt ha visst om mine problemer med fortiden.

Hvis personen derimot begynte å mase om å ha meg med på diverse aktiviteter jeg ikke synes noe om hadde jeg nok avsluttet forholdet etter en stund.

Mulig jeg bare er rar og gammeldags på dette her, men sånn er jeg nå en gang. Heldigvis slipper jeg å gå igjennom noe slikt da kjæresten jeg har blir værende min for evig og alltid (jepp tror på den romantiske klisjéen om evig kjærlighet)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått inntrykk av at hun er interessert i et forhold så burde du avslutte.

Skjønner godt at du ikke ser på henne som potensiell kjæreste.

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Bør du ikke fokusere på at dere har det hyggelig sammen, ikke minst du har det hyggelig og trives i hennes selskap?

Jeg forstår at du blir litt skeptisk og tenker litt annerledes med hennes tidligere seksuelle aktiviteter, men du har vel hatt noen du også? Om ikke seksuelt, noe annet hun kanskje mener ikke er helt greit?

Tenk heller på at fortid er fortid, nåtid er det du skal bry deg om, framtiden er det du gjør det til =)

Blir ganske feil ovenfor henne dersom du skulle brukt henne som pulevenn.

Hun er ikke en potensiell kjæreste for deg lenger, dermed vil du heller ha et slikt forhold med henne? Det blir litt motisgende, om du forstår.

Uansett, det viktigste er å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ts! Vil råde deg til å ikke gå inn i et forhold med henne. Det å ha trekant viser litt dårlig moral i mine øyne og er "slutty". Hvis du leter etter ei seriøs jente som kjereste er eet viktig at du finner ei ordentlig jente som ikke har ligget for mye rundt. Det kan øke sjangsen for utroskap og er ikke gode holdninger spør du meg. :)

Anonymous poster hash: f98f0...98b [/acron

Jeg og min X hadde tekant med en ekstra mann - opp til flere ganger. Dette til begges nytelse. Ser ingen grunn til å dømme henne for dette. Er du ikke i stand til akseptere hennes fortid, så la henne være. Hun treffer helt sikkert en som evner å akseptere henne for den hun er. :vin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min X hadde tekant med en ekstra mann - opp til flere ganger. Dette til begges nytelse. Ser ingen grunn til å dømme henne for dette. Er du ikke i stand til akseptere hennes fortid, så la henne være. Hun treffer helt sikkert en som evner å akseptere henne for den hun er. :vin:

Ordner seg for alle vettu :)

Anonymous poster hash: 55ef4...f85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Problemet her er din manglende evne til å kunne behandle et annet menneske med respekt!

Hun har følelser for deg;

Din umiddelbare tanke er, dette skal jeg pokker meg utnytte seksuelt!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet her er din manglende evne til å kunne behandle et annet menneske med respekt!

Hun har følelser for deg;

Din umiddelbare tanke er, dette skal jeg pokker meg utnytte seksuelt!

Det er noe med å være mannen som ender opp med dama andre ser på som leketøy og forlystelser, er ikke noe boost eller kred rundt det. Å være sammen med ullevål open som jens og kristian hadde high five over ryggen når hun ble tatt forfra og bakfra samtidig.

Mistenker at jenter er motsatt i mange tilfeller. Det gir kred. å kapre og temme hunken som har flydd fra jente til jente i 10 år. 100 partnere blir et godkjent stempel fra 100 damer med hun fanget og temmet han. Så bra er hun liksom.

Anonymous poster hash: 96aaf...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med å være mannen som ender opp med dama andre ser på som leketøy og forlystelser, er ikke noe boost eller kred rundt det. Å være sammen med ullevål open som jens og kristian hadde high five over ryggen når hun ble tatt forfra og bakfra samtidig.

Mistenker at jenter er motsatt i mange tilfeller. Det gir kred. å kapre og temme hunken som har flydd fra jente til jente i 10 år. 100 partnere blir et godkjent stempel fra 100 damer med hun fanget og temmet han. Så bra er hun liksom.

Anonymous poster hash: 96aaf...262

Dette er bare tull fra ende til annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Tja, jeg håper hun møter en som er hakket mer raus, empatisk og voksen enn slik du fremstår.

Kanskje du vokser det av deg en dag?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull fra ende til annen!

Ofte er det dessverre ikke det. Mange kvinner ser etter menn med erfaring og ikke en med få/ingen partnere mens mange menn ser etter en kvinne som ikke har vært for "løs" gitt at det er enklere enn kvinne få skaffe sex. Dermed får man hore/madonna komplekset der kvinner som har hatt veldig mange partnere blir tøm, røm og et raskt ha det bra mens roligere kvinner blir forhodlsmateriale. For menn blir materialet motsatt der mannemennene med mange partnere blir alfaer i flokken og tiltrekker seg mange kvinner. Mennene med få/ingen partnere kan like gjerne flytte til et tempel i Nepal for resten av livet. Dame hjemme i Norge blir det uansett ikke.

Anonymous poster hash: bad00...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...