Gå til innhold

Professor: Kvinner må bli mindre kresne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just don't ask me to trust women, 'cause with every pair of tits there comes a gaping hole of need that I couldn't possibly fill lol 

Anonymkode: aed0e...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Instead we should talk in order to wake up men and show them that the world is changing and badly for them.

If we don't save ourselves,no one will save us.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke vidunderlig at menn alltid står parat for å fortelle oss hvordan vi skal leve og hva vi skal tenke og gjøre? 

Anonymkode: 83a5e...e11

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan være så kresne og ha så mange krav de bare vil.

 

Det ikke kan er og bli sure og furtete når menn stiller krav til dem.

Anonymkode: bfb76...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2014 den 1.17, absinthia skrev:

De fleste jeg kjenner som er alenemødre med fedre som ikke bryr seg nok om barna, er det fordi de har vært for lite kresne. Det er stort sett oppsopet som ikke er opptatt av farsrollen.

Nå var det ikke det ts argumenterte for. Det er ikke snakk om at kvinner skal være kresne i den forstand at de skal ta til takke med idioter eller uansvarlige menn. Dette, slik jeg forsto ts, handler om status jaget. En mann med status er ikke nødvendigvis en bedre far eller partner. Faktisk kan man argumentere for det motsatte, at flere egoister, narsisister og psykopater er å finne i toppsjiktet.

Uansett, jeg er så lei av disse trådene, de popper jo opp hele tiden. Lurer på om det er en eller flere individer som starter disse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vidunderlig at menn alltid står parat for å fortelle oss hvordan vi skal leve og hva vi skal tenke og gjøre? 

Anonymkode: 83a5e...e11

maybe you should read better my comments.

no one is telling you to behave in a certain way,i'm only exposing women hypocrisy and why gender equality can't be achieved.

The sexual market difference and the hypergamy concept is an hot issue for women and feminist everywhere in the world because they know that if they admit such things they would lose male support and more men would start hating them(like i did,in fact b4 red pill i wasn't a misogynist,but after everything has become clear to me)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.2.2018 den 19.06, GrandWoden skrev:

maybe you should read better my comments.

no one is telling you to behave in a certain way,i'm only exposing women hypocrisy and why gender equality can't be achieved.

The sexual market difference and the hypergamy concept is an hot issue for women and feminist everywhere in the world because they know that if they admit such things they would lose male support and more men would start hating them(like i did,in fact b4 red pill i wasn't a misogynist,but after everything has become clear to me)

maybe you should «write better your words»..? 

Du fortsetter å komme med semitrusler mot kvinner og snakker om en rød pille. Antar det er filmen du sikter til? 

Anonymkode: afbae...302

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2018 den 16.25, GrandWoden skrev:

Doroline the problem is that a man has nothing to gain from marriage now,only to lose.

A man has nothing to gain from dating also because he has to put more effort to compensate his inferior sexual power(unless he's a beautiful or rich man).

In fact more and more men are retiring from the dating pool to dedicate themselves to their hobbies and career.

More and more men are having sex through prostitutes or sex dolls.

And the reason why we are more likely than women to objectify and having sex with a sex doll is not because patriarchy taught us this way.

Men have a more materialistic brain,we focus more on object rather than people compared to women.

This difference isn't due to culture becauss it's present also in toddlers:male babies gaze more at objects,while female babies are more interested in human faces.

This is also part of the reason why thete are more men within the autism spectrum than women.

Love ended when we discovered the true nature of women:would you be happy dating a nazist?

The reason isn't that we can't be the strong gender anymore because we'd enjoy to stay at home and do house chores and have more time for ourselves,but women don't look like for beta men,they still look like for alpha man.

Men have nothing to gain from feminism,we've been lied to and we're answering now.

Wow... Just wow.

 

Really? Men have notting to gain from a relationship? You talk like the only reason to have a relationship is only for the man to gain something. Whatever it is.. 

No surprice women dont want that anymore.

To have a visual mind is something else than objectifying women. Dont mix up the cards here. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hvem er dotten som insisterer på å skrive på «norwenglish» i tråden her?😂 Ble sittende oppe midt på natta for å passe på en sjuk unge, og sannelig fikk god hjelp til å holde meg våken. Sitter faktisk og humrer for meg selv midt i svarteste natta☺️.

Anonymkode: 5400a...403

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne tråden nå er på tjue sider. Orker ikke bla igjennom å lese alt. 

Jeg kan ihvertfall bare snakke for meg selv, jeg gidder ikke å være med en mann av veldedighet. Jeg brødfør meg selv, eier min eget hus og dersom jeg skal ha en mann inne i denne tilværelsen er det fordi jeg ønsker det, og fordi jeg  elsker ham. 

For bare få tiår siden var en kvinne dønn avhengig av en mann som forsørger. Uten prevensjon, og unge etter unge var hun egentlig bare et gissel i eget hjem. Prisgitt godviljen til denne mannen som kom hver ettermiddag og forventet middag fred og ro."

Ja, det er sikkert dritkjipt å være tjueåtte og upult. Å fremdeles sitte hjemme i kjellerstuen til mor og far og game å surfe porr.

Men usnsett hvor jævla tragisk dettte nå arter seg for den enkelte av dere, kan ikke vi kvinner bare "sympatiknulle" og "sympatigifte" og bære fram barn med random dåsemikler fordi det SYND på de! 

Ta ansvar for eget liv! 

 

Endret av Perle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser meg rundt i mitt lille lokalsamfunn, og på alle parene jeg både kjenner og ikke kjenner, så synes jeg i all hovedsak at folk finner sin match, både når det gjelder utseende, interesser, holdninger og kvalifikasjoner. Dette er selvfølgelig mine subjektive observasjoner, men vil tro mange gjør lignende funn. 

Med bakgrunn i det jeg ser, blir dette med hypergami og at kvinner sikter høyere på rangstigen vanskelig å relatere seg til. Jo klart, man ser jo tilfellene der bimbo golddiggers går og leier på gamle, grå kaller, men vil påstå at det skjer i svært sjeldne tilfeller. 

Det er blitt svært populært å skylde på kvinner når det går dårlig for menn, og selvsagt er det også kvinnenes skyld når menn forblir barnløse og uten partner. Og det selvfølgelig fordi kvinner er for kravstore og sikter for høyt. Jeg blir matt! Disse som predikerer om hypergami og «onde» kvinner kan jo spørre seg selv et kontrollspørsmål; hadde jeg tatt til takke med ræl, eller prøvd å finne noen som fungerer for meg?

Jeg gidder ikke å senke på kravene, og tar heller en tilværelse som singel framfor å føde barna til en «taper» av veldedighet. Jeg kan ikke engang forstå at det er kravstort å ønske seg en partner som man klaffer med.

På meg virker det som om hypergamiets predikanter og red pill-gjengen bare vil tilbake til en tid der mannen var overhodet, og der kvinnen skulle holde seg på kjøkkenet. Newsflash, verden har utviklet seg videre. Og kanskje er det utvikling i form av evolusjon at ikke alle får barn i dag - den moderne verdenens versjon av survival of the fittest.

Så er det jo opp til alle og enhver å prøve å gjøre seg så «fit» som man kan.

Anonymkode: 5400a...403

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser meg rundt i mitt lille lokalsamfunn, og på alle parene jeg både kjenner og ikke kjenner, så synes jeg i all hovedsak at folk finner sin match, både når det gjelder utseende, interesser, holdninger og kvalifikasjoner. Dette er selvfølgelig mine subjektive observasjoner, men vil tro mange gjør lignende funn. 

Med bakgrunn i det jeg ser, blir dette med hypergami og at kvinner sikter høyere på rangstigen vanskelig å relatere seg til. Jo klart, man ser jo tilfellene der bimbo golddiggers går og leier på gamle, grå kaller, men vil påstå at det skjer i svært sjeldne tilfeller. 

Det er blitt svært populært å skylde på kvinner når det går dårlig for menn, og selvsagt er det også kvinnenes skyld når menn forblir barnløse og uten partner. Og det selvfølgelig fordi kvinner er for kravstore og sikter for høyt. Jeg blir matt! Disse som predikerer om hypergami og «onde» kvinner kan jo spørre seg selv et kontrollspørsmål; hadde jeg tatt til takke med ræl, eller prøvd å finne noen som fungerer for meg?

Jeg gidder ikke å senke på kravene, og tar heller en tilværelse som singel framfor å føde barna til en «taper» av veldedighet. Jeg kan ikke engang forstå at det er kravstort å ønske seg en partner som man klaffer med.

På meg virker det som om hypergamiets predikanter og red pill-gjengen bare vil tilbake til en tid der mannen var overhodet, og der kvinnen skulle holde seg på kjøkkenet. Newsflash, verden har utviklet seg videre. Og kanskje er det utvikling i form av evolusjon at ikke alle får barn i dag - den moderne verdenens versjon av survival of the fittest.

Så er det jo opp til alle og enhver å prøve å gjøre seg så «fit» som man kan.

Anonymkode: 5400a...403

:nordvesta:

Og med dette synes jeg faktisk vi kan erklære diskusjonen ferdig. Perfekt forfattet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, hvem er dotten som insisterer på å skrive på «norwenglish» i tråden her?😂 Ble sittende oppe midt på natta for å passe på en sjuk unge, og sannelig fikk god hjelp til å holde meg våken. Sitter faktisk og humrer for meg selv midt i svarteste natta☺️.

Anonymkode: 5400a...403

Håper ikke det er meg du snakker om 🤣🤣 (Fullstendig klar over min dårlige engelsk altså🤣 Og tar det isåfall med humor) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38

Ser at dette er en forholdsvis gammel artikkel, men ingenting av det som sies her er spesielt kontroversielt. Generelt er samfunnets bias til fordel for kvinner og det taper menn på i kjønnsmarkedet (på populasjonsnivå).

Samtidig så vet alle menn som er høyt utdannet, i god jobb og som er veltrent og sosialt oppegående at i de store byene er det et enormt  overskudd av single, høyt utdannede damer rundt 30. Jeg bodde i Oslo da jeg var omtrent 30 kunne jeg helt oppriktig gått på date hver eneste kveld dersom jeg hadde ønsket det og det er selvsagt ulempen med dette - det er først og fremst for kvinner det har blitt verre å finne noen, de mennene dere ser sutre her inne ville ikke fått seg noe i gamle dager heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Jeg har prøvd å være mindre kresen jeg, og være sammen med noen jeg ikke er forelsket i, for eksempel. Det gikk til helvete, og var et forferdelig utilfredsstillende forhold. Forbeholder meg retten til å være sammen med en jeg vil være sammen med. Jeg er tross alt et barn av min tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser meg rundt i mitt lille lokalsamfunn, og på alle parene jeg både kjenner og ikke kjenner, så synes jeg i all hovedsak at folk finner sin match, både når det gjelder utseende, interesser, holdninger og kvalifikasjoner. Dette er selvfølgelig mine subjektive observasjoner, men vil tro mange gjør lignende funn. 

Med bakgrunn i det jeg ser, blir dette med hypergami og at kvinner sikter høyere på rangstigen vanskelig å relatere seg til. Jo klart, man ser jo tilfellene der bimbo golddiggers går og leier på gamle, grå kaller, men vil påstå at det skjer i svært sjeldne tilfeller. 

Det er blitt svært populært å skylde på kvinner når det går dårlig for menn, og selvsagt er det også kvinnenes skyld når menn forblir barnløse og uten partner. Og det selvfølgelig fordi kvinner er for kravstore og sikter for høyt. Jeg blir matt! Disse som predikerer om hypergami og «onde» kvinner kan jo spørre seg selv et kontrollspørsmål; hadde jeg tatt til takke med ræl, eller prøvd å finne noen som fungerer for meg?

Jeg gidder ikke å senke på kravene, og tar heller en tilværelse som singel framfor å føde barna til en «taper» av veldedighet. Jeg kan ikke engang forstå at det er kravstort å ønske seg en partner som man klaffer med.

På meg virker det som om hypergamiets predikanter og red pill-gjengen bare vil tilbake til en tid der mannen var overhodet, og der kvinnen skulle holde seg på kjøkkenet. Newsflash, verden har utviklet seg videre. Og kanskje er det utvikling i form av evolusjon at ikke alle får barn i dag - den moderne verdenens versjon av survival of the fittest.

Så er det jo opp til alle og enhver å prøve å gjøre seg så «fit» som man kan.

Anonymkode: 5400a...403

Så helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så. Det underliggende premisset er at mennesker ikke selv bør få velge partner, da 1/4 del av alle menn kan tenkes å ikke bli valgt? Eller er det at kvinner bør tas fra selvstendighet slik at de tvinges til avhengighet? Jeg forstår Ikke? Er ikke det at noen ikke blir valgt en naturlig konsekvens av frihet til å velge? 

Anonymkode: de2e2...e29

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser meg rundt i mitt lille lokalsamfunn, og på alle parene jeg både kjenner og ikke kjenner, så synes jeg i all hovedsak at folk finner sin match, både når det gjelder utseende, interesser, holdninger og kvalifikasjoner. Dette er selvfølgelig mine subjektive observasjoner, men vil tro mange gjør lignende funn. 

Med bakgrunn i det jeg ser, blir dette med hypergami og at kvinner sikter høyere på rangstigen vanskelig å relatere seg til. Jo klart, man ser jo tilfellene der bimbo golddiggers går og leier på gamle, grå kaller, men vil påstå at det skjer i svært sjeldne tilfeller. 

Det er blitt svært populært å skylde på kvinner når det går dårlig for menn, og selvsagt er det også kvinnenes skyld når menn forblir barnløse og uten partner. Og det selvfølgelig fordi kvinner er for kravstore og sikter for høyt. Jeg blir matt! Disse som predikerer om hypergami og «onde» kvinner kan jo spørre seg selv et kontrollspørsmål; hadde jeg tatt til takke med ræl, eller prøvd å finne noen som fungerer for meg?

Jeg gidder ikke å senke på kravene, og tar heller en tilværelse som singel framfor å føde barna til en «taper» av veldedighet. Jeg kan ikke engang forstå at det er kravstort å ønske seg en partner som man klaffer med.

På meg virker det som om hypergamiets predikanter og red pill-gjengen bare vil tilbake til en tid der mannen var overhodet, og der kvinnen skulle holde seg på kjøkkenet. Newsflash, verden har utviklet seg videre. Og kanskje er det utvikling i form av evolusjon at ikke alle får barn i dag - den moderne verdenens versjon av survival of the fittest.

Så er det jo opp til alle og enhver å prøve å gjøre seg så «fit» som man kan.

Anonymkode: 5400a...403

Enig. Men det er nå også så at man ikke bare kan sverge til en teori og eventuell evolusjonsutvikling hvis man også holder rettferdighet og medmenneskelighet høyt. Selv tenker jeg ofte at disse mennene bare kan dø ut for min del, men så er det en annen stemme som sier at jeg selvfølgelig ikke hadde godtatt dette dersom det gjaldt meg. Jeg klarer ikke like dem, men de har jo sine skjebner de også. Jeg synes rett og slett synd på dem, de agerer av avmakt.

Anonymkode: 7486e...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Ser at dette er en forholdsvis gammel artikkel, men ingenting av det som sies her er spesielt kontroversielt. Generelt er samfunnets bias til fordel for kvinner og det taper menn på i kjønnsmarkedet (på populasjonsnivå).

Samtidig så vet alle menn som er høyt utdannet, i god jobb og som er veltrent og sosialt oppegående at i de store byene er det et enormt  overskudd av single, høyt utdannede damer rundt 30. Jeg bodde i Oslo da jeg var omtrent 30 kunne jeg helt oppriktig gått på date hver eneste kveld dersom jeg hadde ønsket det og det er selvsagt ulempen med dette - det er først og fremst for kvinner det har blitt verre å finne noen, de mennene dere ser sutre her inne ville ikke fått seg noe i gamle dager heller.

Ja, nettopp. De menn som har noe å fare med får seg damer. Og kan velge blant mange.  Sånn har det alltid vært. Egentlig. Selv i gamle dager har menn kunnet få damer som var høyt over deres eget nivå utseendemessig kun fordi de selv hadde penger. De mennene som var dårlig stilt økonomisk hadde kun sitt gode utseende, og evt sin gode moral å reklamere med.

 

 

 

Anonymkode: 1854d...5cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nettopp. De menn som har noe å fare med får seg damer. Og kan velge blant mange.  Sånn har det alltid vært. Egentlig. Selv i gamle dager har menn kunnet få damer som var høyt over deres eget nivå utseendemessig kun fordi de selv hadde penger. De mennene som var dårlig stilt økonomisk hadde kun sitt gode utseende, og evt sin gode moral å reklamere med.

 

 

 

Anonymkode: 1854d...5cd

Nå er jo økonomi egentlig tatt ut av regnestykket, siden dette går «i null» mellom kjønnene. Menn har ikke lenger økonomisk overtak på kvinner i en dating relasjon. Hva annet kan de tilby da? Enkelte menn henger fast ved at kvinner skal være de vakre objektene, og sliter med at ulike krav stilles til dem, når det ikke lenger holder å kun ha en jobb og inntekt. Derfor er det enklere å reise til ulike U-land. Der er denne ene egenskapen god nok: de kan forsørge damen økonomisk, og de andre kravene trenger de derfor ikke leve opp til. Det er trist, fordi det viser at de fortsetter å holde på tankesettet om at kvinner er noe de «har krav på». Ikke en likeverdig partner man gjør seg fortjent til. 

 

Anonymkode: afbae...302

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...