Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, "løse" kvinner er den tapende part blant kvinner, men det er bare vås at det kun er tvinner som taper på dette. Blant menn er det sjenerte, forsiktige menn med få eller ingen partnerne som er taperne da de fleste kvinnene generelt ser etter de samme mennene - de kjekke og erfarne "alfamennene". Dette er typisk da menn med mange partnere.

Så de mennene uten erfaring blir da ikke sett på som partnermateriale de heller. At det bare er menn som holder slike seksuelle dogmer i hevd faller på sin egen urimelighet - man hører hver dag om historier om kvinner som dater menn, men det ikke blir noe mer av fordi han ikke er "macho" nok og ikke har nok erfaring (utover en hel del andre grunner som for lav inntekt, ikke bra nok jobb, ikke bra nok utseende). Jeg tør faktisk påstå at kvinner generelt har langt flere og høyere kriterier for å inngå et forhold til en mann enn motsatt når man ser på det totale antall kriterier for menn versus kvinner. Men, poenget her er å påpeke at begge kjønn opplever dogmer og antatte forestillinger om hvordan menn og kvinner seksualitet er, som potensielt holder individene borte fra forholdsmarkedet. Men dette er det jo både menn og kvinners ansvar for å fikse. Så lenge kvinner bare skylder på menn - samtidig som de fortsetter å date kun de mest "macho" mennene - og klager når de blir dumpet så vil vi ikke komme noen vei men tvert imot sementere mytene om kjønnenes seksualitet.

Anonymous poster hash: bad00...56b

Det er bare usikre menn uten selvtillit som skriver et innlegg som dette!

Du er sjalu da kvinner ikke velger deg, mens de kan ha både trekant og tilfeldig sex.

Det du kjenner er din egen utilstrekkelighet som igjen fører til din feilaktige oppfatning av dette!

Det er lite sjarmerende med menn som sitter inne med disse holdningene.

Å kalle noen for løse er rett og slett respektløst og kvalmende

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare usikre menn uten selvtillit som skriver et innlegg som dette!

Du er sjalu da kvinner ikke velger deg, mens de kan ha både trekant og tilfeldig sex.

Det du kjenner er din egen utilstrekkelighet som igjen fører til din feilaktige oppfatning av dette!

Det er lite sjarmerende med menn som sitter inne med disse holdningene.

Du adresserte en løsning på dette på generelt grunnlag og jeg diskuterer da på det samme generelle grunnlaget, men med utgangspunkt i at det er noe kvinner og menn må løse. Det er ikke bare et av kjønnene som sitter med stereotypiske oppfatninger om det motsatte kjønns seksualitet. At du forsøker å vri deg over på meg som person er ikke konstruktivt, men dessverre heller ikke så uventet i debatter som dette. Det er uansett ikke meg dette handler om :)

For øvrig bekrefter du jo noe av det generelle jeg skriver om - du vil ha deg frabedt svar fra de mennene (og svarene) du opplever som "menn med liten selvtillit" og skriver at det er lite sjarmerende med menn med slike holdninger. Vel, det er gjerne akkurat den gruppen menn jeg skriver om! - som ofte har liten erfaring og sliter med å skaffe en partner på partnermarkedet, men jeg takker deg for at du bidrar til å understreke poenget.

Anonymous poster hash: bad00...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er tryggere å velge en jente som har rast i fra seg, enn å velge "den flinke pike" som finner ut at hun kjeder seg halvt i hjel etter 2 måneder med seksuelle aktiviteter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Det er jo helt greit. Vi har alle våre grenser.

Men å si at noen ikke er god nok som kjæreste pga tidligere sexliv, men som pulevenn er du god nok. Det er ikke greit!

Klart det er greit. Det er bare litt hyklersk, selv om det er forskjell på å ha pulevenner og å ha kjæreste som har hatt trekant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke enkelt å fikse.

Det er det som er problemet. Å endre holdninger og fordommer til et helt samfunn er en umulig oppgave.

Hvem sin feil er det da?

Det er jo menn som i hovedsak er de som dømmer mest!

Hva synes du om menn som har hatt sex med prostituerte?

Du dømmer ikke dem, ikke sant?

Fortid er fortid, ikke sant?

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt greit. Vi har alle våre grenser.

Men å si at noen ikke er god nok som kjæreste pga tidligere sexliv, men som pulevenn er du god nok. Det er ikke greit!

Hvorfor er ikke det greit? Føler du deg truffet? Man velger helt selv hvem man vil være kjæreste med.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes du om menn som har hatt sex med prostituerte?

Du dømmer ikke dem, ikke sant?

Fortid er fortid, ikke sant?

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Det er forskjell på å ha tilfeldig sex og kjøpe seg sex.

Men du ser gjerne ikke forskjellen på dette, da du er mest opptatt av å legge skylden på det motsatte kjønn.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du adresserte en løsning på dette på generelt grunnlag og jeg diskuterer da på det samme generelle grunnlaget, men med utgangspunkt i at det er noe kvinner og menn må løse. Det er ikke bare et av kjønnene som sitter med stereotypiske oppfatninger om det motsatte kjønns seksualitet. At du forsøker å vri deg over på meg som person er ikke konstruktivt, men dessverre heller ikke så uventet i debatter som dette. Det er uansett ikke meg dette handler om :)

For øvrig bekrefter du jo noe av det generelle jeg skriver om - du vil ha deg frabedt svar fra de mennene (og svarene) du opplever som "menn med liten selvtillit" og skriver at det er lite sjarmerende med menn med slike holdninger. Vel, det er gjerne akkurat den gruppen menn jeg skriver om! - som ofte har liten erfaring og sliter med å skaffe en partner på partnermarkedet, men jeg takker deg for at du bidrar til å understreke poenget.

Anonymous poster hash: bad00...56b

Du bør lese gjennom ditt eget innlegg for å se om det kan bli tolket som noe annet, enn at du uttaler deg på et generelt grunnlag.

Jeg tolket det ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke det greit? Føler du deg truffet? Man velger helt selv hvem man vil være kjæreste med.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Men det er greit å bruke og utnytte andre mennesker slik som Ts kunne tenkt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å ha tilfeldig sex og kjøpe seg sex.

Men du ser gjerne ikke forskjellen på dette, du de er mest opptatt av å legge skylden på det motsatte kjønn.

Åjavisst, det er bare kvinners seksuelle fortid som ikke skal bety noe, ikke sant?

Skal vi se hva du skrev:

"Jeg kunne også sett på det på følgende måte, at mitt barn har lært seg å respektere jenter på tross av deres seksuelle fortid."

Mannehater.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØSSSS:.. makan til dobbeltmoral. Jeg er HUNDRE- OG TI PROSENT sikker på at du hadde takket ja til trekant med 2 damer.!



Anonymous poster hash: 6fc0a...7fe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JØSSSS:.. makan til dobbeltmoral. Jeg er HUNDRE- OG TI PROSENT sikker på at du hadde takket ja til trekant med 2 damer.!

Anonymous poster hash: 6fc0a...7fe

Ja, og jeg er HUNDRE- OG TI PROSENT sikker på at du synes det er greit at kvinner dumper menn for akkurat de grunner de selv føler for. Makan til dobbeltmoral.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjavisst, det er bare kvinners seksuelle fortid som ikke skal bety noe, ikke sant?

Skal vi se hva du skrev:

"Jeg kunne også sett på det på følgende måte, at mitt barn har lært seg å respektere jenter på tross av deres seksuelle fortid."

Mannehater.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Du kan ikke sammenligne kjøp av sex med tilfeldig sex!

Det er noe som til og med du også er klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og jeg er HUNDRE- OG TI PROSENT sikker på at du synes det er greit at kvinner dumper menn for akkurat de grunner de selv føler for. Makan til dobbeltmoral.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Makan til manglene evne til å ikke kunne forholde seg til tema!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sammenligne kjøp av sex med tilfeldig sex!

Det er noe som til og med du også er klar over.

Seksuell fortid er seksuell fortid. Enten så er man enig i at fortid er fortid eller så er man ikke det.

Du er tydeligvis enig i at det man har gjort i fortiden har betydning, så da er du enig med mennene her som ikke vil ha ei jente som har ligget rundt.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja, og jeg er HUNDRE- OG TI PROSENT sikker på at du synes det er greit at kvinner dumper menn for akkurat de grunner de selv føler for. Makan til dobbeltmoral.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Det er ingen som har kritiser vår forsvunnede TS dersom han ville avsluttet forholdet rent og greit.

.

MEN, når han ikke vil avslutte, men ha kvinnen som har fått følelser for ham som en ren fuckfriend, - fordi 'man har ikke forhold med slike kvinner, men det er faen så greit å pule dem' - det er der dobbeltmoralen kommer inn.

Han innbiller seg at hun har vært med på noe han definerer som 'grotesk', men unngår å svare på om han hadde ment det var like grotesk dersom hun hadde vært med et annet par.

Og spørsmål om han betrakter trekant med seg selv og 2 lekre damer som like grotesk, - det kan vi vel anta vi aldri får svar på ;)

- klarer du se det?

Og hvorledes var det med deg og 3-kant med to råsexy damer? - hadde du brånektet og sprunget ut døren med slapp og dinglende kuk ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er helt greit å ha kriterier for valg av partner, uansett hva de måtte være. Det eneste jeg synes er slemt av deg, er å holde på henne som fuck friend, samtidig som du vet at hun har følelser for deg, og sannsynligvis vil ha mer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg tenker bare at det blir litt feil å være i et forhold med henne. Tenker ikke på henne som den typen jente. Hun er mer en jente som jeg har det litt uforpliktende moro sammen med. :)

Syntes du skal fortelle henne akkurat det. Blir helt feil å ikke si noe. Det er direkte slemt.

Anonymous poster hash: f3170...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell fortid er seksuell fortid. Enten så er man enig i at fortid er fortid eller så er man ikke det.

Du er tydeligvis enig i at det man har gjort i fortiden har betydning, så da er du enig med mennene her som ikke vil ha ei jente som har ligget rundt.

Anonymous poster hash: 31817...7ee

Om du skal snu på det må du bruke samme scenario.

Nemlig at det er mannen som har hatt trekant EN gang og at Ts er en kvinne

Kvinnen ønsker å nedgradere mannen til pulevenn grunnet denne trekanten.

Hun anser ikke mannen som en potensiell kjæreste og velger å ikke ta hensyn til mannens voksende følelser for henne.

At mannen mest sannsynligvis ønsker noe mer, er ikke så viktig for Ts.

Mannen har hatt trekant og har derfor ikke et følelsesliv.

Hvordan kan det ha seg at du ikke klarer å forholde deg til problemstillingen?

Hvorfor skal du rettferdiggjøre denne mannens slemme intensjoner?

Salg eller kjøp av sex har ingenting med dette å gjøre i det hele tatt!

Kan du forholde deg til hovedinnlegget og gi meg et svar på hva du synes om dette?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har kritiser vår forsvunnede TS dersom han ville avsluttet forholdet rent og greit.

.

MEN, når han ikke vil avslutte, men ha kvinnen som har fått følelser for ham som en ren fuckfriend, - fordi 'man har ikke forhold med slike kvinner, men det er faen så greit å pule dem' - det er der dobbeltmoralen kommer inn.

Han innbiller seg at hun har vært med på noe han definerer som 'grotesk', men unngår å svare på om han hadde ment det var like grotesk dersom hun hadde vært med et annet par.

Og spørsmål om han betrakter trekant med seg selv og 2 lekre damer som like grotesk, - det kan vi vel anta vi aldri får svar på ;)

- klarer du se det?

Og hvorledes var det med deg og 3-kant med to råsexy damer? - hadde du brånektet og sprunget ut døren med slapp og dinglende kuk ?

Nettopp, Lille Pus.

Det er jo her denne dobbeltmoralen kommer seilende inn. Å ha sex med denne jenta er helt ok, men forhold det er ikke så interessant..... Men å pule og utnytte henne det er tydeligvis ikke så veldig grotesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...