Gå til innhold

Professor: Kvinner må bli mindre kresne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du på dette selv?

Anonymous poster hash: 48a75...934

Det er en liten overdrivelse, men det er ikke til å stikke under en stol at kvinner har det ekstremt mye enklere på kjønnsmarkedet. Du kan jo teste selv, lag en mannlig og en kvinnelig profil på en vilkårlig dating-side.

Anonymous poster hash: 760e1...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Døving er forsåvidt en smart mann, hatt han som foreleser.

Det handler vel ikke om å "ta til takke med" noen du egentlig ikke vil ha, men å faktisk gi folk en sjanse. Det kan godt hende drømmemannen ikke har sixpack, lederstilling og høy lønn, men er mer den vanlige mannen i gata? Om du ikke tar sjanse på å bli kjent med de som ikke er innenfor "kravene" kan du gå glipp av mye.

Aye. Det er jo ikke som om kvinner er tjent med en slik situasjon heller. Dersom "alle" vil ha samme menn skaper man en klasse av menn som får stadig færre incentiver til trofasthet. De er disse som blir vinnerne i et slikt system, og som virkelig kan velge og vrake, ikke kvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aye. Det er jo ikke som om kvinner er tjent med en slik situasjon heller. Dersom "alle" vil ha samme menn skaper man en klasse av menn som får stadig færre incentiver til trofasthet. De er disse som blir vinnerne i et slikt system, og som virkelig kan velge og vrake, ikke kvinnene.

Sant sant :) det er nok på tide å ikke tenke alt for mye på disse kravene, og det betyr jo slett ikke at vi skal ta til takke med hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten overdrivelse, men det er ikke til å stikke under en stol at kvinner har det ekstremt mye enklere på kjønnsmarkedet. Du kan jo teste selv, lag en mannlig og en kvinnelig profil på en vilkårlig dating-side.

Anonymous poster hash: 760e1...776

Ja, vi kvinner er sååå heldige som får bøttevis av mail fra tapermenn som skriver 'hei, driver du med da?'. Takke meg til å få fem mail fra noen som faktisk kunne vært interessante.

Anonymous poster hash: 39643...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kvinner er sååå heldige som får bøttevis av mail fra tapermenn som skriver 'hei, driver du med da?'. Takke meg til å få fem mail fra noen som faktisk kunne vært interessante.

Anonymous poster hash: 39643...08a

Hva er interessant? Og hva trur du er grunnen til at du får korte tilnærmelser kontra lange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi kvinner er sååå heldige som får bøttevis av mail fra tapermenn som skriver 'hei, driver du med da?'. Takke meg til å få fem mail fra noen som faktisk kunne vært interessante.Anonymous poster hash: 39643...08a

Helt enig!

Hva med å skrive: Hei. Hva driver du med? Har du hatt en fin dag?

Men i stede å skriver de:

Du er pen.

Du er søt.

Du er deilig.

Å ikke ett ord mer.

Ja for det er såååå interessant å få om og om igjen.

Gjør deg litt interessant mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å bare å ta en kikk på disse "Hvilke krav har du til en partner" trådene her på KG, for å skjønne at listen er lang hos folk.

Anonymous poster hash: f480e...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten overdrivelse, men det er ikke til å stikke under en stol at kvinner har det ekstremt mye enklere på kjønnsmarkedet. Du kan jo teste selv, lag en mannlig og en kvinnelig profil på en vilkårlig dating-side.

Anonymous poster hash: 760e1...776

Respons på en nettdatingsprofil sier lite om hvor enkelt eller vanskelig det er å lykkes med å finne en partner.

Anonymous poster hash: 22ab8...5ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respons på en nettdatingsprofil sier lite om hvor enkelt eller vanskelig det er å lykkes med å finne en partner.

Anonymous poster hash: 22ab8...5ec

Nei, for kvinner gjør det så ekstremt vanskelig for seg selv. Ingen av de 5000 mennnene som skriver melding hver dag er gode nok.

Anonymous poster hash: 5c069...8a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Jaha. Så det er altså endel kvinner som har høye krav til partner? Sjokkerende nyhet altså.

Finns da jammen kresne menn også. Er selv en av dem. ;)

Husker når jeg lagde meg falsk profil på et datingsted for å kødde med en kompis for lenge siden, bilde av blond jenta med store pupper. Meldingene bare rant inn. Må ha fått hundrevis de første 24 timene. Og majoriteten, ja MAJORITETEN av dem var type sleazy. Ugh ugh. Hadde jeg vært kvinne tror jeg jammen jeg hadde ekskludert mange menn også. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Så det er altså endel kvinner som har høye krav til partner? Sjokkerende nyhet altså.

Finns da jammen kresne menn også. Er selv en av dem. ;)

Husker når jeg lagde meg falsk profil på et datingsted for å kødde med en kompis for lenge siden, bilde av blond jenta med store pupper. Meldingene bare rant inn. Må ha fått hundrevis de første 24 timene. Og majoriteten, ja MAJORITETEN av dem var type sleazy. Ugh ugh. Hadde jeg vært kvinne tror jeg jammen jeg hadde ekskludert mange menn også. :fnise:

Så utrolig bra... hahahaha :) Endret av MissPierce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å bare å ta en kikk på disse "Hvilke krav har du til en partner" trådene her på KG, for å skjønne at listen er lang hos folk.

Anonymous poster hash: f480e...863

Ja, både hos kvinnene og mennene som svarer i slike tråder.

Anonymous poster hash: 48a75...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi kvinner er sååå heldige som får bøttevis av mail fra tapermenn som skriver 'hei, driver du med da?'. Takke meg til å få fem mail fra noen som faktisk kunne vært interessante.

Anonymous poster hash: 39643...08a

Det er å foretrekke fremfor alternativet, som er at ingen viser interesse noensinne.

Anonymous poster hash: 760e1...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet har blitt at flere kvinner er så kresne at de heller ender opp alene, og med et barn med en eller annen mann. Ungene har ingen far, med ei alene mor og alle de konsekvensene det har.

Anonymous poster hash: 5be74...f17

Noen gang vurdert at løsningen ikke nødvendigvis er å leve i et forhold med en person du ikke respekterer/tenner på/har sterke følelser for? At venner og familie kan fylle de tomrom som en får ved å "ta til takke"?

En persons lykke er ikke definert av å være i et forhold med hvem som helst. Og alle kan ikke få alt det de drømmer om.

Jeg ville heller vokst opp med min mor enn at hun fortsatte i det kjærlighetstomme forholdet til min far.

Endret av Guybrush
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner bruker mye tid på sminke, hår, hud, bleking av tenner, fin klesstil, trener mye og fint undertøy osv osv. De jobber stadig med personligheten og de jobber seg oppover på arbeidsplassen. Hvorfor skal kvinner som virkelig gjør en innsats, slå seg ned med en lubben, uattraktiv boms? Kvinner må da få forvente å få innsats tilbake. For å si det slik, ingen gir alt de har på arbeidsplassen hvis lønnen er latterlig lav. Så ja, jeg synes begge kjønn har lov til å være kresne.

At kvinner må forvente å få en innsats tilbake er i for seg greit nok. Det samme gjelder også menn som gjør 90 % av arbeidet med å faktisk å bli kjent med en dame. Det er jo tross alt ikke slik at de fleste kvinner tar iniativ til å bli kjent med menn, om de ikke har 2,0 i promille...

En annen ting er at nordmenn er av de mest kalde folkeslagene i verden, og mener derfor at nordmenn generelt bør bli mer åpne mot andre, ikke mer kresne.

Man bør ikke slå seg ned mest hvem som helst, men heller ha realistiske forventninger til en partner. Det hjelper lite å drømme seg bort i folk fra Hollywood...

Anonymous poster hash: d2877...33d

Anonymous poster hash: d2877...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope,100% dame. jeg kommer aldri til å 'fire på krava',om det betyr at jeg må ende opp som alenemor fordi det ikke finnes flere menn som møter min standard so be it!

Anonymous poster hash: df294...bb4

Hvordan blir du mor hvis du ikke vil nærme seg noen din standard :)

Anonymous poster hash: ab420...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva en mann er eller gjør, så er det aldri bra nok for en norsk kvinne.



Anonymous poster hash: c4625...e7b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurdere å dra til utlandet å finne meg en ala russland. Norske damer er helt bakmål. Gir snart opp



Anonymous poster hash: b96de...6a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...