AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1461 Skrevet 14. november 2014 Har dere sett klippet av Anna og Anders på bigbrother.no? Det ser ut som Anna er ganske innteresert i Anders!!! Anonymous poster hash: 582e5...1c2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1462 Skrevet 14. november 2014 Kanskje han merket noen vi ikke så på tven. Det er iallefall dårlig gjort å holde på slik. Han snakka jo om Anders ofte med henne, og hun lo det bort. Noe som viser at hun kanskje skjuler noe. Nei, Torbjørn hadde problemer med sjalusi og usikkerhet lenge før Anders-episoden. Anna har også gitt uttrykk, både overfor Torbjørn og andre, at hun synes at Torbjørn krevde for mye av henne. Det har ikke Torbjørn respektert, og det virket som at han kvalte Anna mer og mer. Det er oppskriften på katastrofe. Så nei, jeg tror ikke Anna prøvde å skjule noe som helst, tvert i mot, faktisk. Jeg personlig hadde ikke klart en type som Torbjørn og hadde antagelig gjort som Anna. Søkt frihavn hos en annen person som gir meg luft. Anonymous poster hash: ad73a...6ef 3
Cambria Skrevet 14. november 2014 #1463 Skrevet 14. november 2014 De sa ikke hvorfor i brevet tror jeg men i huset sier de at det er fordi han dyttet Johanna og ropte et eller annet etter henne. Ja okei. Takk
Miss Ava. Skrevet 14. november 2014 #1464 Skrevet 14. november 2014 Hva syns dere om Johanna? Hun virker grei tror jeg..... Får ikke helt tak i hva det er med henne. Men hun har tydeligvis sagt at når hun var liten ville hun være stygg med dyr og det høres ikke veldig bra ut. Syns pappaen hennes var litt merkelig også,,,,
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1465 Skrevet 14. november 2014 Men hun har tydeligvis sagt at når hun var liten ville hun være stygg med dyr og det høres ikke veldig bra ut. Jeg la merke til det ja, det er jo ikke akkurat noe typisk tegn på et velbalansert barn for å si det sånn. Pelle reagerte på det også, hodet hans spratt opp fra puta da hun sa det. Det dukka vel opp i den diskusjonen der Johanna mente at muldvarp er en fugl og Anders spurte "og du skal bli lærer?" og Johanna bare "jo, men jeg skal ikke bli geografilærer da" eller noe sånt. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Missfebruary Skrevet 14. november 2014 #1466 Skrevet 14. november 2014 Jeg tror egentlig at Anna er veldig smart når det gjelder BB-spillet! Hun var jo tidlig ute med å tenke taktisk allerede ved første nominering i huset, da hun nominerte Paulina fordi hun så på henne som den største konkurrenten. Og de var jo liksom venner. Nå har ikke jeg sett det dere skriver her om Anna og Anders, men jeg kan se for meg at hun henger på han fordi hun har skjønt at han er veldig populær blant folket.
sweety pie Skrevet 14. november 2014 #1467 Skrevet 14. november 2014 Tror det blir finale mellom Anna og Anders. 1
Miss Ava. Skrevet 14. november 2014 #1468 Skrevet 14. november 2014 Jeg tror Erland vinner men at Anna og Anders er i finalen:) Så det blir første, andre og tredjeplass på de tre. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1469 Skrevet 15. november 2014 For et jalla program, kan umulig ha mye seere. Håper ikke det blir en ny sesong av dette fiasko programmet... Anonymous poster hash: dd340...c7b 1
Cambria Skrevet 15. november 2014 #1470 Skrevet 15. november 2014 Hva syns dere om Johanna? Hun virker grei tror jeg..... Får ikke helt tak i hva det er med henne. Men hun har tydeligvis sagt at når hun var liten ville hun være stygg med dyr og det høres ikke veldig bra ut. Syns pappaen hennes var litt merkelig også,,,, Jeg synes det var veldig spesielt at ho kyssa pappaen sin på munnen. Er det "normalt" i en alder av 30? 1
sweety pie Skrevet 15. november 2014 #1471 Skrevet 15. november 2014 Jeg synes det var veldig spesielt at ho kyssa pappaen sin på munnen. Er det "normalt" i en alder av 30? Ja veeeeldig yukkkkk
Miss Ava. Skrevet 15. november 2014 #1472 Skrevet 15. november 2014 Jeg synes det var veldig spesielt at ho kyssa pappaen sin på munnen. Er det "normalt" i en alder av 30? Det lurte jeg også på! Tror ikke det er normalt nei:) Det så mer ut som kjæresten hennes og ikke pappaen.
Cambria Skrevet 15. november 2014 #1473 Skrevet 15. november 2014 Det lurte jeg også på! Tror ikke det er normalt nei:) Det så mer ut som kjæresten hennes og ikke pappaen. Jeg trodde det var en fremmed person jeg 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1474 Skrevet 15. november 2014 Koffe har fått til kl.15 i dag til å bestemme seg for om han skal dra hjem eller ikke, da han tidligere hadde vært sint i bikten og sagt at han ville dra hjem.. De andre i huset er usikre på om han kommer til å dra eller ikke, men er enig i at han har blitt "störd i huet".. Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1475 Skrevet 15. november 2014 Han må ha en diagnose.Anonymous poster hash: 3ea76...d1f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1476 Skrevet 15. november 2014 Hva er det som skjer med Chrisfofter? Hvorfor er han ofte til psykologen? Psykolog for meg er det bare bullshitttt! De hjelper ingenting de bare sier det og det. Nå sitter Anders og sier at Chrstoffer har forandret seg. Men man føler seg ikke hver dag det samme og man føler seg happy og andre dag annerledes. Anonymous poster hash: 2372e...13a
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1477 Skrevet 15. november 2014 Hva er det som skjer med Chrisfofter? Hvorfor er han ofte til psykologen? Psykolog for meg er det bare bullshitttt! De hjelper ingenting de bare sier det og det. Nå sitter Anders og sier at Chrstoffer har forandret seg. Men man føler seg ikke hver dag det samme og man føler seg happy og andre dag annerledes. Anonymous poster hash: 2372e...13a Psykolog er langt i fra tull. De hjelper utrolig mange mennesker hver dag og sitter ikke bare å snakker vas..... Kristoffer har vert en merkelig skrue fra den dagen han kom inn synes jeg. Han har vert ganske morsom, men har også til tider virket litt skummel synes jeg. Det er noe ekkelt i måten han misliker at andre har det bra på. Han blir jo kjempe fornøyd når det går dårlig med andre. Så har han jo unektelig et ganske spesielt forhold til mat...Anonymous poster hash: e8c51...358
Miss Ava. Skrevet 15. november 2014 #1478 Skrevet 15. november 2014 Jeg liker Christoffer, synes han er underholdene og til tider veldig søt. Men tror ikke han har godt av å være i huset, han er ikke like underholdene som før heller. Tror han spiller en rolle der inne og at han begynner å bli sliten nå. Dessverre håper jeg at han går ut for det er best for han, han har nok ingen sjangs til å vinne heller.
Miss Ava. Skrevet 15. november 2014 #1479 Skrevet 15. november 2014 Jeg trodde det var en fremmed person jeg Ja det kunne like godt vært det, hadde faktisk vært bedre om det var det og ikke pappaen. Jeg gjør ikke sånn med min pappa og heller ingen jeg kjenner gjør det men de er kanskje mer "kjærlige" i Sverige? Nei, huff det ble helt feil det der!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1480 Skrevet 15. november 2014 Pleier dere å bite i gaffelen når dere spiser? Har lagt merke til at nesten alle i huset gjør det og jeg blir gal av det! Haha, det er kanskje helt teit å irritere seg over det men æsj for en lyd! Er det vanlig å gjøre det? Anonymous poster hash: 582e5...1c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå