Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere sett klippet av Anna og Anders på bigbrother.no? Det ser ut som Anna er ganske innteresert i Anders!!!



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han merket noen vi ikke så på tven. Det er iallefall dårlig gjort å holde på slik. Han snakka jo om Anders ofte med henne, og hun lo det bort. Noe som viser at hun kanskje skjuler noe.

Nei, Torbjørn hadde problemer med sjalusi og usikkerhet lenge før Anders-episoden. Anna har også gitt uttrykk, både overfor Torbjørn og andre, at hun synes at Torbjørn krevde for mye av henne. Det har ikke Torbjørn respektert, og det virket som at han kvalte Anna mer og mer. Det er oppskriften på katastrofe.

Så nei, jeg tror ikke Anna prøvde å skjule noe som helst, tvert i mot, faktisk.

Jeg personlig hadde ikke klart en type som Torbjørn og hadde antagelig gjort som Anna. Søkt frihavn hos en annen person som gir meg luft.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

  • Liker 3
Skrevet

De sa ikke hvorfor i brevet tror jeg men i huset sier de at det er fordi han dyttet Johanna og ropte et eller annet etter henne.

Ja okei. Takk :)

Skrevet

Hva syns dere om Johanna? Hun virker grei tror jeg..... Får ikke helt tak i hva det er med henne. Men hun har tydeligvis sagt at når hun var liten ville hun være stygg med dyr og det høres ikke veldig bra ut. Syns pappaen hennes var litt merkelig også,,,,

Skrevet

Men hun har tydeligvis sagt at når hun var liten ville hun være stygg med dyr og det høres ikke veldig bra ut.

Jeg la merke til det ja, det er jo ikke akkurat noe typisk tegn på et velbalansert barn for å si det sånn. Pelle reagerte på det også, hodet hans spratt opp fra puta da hun sa det. Det dukka vel opp i den diskusjonen der Johanna mente at muldvarp er en fugl og Anders spurte "og du skal bli lærer?" og Johanna bare "jo, men jeg skal ikke bli geografilærer da" eller noe sånt.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8

Skrevet

Jeg tror egentlig at Anna er veldig smart når det gjelder BB-spillet! Hun var jo tidlig ute med å tenke taktisk allerede ved første nominering i huset, da hun nominerte Paulina fordi hun så på henne som den største konkurrenten. Og de var jo liksom venner.

Nå har ikke jeg sett det dere skriver her om Anna og Anders, men jeg kan se for meg at hun henger på han fordi hun har skjønt at han er veldig populær blant folket.

Skrevet

Tror det blir finale mellom Anna og Anders.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror Erland vinner men at Anna og Anders er i finalen:) Så det blir første, andre og tredjeplass på de tre.

  • Liker 2
Skrevet

For et jalla program, kan umulig ha mye seere. Håper ikke det blir en ny sesong av dette fiasko programmet...



Anonymous poster hash: dd340...c7b
  • Liker 1
Skrevet

Hva syns dere om Johanna? Hun virker grei tror jeg..... Får ikke helt tak i hva det er med henne. Men hun har tydeligvis sagt at når hun var liten ville hun være stygg med dyr og det høres ikke veldig bra ut. Syns pappaen hennes var litt merkelig også,,,,

Jeg synes det var veldig spesielt at ho kyssa pappaen sin på munnen. Er det "normalt" i en alder av 30?

  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes det var veldig spesielt at ho kyssa pappaen sin på munnen. Er det "normalt" i en alder av 30?

Ja veeeeldig yukkkkk

Skrevet

Jeg synes det var veldig spesielt at ho kyssa pappaen sin på munnen. Er det "normalt" i en alder av 30?

Det lurte jeg også på! Tror ikke det er normalt nei:) Det så mer ut som kjæresten hennes og ikke pappaen.

Skrevet

Det lurte jeg også på! Tror ikke det er normalt nei:) Det så mer ut som kjæresten hennes og ikke pappaen.

Jeg trodde det var en fremmed person jeg :P

  • Liker 1
Skrevet

Koffe har fått til kl.15 i dag til å bestemme seg for om han skal dra hjem eller ikke, da han tidligere hadde vært sint i bikten og sagt at han ville dra hjem.. De andre i huset er usikre på om han kommer til å dra eller ikke, men er enig i at han har blitt "störd i huet".. :P



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Skrevet

Han må ha en diagnose.

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

Skrevet

Hva er det som skjer med Chrisfofter? Hvorfor er han ofte til psykologen? Psykolog for meg er det bare bullshitttt! De hjelper ingenting de bare sier det og det.

Nå sitter Anders og sier at Chrstoffer har forandret seg. Men man føler seg ikke hver dag det samme og man føler seg happy og andre dag annerledes.



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Skrevet

Hva er det som skjer med Chrisfofter? Hvorfor er han ofte til psykologen? Psykolog for meg er det bare bullshitttt! De hjelper ingenting de bare sier det og det. Nå sitter Anders og sier at Chrstoffer har forandret seg. Men man føler seg ikke hver dag det samme og man føler seg happy og andre dag annerledes. Anonymous poster hash: 2372e...13a

Psykolog er langt i fra tull. De hjelper utrolig mange mennesker hver dag og sitter ikke bare å snakker vas.....

Kristoffer har vert en merkelig skrue fra den dagen han kom inn synes jeg. Han har vert ganske morsom, men har også til tider virket litt skummel synes jeg. Det er noe ekkelt i måten han misliker at andre har det bra på. Han blir jo kjempe fornøyd når det går dårlig med andre.

Så har han jo unektelig et ganske spesielt forhold til mat...

Anonymous poster hash: e8c51...358

Skrevet

Jeg liker Christoffer, synes han er underholdene og til tider veldig søt. Men tror ikke han har godt av å være i huset, han er ikke like underholdene som før heller. Tror han spiller en rolle der inne og at han begynner å bli sliten nå. Dessverre håper jeg at han går ut for det er best for han, han har nok ingen sjangs til å vinne heller.

Skrevet

Jeg trodde det var en fremmed person jeg :P

Ja det kunne like godt vært det, hadde faktisk vært bedre om det var det og ikke pappaen. Jeg gjør ikke sånn med min pappa og heller ingen jeg kjenner gjør det men de er kanskje mer "kjærlige" i Sverige? Nei, huff det ble helt feil det der! :sjokkert:

Skrevet

Pleier dere å bite i gaffelen når dere spiser? Har lagt merke til at nesten alle i huset gjør det og jeg blir gal av det! Haha, det er kanskje helt teit å irritere seg over det men æsj for en lyd! Er det vanlig å gjøre det?



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...