AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1781 Skrevet 7. desember 2014 Selv om at jeg har sagt ifra tusen ganger at Anna kommer til å ta første plassen så ser det ikke ut så slikt... Hvis Krissy ikke blir stemt ut av huset så er hun den store som kan vinne også. Hvis dere husker Hanna som har vunnet i 2012. Hun klaget at hun hadde det ikke bra også barna hennes hadde ikke alle muligheter da stemte vi alle på henne. Folk kommer også til å være "snill" mot Krissy,. Det kommer til å bli spennende! Anonymous poster hash: 2372e...13a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1782 Skrevet 7. desember 2014 Denne sesongen må være den kjedeligste som noen gang er laget! Det skjer ingen ting....... De sover, klager, spiser, sover, er på do, sover, sover, røyker, sover, fester litt, sover, drikker kaffe, sover og så videre. Deltagerne er kjedelige og produksjonen må være uten fantasi. Hvorfor vil de ikke at det skal skje noe?! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1783 Skrevet 7. desember 2014 Siden alle de som laget liv er ute så er det ikke så rart at det ikke skjer noe! Anders og Pelle som har vært mest opptatt av å sove siden dag en og fortsatt er der inne så er det ikke så rart at det har blitt som det har blitt. Erland er ikke så underholdene men en verdig vinner syns jeg. Krissy får jeg vondt av å se og høre på og Anna har tapt seg enormt de siste ukene. Heia Erland!!! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 2
Gjest Winza Skrevet 7. desember 2014 #1784 Skrevet 7. desember 2014 Denne sesongen må være den kjedeligste som noen gang er laget! Det skjer ingen ting....... De sover, klager, spiser, sover, er på do, sover, sover, røyker, sover, fester litt, sover, drikker kaffe, sover og så videre. Deltagerne er kjedelige og produksjonen må være uten fantasi. Hvorfor vil de ikke at det skal skje noe?! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Slik har serien alltid vært...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1785 Skrevet 7. desember 2014 Slik har serien alltid vært... Syns det er ekstremt i år. Det skjer virkelig ingenting, absolutt ingen verdens ting! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 1
Gjest Winza Skrevet 7. desember 2014 #1786 Skrevet 7. desember 2014 Husker for mange mange år siden hadde de en konkurranse hvor de måtte spise noen sitroner eller holde en kaffi kopp i 10 timer
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1787 Skrevet 7. desember 2014 Husker for mange mange år siden hadde de en konkurranse hvor de måtte spise noen sitroner eller holde en kaffi kopp i 10 timer Der snakker vi god tv-underholdning Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Gjest Winza Skrevet 7. desember 2014 #1788 Skrevet 7. desember 2014 Der snakker vi god tv-underholdning Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Dem valgte faktisk kaffi koppen, huffameg /: Jeg hadde aldri klart å sittet stille med en kaffi kopp i handa mi i 10 timer. Hadde heller valgt sitron uansett hvor surt det er. Kunne spist noe tyrkisk peber slik munnen var fult av det, hadda lindret smerten
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1789 Skrevet 7. desember 2014 Dem valgte faktisk kaffi koppen, huffameg /: Jeg hadde aldri klart å sittet stille med en kaffi kopp i handa mi i 10 timer. Hadde heller valgt sitron uansett hvor surt det er. Kunne spist noe tyrkisk peber slik munnen var fult av det, hadda lindret smerten Merkelig ting å gjøre uansett, men mer underholdene hvis de hadde spist sitroner Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Gjest Winza Skrevet 7. desember 2014 #1790 Skrevet 7. desember 2014 Merkelig ting å gjøre uansett, men mer underholdene hvis de hadde spist sitroner Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Det hadde vært bedre for folk og fulgt med på farmen i år istedenfor, det har hatt masse action og spennende ting
hakunamatataa Skrevet 7. desember 2014 #1792 Skrevet 7. desember 2014 Programmet hadde vært mye bedre om man skulle stemme på den/de man ikke vil skal ut, i stedet for hvem man vil ha ut. Sånn det har vært nå gjør jo at de som ikke gjør noe ut av seg kommer unødvendig langt, fordi folk ikke bryr seg om de er der eller ikke og stemmer dem ut ( f.eks Jenny)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1793 Skrevet 7. desember 2014 Krissy MÅ faen meg komme seg på hue og ræva ut! Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1794 Skrevet 7. desember 2014 Krissy MÅ faen meg komme seg på hue og ræva ut! Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Enig! Jeg brenner innvendig av å høre og se på henne. Det er noe med henne som er fryktelig plagsomt! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1795 Skrevet 7. desember 2014 Enig! Jeg brenner innvendig av å høre og se på henne. Det er noe med henne som er fryktelig plagsomt! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Samme her! Og den trangen til å HELE tiden snakke om seg selv og sine opplevelser/tanker/følelser/meninger. Hun sier selv at hun er veeeeldig flink til å lytte, men det kan da virkelig ikke svare på, for det tror jeg neppe hun noen gang har prøvd! Anonymous poster hash: 04ec4...e16 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1796 Skrevet 7. desember 2014 Samme her! Og den trangen til å HELE tiden snakke om seg selv og sine opplevelser/tanker/følelser/meninger. Hun sier selv at hun er veeeeldig flink til å lytte, men det kan da virkelig ikke svare på, for det tror jeg neppe hun noen gang har prøvd! Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Hun har alltid hatt det verst og vet alltid best! Stjeler, lyver, maser, plager de andre og har dårlig hygiene! jeg skrur av lyden når hun blir filmet for jeg orker ikke høre eller se henne lenger......! Anonymous poster hash: 582e5...1c2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1797 Skrevet 7. desember 2014 Hun har alltid hatt det verst og vet alltid best! Stjeler, lyver, maser, plager de andre og har dårlig hygiene! jeg skrur av lyden når hun blir filmet for jeg orker ikke høre eller se henne lenger......! Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Trodde det bare var jeg som syntes det, så godt å se at jeg ikke er alene om det Har fulgt med litt i en BB-tråd på et annet forum, og der er det mange som har kjent/kjenner henne, og skriver at hun er syk i hodet. Noe jeg ikke tviler ett sekund på. Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1798 Skrevet 7. desember 2014 Nå er dere litt slemme da, de er mennesker da Anonymous poster hash: efce9...d59 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #1799 Skrevet 7. desember 2014 Trodde det bare var jeg som syntes det, så godt å se at jeg ikke er alene om det Har fulgt med litt i en BB-tråd på et annet forum, og der er det mange som har kjent/kjenner henne, og skriver at hun er syk i hodet. Noe jeg ikke tviler ett sekund på. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Du er absolutt ikke alene!!!!! Hva skriver de om henne? Hun virker ikke helt stødig nei så tviler ikke på det. Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Sitronmelis Skrevet 7. desember 2014 #1800 Skrevet 7. desember 2014 Fy fader for en unødvendig og tragisk krangel Krissy og Pelle hadde.... Spyr av å se på BB for tiden. Noe så tragisk. Glad det er over snart. Skal aldri se på det mer 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå