Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Daria skrev (4 minutter siden):

Det gjelder å finne de riktige å sammenlikne seg med :fnise: 

Oh, yes. Men når jeg leser på nett så er det faktisk en del voksne som pusler med det også så jeg er ikke så sær som jeg trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (1 time siden):

Jeg ser fram til rapport - og bilder - fra deres første felles drageutflukt :ler: 

Vi får se hvilket år det blir 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny vaskemaskin tar seg opp. Tok unna noe treningstøy i dag og brukte "redusert mengde" knappen. Kom ned under en time på en 40 gradersvask. Det kan jeg leve greit med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brød i ovnen (må ikke forveksles med "bolle i ovnen" :ler: ). Dette er husmordag med stor H. Må vel fram med synåla også ettersom gårsdagens vindkast ble i overkant mye for draken. Den revnet ikke men det ser ut som en av spilene er i ferd med å få et gjennombrudd i festet sitt. Greit, ventet ikke allverdens holdbarhet til den prisen, men litt lenger kunne den vart før den begynte å gå opp i liminga. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rundstykker i ovnen, men de er av det ferdigkjøpte, frosne slaget, så jeg tror ikke det gir så mange husmorpoeng :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (23 minutter siden):

Ingen husmorpoeng i det hele tatt her i går. Hvis ikke arrangering av lotteri gir husmorpoeng… :fnise:

Nope, går mer i kategori "loddseddel". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig med husmorpoeng i dag. Innser man har tatt feil av strimlet svinekjøtt og strimlet storfekjøtt på butikken. Det ble en sveip innom søndagsåpen butikk på vei hjem fra søndagstur. Mat er mat, men ikke alle kombinasjoner er like gode. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (44 minutter siden):

Det burde man vel egentlig, jeg vaker plutselig i utkanten av risikogruppe-territorium...

Jeg er ikke i nærheten av sådan eksklusiv klubb en gang, men vi pratet litt om det på jobb og akkurat i år så så vi på det som litt "samfunnsansvar". Selv folk som er yngre enn jeg tar den. 

Tror ikke jeg er så sabla mye mer utsatt for smitte enn ellers for jeg omgås jo ikke andre enn de på jobben  til vanlig så Covidkarantene eller ikke så er min nærkontakt med mulige smittekilder laber også for helt vanlig influensa, men greit - til en forandring kan jeg ta den siden helsemyndighetene anbefaler det og jeg kan få det gjort fort og gæli på apotek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (1 time siden):

Plikten er utført. Influensavaksine er klasket inn i nåleputa. Les: venstre overarm. 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...