Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han har vist den så mange ganger så har ikke unngått å sett den. Men kan ikke si jeg har sett så nøye og merka ikke noe på størrelsen. :P

Det har jeg gått glipp av, selv om jeg syns jeg ser ofte live.. Vil du ta print screen neste gang du ser? Hahhaha :D

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gått glipp av, selv om jeg syns jeg ser ofte live.. Vil du ta print screen neste gang du ser? Hahhaha :D

Jeg ser ikke på så mye lenger og tror ikke han viser den like ofte, men kommer jeg over drt skal jeg prøve å huske det :P

Skrevet

Jeg ser ikke på så mye lenger og tror ikke han viser den like ofte, men kommer jeg over drt skal jeg prøve å huske det :P

Haha, flott! Vet du, eller noe andre hvem dette er: http://awesomescreenshot.com/0413el902f

:P

Skrevet

Gi autonominering til PELLE folkens! vær så snill!!!!!

Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Skrevet

Hvor stemmer man når de drar i spaken? :vetikke:

Anonymous poster hash: e8c51...358

Skrevet

Hvor stemmer man når de drar i spaken? :vetikke:

Anonymous poster hash: e8c51...358

Du må inn på bigbrother.no eller bigbrother.se, logge deg inn (såvidt jeg har skjønt) og stemme på den du vil.. Pollen ligger på høyre side, men den ligger ute i ganske kort tid, så mulig den allerede er fjernet.

Skrevet

Nei.

Men hvorfor så interessert i kjønnsorganene til deltakerne? :P

Interessert og interessert, syns det er fascinerende at mennesker så fort kan glemme at de blir filmet 24/7 :P

Skrevet

Tragiske nominering. Får håpe Johanna eller Anna må dra!

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Skrevet

Tragiske nominering. Får håpe Johanna eller Anna må dra!

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Hvem er nominert?

• Liker 1
Skrevet

Hvem er nominert?

Johanna, Anna, Christoffer og Anders

Skrevet

Blir nok Johanna som ryker til torsdagen.

Skrevet

Noen andre som har lagt merke til at forholdet mellom Anna og Jenny er ganske kjølig?

Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Skrevet

Noen andre som har lagt merke til at forholdet mellom Anna og Jenny er ganske kjølig?

Ser vel hverandre som sterke konkurrenter?

Skrevet

Ser vel hverandre som sterke konkurrenter?

Mulig det men de er jo alle konkurenter der inne og Jenny og Krissy for eksempel ser ut til å være veldig nære. Det ser veldig kjølig ut fra Anna sin side syns jeg hvertfall.

Skrevet

Jeg håper nesten Anna ryker. Nå virker detnsom ho kommer til å vinne hele greia, og tror finalen blir mer spennende uten ho.

Skrevet

I følge https://bbvote.se/vote/83/ ser det ut til at Johanna ryker i dag.

Deretter håper jeg disse ryker ut
Jenny
Erland
Krissy

Anna

Christoffer

Anders og Pelle i finalen

Anonymous poster hash: 38f9d...d02
  • Liker 1
Skrevet

At ikke Krissy roer ned den låninga si altså! Mest ekstreme menneske jeg har sett på å låne og ta ting! Jeg hadde klikket av henne, hun må ut neste uke!!!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Tipper det er fordi Thorbjørn hadde sagt at han la merke til Jenny først, at hun er vakker og han kunne se seg sammen med henne. Anna er en søt og snill jente, men bare til hun blir sjalu. Tror hun kan bli ganske psycho.

Anonymous poster hash: de3bf...912

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk liker Pelle så godt. Han er en humørsyk, klein og snål fyr. Setter seg alene i mørket og drikker og synes synd på seg selv osv.

Anonymous poster hash: de3bf...912

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...