Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2


Cata

Anbefalte innlegg

Daria skrev (2 minutter siden):

Jeg har lært av erfaring at enkelte ting er greit å oppbevare i lufttett boks...

Bør muligens vurderes til neste rødkålpakke som kommer i hus ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (1 time siden):

Jeg har lært av erfaring at enkelte ting er greit å oppbevare i lufttett boks...

 

Sauen Shaun skrev (42 minutter siden):

Har samme erfaring som Daria :opplyser:

:sukk: Dette burde definitivt vært et tema på et tidligere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Man lærer av sine feil - men det beste er jo å lære av andres, så man slipper å gjøre dem selv...

I dette tilfellet hadde det vært helt greit å lære av andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, endelig har jeg klart å ta ut av oppvaskmaskinen :ler:  - de grytene som sto i nederste avdeling og jeg har skult ilskent på hverandre et par dager. Nå gjenstår bare å få lirket dem inn i skapet. De er på nederste hylle der også, men først må leirgryta (vasket for hånd) bli tørr for den skal innerst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hvis noen skulle lure så lever jeg. Såvidt. Gikk ned for telling tirsdag og sendte meg selv rett på hjemmekontor. Tre hjemmetester senere er jeg fremdeles koronafri men saftig forkjøla. I går hadde jeg begynt å tørke opp og gå mot hostestadiet, og da jeg stengte ned pc etter jobb så kjente jeg ryggen slo seg vrang igjen. Skrivebordsfasilitetene i heimen er ikke de mest ergonomiske…

Hoste og vond rygg er ikke match made in heaven. :opplyser:

Er nok ikke riktig så galt som i romjula men ille nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (10 minutter siden):

Hoste og vond rygg er ikke match made in heaven. :opplyser:

Jeg får vondt bare ved tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer brødbakst hvis jeg bare får kjøkkenmaskin opp på benken. Har kjøpt lame som jeg vil prøve og jeg er nesten tom for brød. 
 

Note to self: ikke hoste mens jeg monterer bladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Lame?? :klo:

:nigo: *ventet på den *

 

Tøfler til toving i vaskemaskin. Brøddeig til heving. Skal liste meg på butikken når det blir litt roligere der. Tror ikke jeg er så veldig smittefarlig lenger men greit å ikke ha folk for tett på enda noen dager. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 timer siden):

Lame?? :klo:

Jeg leste lampe og tenkte at det var litt pussig å skulle teste det med brødbaking, men det kunne jo være en ny lampe over kjøkkenbenken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (2 timer siden):

3. stikk er stukket.

mvh Nålepute

Vel overstått! 

Hilsen mednålepute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man konstaterer at painkillers er gode greier. Etter 4 dager med vond rygg gav jeg etter og hev inn litt da jeg kom fra jobb. Nå kan jeg reise meg fra sofaen uten å se ut som en 95 åring. (Unnskyld til alle spreke 95 åringer der ute… )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har sagt det før og sier det igjen - smertestillende trengs når skrotten har vondter. Og smertestillende gjør at man beveger seg riktigere, noe som gjør at skrotten gjerne kommer i vater litt raskere. Så knask litt piller og få bedre dager :klem:

Og hvordan er formen ellers? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roadrunner skrev (12 timer siden):

Og hvordan er formen ellers?

Ikke helt på topp kjenner jeg, men det kan nok være ymse grunner til det. 2 ryggvondt og en forkjølelse på rad er litt slitsomt selv om det er helt til å leve med. 
 

Blir nok litt pilleknask et par dager så ryggen får hvile og ikke slår helt krøll på seg. 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, dette er irriterende. En uke med kranglete rygg (igjen). Den blir gradvis bedre men det går seint. I går kveld flatet jeg litt ut på gulvet for jeg har funnet ut at det avlaster ryggen litt om jeg legger meg på mage på et tynt liggeunderlag jeg har. Det blir litt flatere enn sofaen. 

Vel, denne gangen sovnet jeg og det var ikke lurt i det hele tatt. Da jeg våknet var nakken stokk stiv. Det er sånt som mykes opp så jeg tok ikke det så tungt men da jeg skulle sette meg opp lekte hele rommet karusell. Jeg måtte bokstavelig talt krype bort til bordet og hale meg opp på sofaen. Som forventet gikk det over etter noen sekunder så snart jeg hadde fått begynt å røre på meg men det var ubehagelig. Har opplevd at nakken skaper en slags svimmelhet før. Hvis jeg er på gruppetrening der man skal sette seg ned og reise seg fort så kommer jeg aldri i gang med øvelsene "oppe" for jeg svimler sånn når jeg reiser meg (for så vidt når jeg legger meg også men er ikke redd for å deise i gulvet når jeg alt ligger der.... :fnise: ) .

Kjenner faktisk etterdønningene av karusellen i dag også. Går greit over gulvet og gjør de fleste andre ting også men da jeg skulle se opp (skulle sette inn noe i skapet) så ble det karusell igjen. 

:veslejenta:

Blir visst lett påtvunget sofadag i dag også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert en tur til legen for å få noe reseptbelagt som kan være mer effektivt, eventuelt fysio/kiropraktor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...