Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakar Jenny, hun får gjennomgå idag. Håper hun vinner hele greia nå.

Stakkar Jenny? Skjerpings.

Anonymous poster hash: ff056...220

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i svarteste helvete kan Pelle være imun? Shit, den dritten kommer til å vinne hele greia. For å ha gjort hva da? Sovet? + å rakke ned på at alle der inne er så dumme? + å prøve å fremstås om en "smart" fyr? omg, for en døll kar, værste jeg har sett. Anonymous poster hash: b7611...a5d

Pelle vinner nok ikke. Jeg tror det står mellom Anders, Anna og Erland.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Jenny? Skjerpings.

Anonymous poster hash: ff056...220

Jepp stakkar. Er sikkert like lett for alle å være seg selv foran tv når man vet at hele Norge og Sverige sitter og ser på deg. Hun er jo ikke slem heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pelle er en dritt!!

Anonymous poster hash: 40434...064

Tror han innbiller seg ting og begynner å tro på dem selv. Scary.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil noen av dere at Anna skal gå ut? Jeg vil ha ut Pelle, dumt at han ikke er nominert!

Jeg vil gjerne ha ut Anna fordi jeg tror ho kommer til å vinne, og ønsker ikke ho skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Johanna skryter vilt og hemningsløst at ho er sååå god i geografi, også vet ho ikke hvilken verdensdel Peru eller Sudan ligger i? Til og med jeg, som suger i geografi vet det..



Anonymous poster hash: b096d...f8c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongeepisode i dag.

Men Johanna går meg sterkt på nervene etter en liten time på TV, så jeg kan nesten ikke fatte at Pelle holder ut inne i huset. Om hun i det minste kunne latt ham være i fred så hadde det vært en ting, men hun henger jo på ham og skal ha de samme forklaringene som hun stadig ikke forstår igjen og igjen. Blir helt kokko av henne og håper hun ryker i morra.



Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen PLEASE fortelle hva som er så himla galt med Johanna??? Hvorfor mener Pelle at hun er falsk osv? Og Pelle er jo sjuk, han trenger å komme seg ut snart. Stakkars :(



Anonymous poster hash: b096d...f8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig Pelle bør forlate BB. Virker som han sliter kraftig, og det er ikke bare pga Johanna ene og alene, det er flere ting som ligger bak. Synes virkelig produksjonen bør ta ut Pelle. Dette er ikke underholdning, dette er tragisk.

Får håpe det er en nomineringsrunde i neste uke, og at Pelle blir nominert, for det er virkelig på tide at han drar. Helst hadde jeg sett at han drar på torsdag.



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pelle er syk i hue! Tror han er bedre enn alle andre. Beskylder alle andre for å være manipulerende, falske osv. Pelle klarer faan ikke forklare hvorfor han er idiot mot johanna engang, bare beskylder ho for å lage krokodilletårer , wtf!? Ho lurer jo bare på hvorfor han er så slem mot ho. Hahah, han er så ekkel. Han var litt søt første episoden, sånn utseendemessig.
Nå er han stygg tvers igjennon, også så feit han har blitt! ææææsj, ekkel fyr!

Han og Jenny er dårligere underholdning enn "unge mødre danmark"

Send hjem Jenny denne uken!
Neste uke går sytepelle!



Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen PLEASE fortelle hva som er så himla galt med Johanna??? Hvorfor mener Pelle at hun er falsk osv? Og Pelle er jo sjuk, han trenger å komme seg ut snart. Stakkars :(

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Blandt annet at hun har sagt at hun likte å plage dyr når hun var yngre. Det er i hvertfall hvorfor jeg ikke liker henne.

Anonymous poster hash: 38f9d...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha underliggende psykisk sykdom som har brutt ut der inne. han er paranoid og har null begrep om virkeligheten.

Han kan ikke være der inne mer, spekulativt av produksjonene å la han være der. Alkohol forverrer tilstanden.



Anonymous poster hash: 3ea76...d1f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg skal le eller bare riste oppgitt på huet av alle hobbypsykologene i denne tråden. Er ikke noe tegn på en mental lidelse at man blir irritert på folk som er så irriterende som Johanna og Krissy. Snarere tvert imot.

Dere som mener at Pelle er elendig underholdning, hva i alle dager er det dere synes er så voldsomt underholdende med de andre i huset? For min del så er vel Pelle involvert i 80% av højdarene nå som Chris er ute.

Innrømmelsesvis tilhører jeg den introverte sorten som kan få nok av folk sjøl, så jeg er jo muligens litt partisk i så måte.

Men ja, Pelle skal heldigvis med til finalen. Johanna ut i morra og Krissy neste uke.



Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandt annet at hun har sagt at hun likte å plage dyr når hun var yngre. Det er i hvertfall hvorfor jeg ikke liker henne.

Anonymous poster hash: 38f9d...d02

Nei, det var ikke Johanna som likte å plage dyr når hun var liten, det var Malin.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke Johanna som likte å plage dyr når hun var liten, det var Malin. Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Jeg trodde også det var Joanna som sa det...

Anonymous poster hash: e8c51...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke kommer meg inn så jeg får sett 24/7? Når jeg prøver å logge på får jeg beskjed om at det har skjedd en feil i innlogginga, men kommer med inn på DPlay....

EDIT: Og der kom jeg meg plutselig inn att.. Merkelige greier.

Endret av Cambria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...