Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns du det var et rart spørsmål når vinneren av BB får en million kroner?

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Jeg har ihvertfall ikke tenkt over det. Alle er jo der for å vinne en million..gjeld eller ei...såehh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker fortsatt hun carina fra big brother og han lubne og så skulle dem feire bursdagen hans men så skjedde noe, var 2006. Syns det er rart dem tør og gå rundt naken både menn og damer når hele norge ser på, man vil jo ikke hele norge skal vite hvordan du ser ut naken hehe :) Blir som å åpne opp alle gavene før men åpner dem selv

Jeg husker godt Richard, haha han var helt rå! Vet ikke om det var han du mente men han er den jeg husker best fra den sesongen. Kan ikke være redd for å vise seg fram når man er på tv 24 timer i døgnet;) Alle dusjer med klær i år, i hvert fall nå.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt Richard, haha han var helt rå! Vet ikke om det var han du mente men han er den jeg husker best fra den sesongen. Kan ikke være redd for å vise seg fram når man er på tv 24 timer i døgnet;) Alle dusjer med klær i år, i hvert fall nå.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Litt ot; Han Richard har blitt supertrent og pt og greier. Kjente han ikke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt Richard, haha han var helt rå! Vet ikke om det var han du mente men han er den jeg husker best fra den sesongen. Kan ikke være redd for å vise seg fram når man er på tv 24 timer i døgnet;) Alle dusjer med klær i år, i hvert fall nå.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ja tror det var han, husker han var med på en episode av den svenske handel serien og så hadde han mange fans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt ot; Han Richard har blitt supertrent og pt og greier. Kjente han ikke igjen!

Kjente han heller ikke igjen, for en forandring!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den livesendingen er så treeeeig :natti:

Er det sånn at alle av årets deltakere kommer tilbake for en siste fest i finaleuken? :icon_lol: :icon_lol: Hadde vært konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye reklame i live sendingen at det blir bare irriterende å se på...... Mer reklame enn program snart!



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye reklame i live sendingen at det blir bare irriterende å se på...... Mer reklame enn program snart!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ja.. De kunne heller kortet live sendingen ned til en halvtime og hatt en reklame! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jaaa :) jenny ute :) dere som sa Jenny skal vinne hahah ;)



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow så "spennende".

Tror at Philip har funnet seg bedre.

Aww Philip venta på henne.



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle dere som bruker penger på å stemme, venter til etter onsdagen med å stemme. Er jo bare å kaste bort penger før den tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ikke lest litt på facebook sin BB svensk side og Norsk BB side... Det var en av deltagere som ble stemt ut som dukket opp på BB sin facebook side før Adam og Pia sa hvem som skal ut av huset.

Produksjonen vet allerede vinner er!!! Jeg trodde at folk som stemte på det er de som skal ute men det er bare ikke det.

Litt vanskelig forklart men håper på at du skal skjønne hva jeg har skrevet.

Håper alle dere som bruker penger på å stemme, venter til etter onsdagen med å stemme. Er jo bare å kaste bort penger før den tid



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke lest litt på facebook sin BB svensk side og Norsk BB side... Det var en av deltagere som ble stemt ut som dukket opp på BB sin facebook side før Adam og Pia sa hvem som skal ut av huset.

Produksjonen vet allerede vinner er!!! Jeg trodde at folk som stemte på det er de som skal ute men det er bare ikke det.

Litt vanskelig forklart men håper på at du skal skjønne hva jeg har skrevet.

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Jeg har ikke sett på FB-sidene nei, men skal ta turen innom. Tipper at det er Anna eller Anders som er bestemt vinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så "spennende".

Tror at Philip har funnet seg bedre.

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Eh...da hadde han vel ikke stått der tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...