Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hadde vært fint om vi kunne også se på finalefesten via 24/7 kamera. Men sannsynlighet for det er ganske lite.



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenny???

men hva i alle dager har hun gjort da? hun er jo bare stille person og idiot vil jeg kalle henne.

Anna hun har fått opp litt stemningen i huset osvosv.

Jeg vet selv at selve utstemningen er ikke det vi har stemt for, hvis du har sett på facebook så opplyser BB før deltager har forlatt.

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Hva i alle dager får deg til å kalle ho en idiot?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å få ut Krissy før Jenny, fordi Krissy strengt tatt skulle vært ute av huset, men hun har hatt utrolig dose med griseflaks som har klart seg, rett og slett fordi hver gang man var skråsikre på at nå var det Krissys tur til å forlate huset, så har det alltid vært en eller annen "idiot" som har klart å terge på seg seerne, nok til at Krissy har blitt berget.

Nå synes jeg det er på tide at Krissy rettmessig forlater huset, som hun egentlig skulle gjort for flere uker siden. På tide at flaksen nå runder av for hennes del.



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å få ut Krissy før Jenny, fordi Krissy strengt tatt skulle vært ute av huset, men hun har hatt utrolig dose med griseflaks som har klart seg, rett og slett fordi hver gang man var skråsikre på at nå var det Krissys tur til å forlate huset, så har det alltid vært en eller annen "idiot" som har klart å terge på seg seerne, nok til at Krissy har blitt berget.

Nå synes jeg det er på tide at Krissy rettmessig forlater huset, som hun egentlig skulle gjort for flere uker siden. På tide at flaksen nå runder av for hennes del.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Nei, forresten, faktisk har jeg ombestemt meg. Jeg stemmer på Pelle. Rett og slett fordi det virker som han er litt på kjøret, og oppførselen hans i forrige uke var totalt uakseptabelt. Å belønne den oppførselen Pelle utviste forrige uke med finaleplass er uaktuelt.

Derfor får Krissy fred, nok en gang.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forresten, faktisk har jeg ombestemt meg. Jeg stemmer på Pelle. Rett og slett fordi det virker som han er litt på kjøret, og oppførselen hans i forrige uke var totalt uakseptabelt. Å belønne den oppførselen Pelle utviste forrige uke med finaleplass er uaktuelt.

Derfor får Krissy fred, nok en gang.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Jøss, du var besluttsom :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna er så rå. Liker ho veldig godt. Snill, søt, morsom, kjapp i replikken. Utrolig sjarmerende. Blitt penere og penere også. Faktisk en liten girlcrush ;) I starten så jeg bare liksom tatoveringene hennes, klarte ikke foksuere på noe annet, men det er over nu. Digger ho! OG Anders selvsagt. Liker ho og Anders sammen også. Søtnoser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna er så rå. Liker ho veldig godt. Snill, søt, morsom, kjapp i replikken. Utrolig sjarmerende. Blitt penere og penere også. Faktisk en liten girlcrush ;) I starten så jeg bare liksom tatoveringene hennes, klarte ikke foksuere på noe annet, men det er over nu. Digger ho! OG Anders selvsagt. Liker ho og Anders sammen også. Søtnoser.

Jeg også, Anna og Anders er super søte sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 10 dager igjen :'( Hva skal jeg gjøre etter dette!! My life is over. Noen som blir med på rehab:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 10 dager igjen :'( Hva skal jeg gjøre etter dette!! My life is over. Noen som blir med på rehab:S

Jeg! Er farlig hekta på BB i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spammer her nå, jeg ;) Ble så rørt av Anders sin tale til Anna. Herreguud, så nusselig. Han er garantert in love with her :rodmer: . Digga episoden i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper at det blir mer spennende neste år med BB enn det har vært i år :/



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper at det blir mer spennende neste år med BB enn det har vært i år :/

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Tror du det blir mer BB da? Det tror nemlig ikke jeg etter så dårlig sesong i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, du var besluttsom :P

Jeg tenker frem og tilbake før jeg tar en avgjørelse, som når jeg står i dørkarmen en regnfull dag og vurderer om jeg skal gidde å hente paraplyen eller ikke. Det er å være lur, ikke ubesluttsom :jolie:

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor misliker dere Krissy? Jeg synes hun virker så snill og rar.

Anonymous poster hash: f6141...152

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anna henger etter Anders hele tiden og spør og smisker med han. Hun virkelig drar ut av han hva han syns om henne og han sier ikke noe annet enn at han liker henne som venn og syns hun var søt når hun bokset i dag. Mens hun er sikker på at han enten er forelsket i henne eller er muldvarp..... Hun vil virkelig at han skal være forelsket i henne.....



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker frem og tilbake før jeg tar en avgjørelse, som når jeg står i dørkarmen en regnfull dag og vurderer om jeg skal gidde å hente paraplyen eller ikke. Det er å være lur, ikke ubesluttsom :jolie:

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, mulig jeg har ufattelig dårlig humor, men holdt seriøst på å dø når Pelle kødda med den svarte skikkelsen! :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, mulig jeg har ufattelig dårlig humor, men holdt seriøst på å dø når Pelle kødda med den svarte skikkelsen! :ler:

Det var så genialt! Holdt på å dø selv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...