Gå til innhold

Professor: Kvinner må bli mindre kresne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både jeg og sambo er enige om at utdannelse er viktig. Så har vi også like høy utdannelse, ca like gode jobber (ulike bransjer) og tilnærmet lik lønn.

Men det er jo åpenbart ikke derfor vi er sammen. Det er vi fordi vi har god personkjemi.

Anonymous poster hash: 39643...08a

Men du hadde likevel dumpet ham før dere hadde rukket å bli kjent, hvis han ikke hadde hatt utdannelse?

:glare:

Anonymous poster hash: 08c4b...76f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når krybba er tom bites hestene. Er det nå egentlig det at vi kvinner og menn er for kravstore som er årsaken til at så mange er single nå i dag. Kanskje vi rett og slett sitter for mye inne ved TVen og PCen, og for skjelden går ut og treffer virkelige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå glad jeg ikke er sammen med deg Ts, huff!

Anonymous poster hash: df294...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Hva med å skrive: Hei. Hva driver du med? Har du hatt en fin dag?

Men i stede å skriver de:

Du er pen.

Du er søt.

Du er deilig.

Å ikke ett ord mer.

Ja for det er såååå interessant å få om og om igjen.

Gjør deg litt interessant mann!!

Mannen må overbevise deg? Vinne din gunst?

Er ikke det noe begge bør? ;)

Utsagnet ditt underbygger jo det som sies om sjekkemarkedet på nett da - man må være dyktig som mann og kunne skille seg ut på en positiv måte. Men som ofte sagt, det er kanskje lettere for kvinner å få seg sex, men ikke å få seg kjæreste?

Men jeg forstår at denne kvanititet-utsendinga er trasige greier. Forstår det veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til stadighet det der om at kvinner ligger med folk over sitt nivå, og derfor får urealistiske forventninger.

Selv tror jeg det heller er slik at både kvinner og menn ser etter andre ting i en ONS enn i et forhold.

Da jeg var singel (kvinne) hendte det jeg lå med menn fordi jeg syntes de var kjekke -- men jeg ville aldri gått inn i noe forhold med dem, feks fordi de ikke hadde høyere utdannelse.

Anonymous poster hash: 39643...08a

Kvinner ser etter det samme i ONS og forhold, men de har enda flere krav til forhold. Som gjør at utvalget reduseres i enda større grad. For hvilken kvinne blir sammen med en mann som hun synes er sånn midt på treet kjekk, hvis hun tidligere har blitt pult av mr handsome?

Endret av tom1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen må overbevise deg? Vinne din gunst?

Er ikke det noe begge bør? ;)

Utsagnet ditt underbygger jo det som sies om sjekkemarkedet på nett da - man må være dyktig som mann og kunne skille seg ut på en positiv måte. Men som ofte sagt, det er kanskje lettere for kvinner å få seg sex, men ikke å få seg kjæreste?

Men jeg forstår at denne kvanititet-utsendinga er trasige greier. Forstår det veldig godt.

Vist poenge hans er å få i gang en prat så er det kjekt å skrive noe annet.

Når man har 15 sider med mld hvor over halvparten er av den typen, så blir man lei.

Jeg vil mye heller få spørsmål om hvordan det går, og hvordan dagen min har vært. Det er da i hvertfall noe å svare på.

Å det er alle type menn som skriver sånne korte mld.

Det skal liksom ikke så mye til for å skrive noe litt mer interesant. Å man trenger ikke å være kjempe god på sjekking for å klare det.

Det hjelper også å skrive noe på profilen sin og å ha profilbilde.

Endret av MissPierce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du hadde likevel dumpet ham før dere hadde rukket å bli kjent, hvis han ikke hadde hatt utdannelse?

:glare:

Anonymous poster hash: 08c4b...76f

Umulig å si. Vi møttes som studenter, da han gikk på bachelor og jeg på master. Sånn sett visste jeg jo ikke allerede da at han kom til å ta mer utdannelse, gjøre karriere og bli en god far. Det fant jeg ut etter hvert.

Anonymous poster hash: 39643...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under sovjet tiden i Russland så var det vanligste at man giftet seg tidlig i 20 årene, typisk var begge 23 år. Enten traff man hverandre på fabrikken eller på universitetet. Giftet man seg så fikk man egen leilighet.

Idag så gifter 19 årige jenter seg med menn på over 30, det er vanligst.

Skal man dra noen konklusjon av det russiske eksperimentet så er det vel at hvis man tar bort materielle verdier så gifter man seg med noen på ens egen alder, og like interesser/jobb.



Anonymous poster hash: 5d4a9...30b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hypergamy is a problem for gender equality,don't you think?

I'll explain it why hypergamy is a problem:a woman who's ugly-medium looking and with a poor salary or no salary can find economic support from a man who's better than her,but that's not the same thing in most cases for men unless they're beautiful.

So as long as women employment and salaries will increase,there will be more men without job that can't find economic support since women judge them as unattractive (either for socio-economic or aestethic criteria or both).

In fact homeless people and criminals are mostly men because they can't count on a woman but only on themselves.

How do we resolve these things?

It also threatens women's safety since it's been proved that rape and violence against women rise when there is a difficult economic situation for men.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.10.2014 at 12:09 AM, AnonymBruker said:

De mannfolka som ikke finner seg noen, vil så reise til utlandet og finne noen. Der det er en del enklere

Mange flere menn burde dra til utlandet, i stedet for å ta til takke med oppsopet  fra Norge. Men det krever jo litt innsats, da. 

Anonymkode: 29b63...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange flere menn burde dra til utlandet, i stedet for å ta til takke med oppsopet  fra Norge. Men det krever jo litt innsats, da. 

Anonymkode: 29b63...0d0

Hva mener du med "oppsop"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, GrandWoden skrev:

Hypergamy is a problem for gender equality,don't you think?

I'll explain it why hypergamy is a problem:a woman who's ugly-medium looking and with a poor salary or no salary can find economic support from a man who's better than her,but that's not the same thing in most cases for men unless they're beautiful.

So as long as women employment and salaries will increase,there will be more men without job that can't find economic support since women judge them as unattractive (either for socio-economic or aestethic criteria or both).

In fact homeless people and criminals are mostly men because they can't count on a woman but only on themselves.

How do we resolve these things?

It also threatens women's safety since it's been proved that rape and violence against women rise when there is a difficult economic situation for men.

 

 

Women have an agency in their picking of mate, in that they want to ensure strong, healthy offspring. Most men just don't meet these criteria, and thus are selected out. Even if men contribute their share to society, women still don't owe these men companionship and intimacy. Working men that are of virtually no value to women, other than what their taxes contribute to society, should be castrated as a precaution to prevent them from turning their back to society. 

Anonymkode: aed0e...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10.10.2014 at 12:27 AM, AnonymBruker said:

 

Feministene vet det selvsagt, de bare bryr seg ikke :)

 

Anonymous poster hash: 5be74...f17

Feminister er lespiske.

Anonymkode: 18530...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Women have an agency in their picking of mate, in that they want to ensure strong, healthy offspring. Most men just don't meet these criteria, and thus are selected out. Even if men contribute their share to society, women still don't owe these men companionship and intimacy. Working men that are of virtually no value to women, other than what their taxes contribute to society, should be castrated as a precaution to prevent them from turning their back to society. 

Anonymkode: aed0e...82a

Homeless men, who are of literally no value, should be executed.

I think this is the feminist dream, btw. 

Anonymkode: aed0e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, GrandWoden skrev:

Hypergamy is a problem for gender equality,don't you think?

I'll explain it why hypergamy is a problem:a woman who's ugly-medium looking and with a poor salary or no salary can find economic support from a man who's better than her,but that's not the same thing in most cases for men unless they're beautiful.

So as long as women employment and salaries will increase,there will be more men without job that can't find economic support since women judge them as unattractive (either for socio-economic or aestethic criteria or both).

In fact homeless people and criminals are mostly men because they can't count on a woman but only on themselves.

How do we resolve these things?

It also threatens women's safety since it's been proved that rape and violence against women rise when there is a difficult economic situation for men.

 

 

As for a resolution to this mess, I honestly don't think there is one. It looks bleak. We need radical technological advances, possibly turning away from sexual reproducing. Sexual reproduction is the true bottleneck here. 

Anonymkode: aed0e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Women have an agency in their picking of mate, in that they want to ensure strong, healthy offspring. Most men just don't meet these criteria, and thus are selected out. Even if men contribute their share to society, women still don't owe these men companionship and intimacy. Working men that are of virtually no value to women, other than what their taxes contribute to society, should be castrated as a precaution to prevent them from turning their back to society. 

Anonymkode: aed0e...82a

Are you serious?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...