AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1381 Skrevet 11. november 2014 Herregud så rørende det var når Anders fikk besøk av broren sin.. Mitt hjerte eksploderte... Nå vinner han hele shiten.. ingen kan motstå en barsk mann som han feller slike tårer <3 Anonymous poster hash: 26ea0...65f 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1382 Skrevet 11. november 2014 Herregud så rørende det var når Anders fikk besøk av broren sin.. Mitt hjerte eksploderte...Nå vinner han hele shiten.. ingen kan motstå en barsk mann som han feller slike tårer <3 Anonymous poster hash: 26ea0...65f Har han fått besøk av mammaen sin igjen??Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
sweety pie Skrevet 11. november 2014 #1383 Skrevet 11. november 2014 Hvorfor er det bare Anders som får besøk?
Lulilelu Skrevet 11. november 2014 #1384 Skrevet 11. november 2014 Hvorfor er det bare Anders som får besøk? Anders, Krissy og Erland har fått besøk
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1385 Skrevet 11. november 2014 Og pelle får besøk av kompisen sin.. ser ut som alle får besøk av en eller annen, ikke bare Anders.. slapp av! og nei ikke morra nei. BROREN! fader han var snygg. Anonymous poster hash: 26ea0...65f
Patronus Skrevet 11. november 2014 #1386 Skrevet 11. november 2014 Og pelle får besøk av kompisen sin.. ser ut som alle får besøk av en eller annen, ikke bare Anders.. slapp av! og nei ikke morra nei. BROREN! fader han var snygg. Anonymous poster hash: 26ea0...65f Erland fikk besøk av sin mor.
Sitronmelis Skrevet 11. november 2014 #1387 Skrevet 11. november 2014 Hva skjer om de rører på seg under freeze? Hvis noen får besøk bestemmer seg for å drite i å freeze elns? Blir de autonominert da? 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1388 Skrevet 11. november 2014 Jeg er overbevist om at Koffe har en eller annen form for diagnose.. Lyser laang vei! Anonymous poster hash: 04ec4...e16 2
sweety pie Skrevet 11. november 2014 #1389 Skrevet 11. november 2014 (endret) Og pelle får besøk av kompisen sin.. ser ut som alle får besøk av en eller annen, ikke bare Anders.. slapp av! og nei ikke morra nei. BROREN! fader han var snygg.Anonymous poster hash: 26ea0...65f Lol spurte bare et enkelt spørsmål, så slapp av selv 😁 Og heller ikke jeg som har spurt om det er BROREN!!! Endret 11. november 2014 av sweety pie
Miss Ava. Skrevet 11. november 2014 #1390 Skrevet 11. november 2014 Har de fått vite hvem som er nominerte i huset?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1391 Skrevet 11. november 2014 Har de fått vite hvem som er nominerte i huset? Ja. Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1392 Skrevet 11. november 2014 Har den usunlige Jenny i det heletatt nevn den derre phillip etter at han blei kasta ut? Sen ho etter btw. UT MED JENNY! ho gjør ingenting der inne, bare går rundt å er usynlig. ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1393 Skrevet 11. november 2014 Har den usunlige Jenny i det heletatt nevn den derre phillip etter at han blei kasta ut? Sen ho etter btw. UT MED JENNY! ho gjør ingenting der inne, bare går rundt å er usynlig. ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d Jeg har ikke hørt ett eneste pip om ham de siste fire ukene hvertfall.. Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1394 Skrevet 11. november 2014 Ja. Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Sorry, de har ikke fått vite det... Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1395 Skrevet 11. november 2014 Skjønner ikke helt hvorfor folk klager sånn på Jenny? Jeg ser litt på liven og da er hun alltid synlig, finner på ting osv. Er det noen som virkelig er late der inne så er det Anders, Christoffer og Pelle, men de får mye tvtid, derfor er ikke de like usynlige..Jeg liker Jenny og håper hun kommer til finalen. Denne uken håper jeg Thorbjørn ryker for godt, blir jo stressa av å se på fyren.. Anonymous poster hash: e2586...5c0 2
Miss Ava. Skrevet 11. november 2014 #1396 Skrevet 11. november 2014 Sorry, de har ikke fått vite det... Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Så rart at de ikke har fått vite det, da hadde det blitt bråk i dag tror jeg! Torbjørn kommer til å bli kjempe stresset siden han er nominert.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1397 Skrevet 11. november 2014 De har jo fått vite det? Jenny gråt jo på toaletten for typ 20 min siden pga. hun var nominert og overaska.. Anonymous poster hash: e2586...5c0
Miss Ava. Skrevet 11. november 2014 #1398 Skrevet 11. november 2014 Siden det er tirsdag i dag så vil jeg også nominere 3 poeng til Krissy for hun er plagsom, synger og snylter hele tiden. Har forresten noen sett henne dusje? 2 poeng til Anna, er så lei av henne. Ekstremt oppmerksomhetssyk...... 1 poeng til Torbjørn for han er så masete og sjalu.
Miss Ava. Skrevet 11. november 2014 #1399 Skrevet 11. november 2014 De har jo fått vite det? Jenny gråt jo på toaletten for typ 20 min siden pga. hun var nominert og overaska.. Anonymous poster hash: e2586...5c0 Fikk ikke sett det men tror hun snakket med noen om det som sa det til henne. De har ikke fått sett det på tven som de pleier tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1400 Skrevet 11. november 2014 De har jo fått vite det? Jenny gråt jo på toaletten for typ 20 min siden pga. hun var nominert og overaska.. Anonymous poster hash: e2586...5c0 Tror hun gråt fordi Koffe fortalte henne at blant annet Thorbjørn hadde nominert henne, noe som kom veldig overraskende på, og at hun skulle ha nominert helt annerledes. Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå