primadonna Skrevet 27. november 2014 #1621 Skrevet 27. november 2014 Jenny så lei seg for å bli kalt kjedelig hahaha. Herregud 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1622 Skrevet 27. november 2014 Fy fader, Pelle er så drittsekk mot Johanna. Skjønner godt at hun vil vite hva hun har gjort som får Pelle til å oppføre seg sånn mot henne. I hvert fall med tanke på at han sjonglerte hun og Krissy tidligere.<br /><br />Han er jo seriøst helt paranoid. De få menneskene som ser på BB nå, kommer uansett ikke til å huske han om et halvt år.Anonymous poster hash: d47e4...2e8 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1623 Skrevet 27. november 2014 Noen som vet hva som står på tatoveringene til Anna? Eller noen av dem.... Anonymous poster hash: 582e5...1c2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1624 Skrevet 27. november 2014 Moren til Pelle har skrevet på et forum (under sin facebook-konto) at hun synes det er veldig oppskakende å se Pelle oppføre seg slik mot Johanna. Hun kom også med en forklaring, at Pelle tar medisiner som gjør ham fort trøtt (han er allergisk mot en del), så det er veldig slitsomt for ham å omgås folk som har et høyere energinivå enn ham. Det er i allefall forklaringen på hvorfor Pelle er slik. Anonymous poster hash: ad73a...6ef 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1625 Skrevet 27. november 2014 Noen som vet hva som står på tatoveringene til Anna? Eller noen av dem.... Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Anna har at par "Hello Kitty"-tatoveringer, har jeg sett. Anonymous poster hash: ad73a...6ef
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1626 Skrevet 27. november 2014 Anna har at par "Hello Kitty"-tatoveringer, har jeg sett. Anonymous poster hash: ad73a...6ef Ja det har jeg også sett:) Lurer mest på den hun har på brystet og i pannen, klarer ikke se hva som står. Anonymous poster hash: 582e5...1c2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1627 Skrevet 27. november 2014 Ja det har jeg også sett:) Lurer mest på den hun har på brystet og i pannen, klarer ikke se hva som står. Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Jeg mener at det er en tatovering av et hengelås med vinger som er i hals- og brystområdet. I noen kulturer/ land så symboliserer dette at personen er ren. Og det trengs en nøkkel for å "låse" opp. Et slags kjærlighetssymbol. Jeg har prøvd å finne ut hva slags tatovering hun har på pannen, men finner ikke ut av det. Har sett at hun har spindelvev tatovert i underarmen. Så mange tatoveringer, men jeg innrømmer jeg er fascinert Synes Anders også har spennende tatoveringer, men likte best den deltakeren som hadde "vinge"-tatovering i nakken. Tror det var Christoffers. Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Miss Ava. Skrevet 27. november 2014 #1628 Skrevet 27. november 2014 Hvem håper dere går ut i dag? Jeg håper Jenny må ut, hadde ikke merket om hun var borte allikevel! Så her om dagen at hun mente at ting var vinklet feil med tanke på at hun er kjedelig og blir ikke vist i avsnittene men hun tenker tydeligvis ikke på at vi kan se 24/7. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1629 Skrevet 27. november 2014 Jeg mener at det er en tatovering av et hengelås med vinger som er i hals- og brystområdet. I noen kulturer/ land så symboliserer dette at personen er ren. Og det trengs en nøkkel for å "låse" opp. Et slags kjærlighetssymbol. Jeg har prøvd å finne ut hva slags tatovering hun har på pannen, men finner ikke ut av det. Har sett at hun har spindelvev tatovert i underarmen. Så mange tatoveringer, men jeg innrømmer jeg er fascinert Synes Anders også har spennende tatoveringer, men likte best den deltakeren som hadde "vinge"-tatovering i nakken. Tror det var Christoffers. Anonymous poster hash: ad73a...6ef Det står "Endless" i tinningen til Anna, på brystet (bringen/under halsen) står det "Credibilis Unicus", som betyr "den eneste troverdige" på latin. Hun har også "WELL" og "DONE" skrevet på fingerne sine.. Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Teardrop Skrevet 27. november 2014 #1630 Skrevet 27. november 2014 Stem ut Jenny nå folkens! Kjedeligste jenta ever! Nå har ho virkelig kommet langt nok på utseende sitt! UT med ho! Neste uke må vi få ut den ustabile ekle pelle. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1631 Skrevet 27. november 2014 ÆSJ nå får jo Pelle helt garantert en FRI BILLETT til finalen pga det dumme stuntet til BB om at de skal utpeke den de tror er en muldvarp.. De fleste tror jo det er Pelle.. KYSS MEG BAK Anonymous poster hash: 9c348...25a
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1633 Skrevet 27. november 2014 Alt dette er jo planlagt til punkt og prikke. Produksjon, produksjon, produksjon.. Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Whisky Skrevet 27. november 2014 #1634 Skrevet 27. november 2014 Jaja. Det er Pippi Langstrømpe også.
Fredrik29 Skrevet 27. november 2014 #1635 Skrevet 27. november 2014 Vet ikke om jeg skal le eller bare riste oppgitt på huet av alle hobbypsykologene i denne tråden. Er ikke noe tegn på en mental lidelse at man blir irritert på folk som er så irriterende som Johanna og Krissy. Snarere tvert imot. Dere som mener at Pelle er elendig underholdning, hva i alle dager er det dere synes er så voldsomt underholdende med de andre i huset? For min del så er vel Pelle involvert i 80% av højdarene nå som Chris er ute. Innrømmelsesvis tilhører jeg den introverte sorten som kan få nok av folk sjøl, så jeg er jo muligens litt partisk i så måte. Men ja, Pelle skal heldigvis med til finalen. Johanna ut i morra og Krissy neste uke. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 Enig med deg. Heier på Pelle og Erland
Fredrik29 Skrevet 27. november 2014 #1636 Skrevet 27. november 2014 Det er virkelig lave seertall på sesongen i år I Sverige er det mellom 120-150 000 som ser torsdagsprogrammet, men megalave tall de andre ukedagene I Norge ligger ratingen ca på 80 000 seere. Blir sikkert rart for de å komme ut og skjønne at så få bryr seg
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1637 Skrevet 27. november 2014 Det er virkelig lave seertall på sesongen i år I Sverige er det mellom 120-150 000 som ser torsdagsprogrammet, men megalave tall de andre ukedagene I Norge ligger ratingen ca på 80 000 seere. Blir sikkert rart for de å komme ut og skjønne at så få bryr seg Er dette veldig lave tall? Vet du hvor mye det har vært før? Anonymous poster hash: 582e5...1c2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1638 Skrevet 27. november 2014 Jenny virker helt blåst altså! Der er det ingen hjemme........ Hun har verken utstråling eller sjarm heller, bare kjedelig. Virker ikke som de andre bryr seg så veldig eller hører etter når hun prater og det er forståelig. Anonymous poster hash: 582e5...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1639 Skrevet 28. november 2014 Pinlig åssen Jenny plutselig er så veldig med! Enten tror hun at hun er veldig godt likt plutselig eller så har hun skjønt at hun synes lite. Merkes godt på henne at hun har en diagnose også, snufsing og harking og noen slags tics har hun. Veldig bestemt på en rar måte og virker nesten tilbakestående av og til. Tilbakestående var å ta i men jeg fant ikke noe bedre ord. Ikke kan jeg skjønne hva som er pent med henne heller, søt det er hun. Men ikke veldig pen synes jeg, den personligheten hennes trekker veldig mye ned også. Anonymous poster hash: 582e5...1c2 Det var da veldig. Føler du deg mye bedre nå, som du har rakket ned på både personlighet- og utseendet? Jenny har ADD, det er diagnosen hennes. Å kalle folk for tilbakestående er bare slemt, og veldig unødvendig. Jenta ER pen. Hvorfor ikke kommentere utseendet til hele gjengen mens du er i gang? Syns enkelte her burde tenke seg litt om. Å Rakke ned på utseende til folk ol, burde dere holde dere for god til. Greit nok at det er et forum, men herregud. Er det rart så mange barn blir mobbet når man ser holdningene til relativt voksne mennesker? Anonymous poster hash: b7fab...5f0 9
sweety pie Skrevet 28. november 2014 #1640 Skrevet 28. november 2014 Helt enig, synes Jenny får ufortjent kritikk hele tiden. Hun ER pen ja. Og hva er galt med å være litt stille av seg? Må hun danse naken på bordet og drite seg ut foran hele verden på tv? Blir hun da verdig til å gå til finalen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå