Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, Daria skrev:

Lang ferie? (Både som i antall dager og reise langt...)

Jepp og jepp, dvs. litt over tre uker. Må komme meg hjem igjen etter høstens ridetur i fjellet og det aner meg at etappene kan bli moderate de første par dagene...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser for deg en viss cowboy-gange...? :fnise: Jeg savnerr litt å ikke kunne ta ferie nå, det er en av ulempene ved å jobbe i skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Du ser for deg en viss cowboy-gange...? :fnise: Jeg savnerr litt å ikke kunne ta ferie nå, det er en av ulempene ved å jobbe i skolen.

Njaaa, første året var jeg nesten ikke gangfør så det var mer nummeret før rullestol tror jeg. Var så innmari støl i leggene. Gikk en uke før jeg kunne gå normalt igjen. Er vel litt bedre nå ettersom jeg har ridd mer siden dengang, men på den annen side har jeg ikke vært på hesteryggen siden før jul. Ble så morratrøtt og når man må kjøre over 10  mil for å finne en ganger så....jah...dyna fristet mer i vår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min verden frister det meste mer enn en hest, så der har jeg full forståelse :ler: Men det er helt sikkert en flott måte å oppleve naturen på, jeg synes bare de er altfor store og skumle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

I min verden frister det meste mer enn en hest, så der har jeg full forståelse :ler: Men det er helt sikkert en flott måte å oppleve naturen på, jeg synes bare de er altfor store og skumle...

Islandshester er ganske små...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Island i to uker uten å la meg friste... Pappa og lillebror dro på ridetur, jeg benyttet anledning til noen timers alenetid (mvh 17 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Au... Kjenner at legger og lår ikke er aldeles like trent som for to år siden. Det knirker i undersåttene etter dagens fjelltur på 500 ganske så bratte høydemeter. Strengt tatt trenger vel kondisen oppfriskning også...

Akk, det går nedenom og hjem med fysikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du klarer en sånn fjelltur, selv om noe bivirkninger må påregnes, er vel ikke fysikken så aller verst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Så lenge du klarer en sånn fjelltur, selv om noe bivirkninger må påregnes, er vel ikke fysikken så aller verst...

La oss se om jeg kommer meg opp av stolen i morgen før dommen over formen faller :ler: . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Er du oppegående? :fnise: 

Nei, iallfall kan det sterkt debatteres når "opp" involverer loftstrappa :fnise: . Dvs. høyrebenet har kommet smertefritt fra det men venstrebenet har gangsperre herfra til evigheten. Har et dårlig kne så venstrefoten får ekstra belastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daria skrev:

Men må du opp på loftet, da...? :fnise: 

Så lenge jeg er på ferie og soverommet er der ja. Kan alltids legge meg i hengekøye i garasjen, men....man skal jo opp av den også...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Senga er definitivt verdt å slite seg opp en trapp for, ja...

Meeeen, hva frister nok når jeg skal ned igjen om morgenen? Det er bare så vidt frokost duger som lokkemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Daria skrev:

Ned kommer man alltids...

...om enn ikke så vakkert. :fnise:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...