Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud så rørende det var når Anders fikk besøk av broren sin.. Mitt hjerte eksploderte...

Nå vinner han hele shiten.. ingen kan motstå en barsk mann som han feller slike tårer <3



Anonymous poster hash: 26ea0...65f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så rørende det var når Anders fikk besøk av broren sin.. Mitt hjerte eksploderte...Nå vinner han hele shiten.. ingen kan motstå en barsk mann som han feller slike tårer <3 Anonymous poster hash: 26ea0...65f

Har han fått besøk av mammaen sin igjen??

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pelle får besøk av kompisen sin.. ser ut som alle får besøk av en eller annen, ikke bare Anders.. slapp av! og nei ikke morra nei. BROREN! fader han var snygg.



Anonymous poster hash: 26ea0...65f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pelle får besøk av kompisen sin.. ser ut som alle får besøk av en eller annen, ikke bare Anders.. slapp av! og nei ikke morra nei. BROREN! fader han var snygg.

Anonymous poster hash: 26ea0...65f

Erland fikk besøk av sin mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer om de rører på seg under freeze? Hvis noen får besøk bestemmer seg for å drite i å freeze elns? Blir de autonominert da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at Koffe har en eller annen form for diagnose.. Lyser laang vei!



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pelle får besøk av kompisen sin.. ser ut som alle får besøk av en eller annen, ikke bare Anders.. slapp av! og nei ikke morra nei. BROREN! fader han var snygg.

Anonymous poster hash: 26ea0...65f

Lol spurte bare et enkelt spørsmål, så slapp av selv 😁

Og heller ikke jeg som har spurt om det er BROREN!!!

Endret av sweety pie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den usunlige Jenny i det heletatt nevn den derre phillip etter at han blei kasta ut?
Sen ho etter btw. UT MED JENNY! ho gjør ingenting der inne, bare går rundt å er usynlig. ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den usunlige Jenny i det heletatt nevn den derre phillip etter at han blei kasta ut?

Sen ho etter btw. UT MED JENNY! ho gjør ingenting der inne, bare går rundt å er usynlig. ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Jeg har ikke hørt ett eneste pip om ham de siste fire ukene hvertfall..

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Sorry, de har ikke fått vite det...

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor folk klager sånn på Jenny? Jeg ser litt på liven og da er hun alltid synlig, finner på ting osv. Er det noen som virkelig er late der inne så er det Anders, Christoffer og Pelle, men de får mye tvtid, derfor er ikke de like usynlige..Jeg liker Jenny og håper hun kommer til finalen. Denne uken håper jeg Thorbjørn ryker for godt, blir jo stressa av å se på fyren..



Anonymous poster hash: e2586...5c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, de har ikke fått vite det...

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Så rart at de ikke har fått vite det, da hadde det blitt bråk i dag tror jeg! Torbjørn kommer til å bli kjempe stresset siden han er nominert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har jo fått vite det? Jenny gråt jo på toaletten for typ 20 min siden pga. hun var nominert og overaska..



Anonymous poster hash: e2586...5c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er tirsdag i dag så vil jeg også nominere

3 poeng til Krissy for hun er plagsom, synger og snylter hele tiden. Har forresten noen sett henne dusje?

2 poeng til Anna, er så lei av henne. Ekstremt oppmerksomhetssyk......

1 poeng til Torbjørn for han er så masete og sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo fått vite det? Jenny gråt jo på toaletten for typ 20 min siden pga. hun var nominert og overaska..

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Fikk ikke sett det men tror hun snakket med noen om det som sa det til henne. De har ikke fått sett det på tven som de pleier tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo fått vite det? Jenny gråt jo på toaletten for typ 20 min siden pga. hun var nominert og overaska..

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Tror hun gråt fordi Koffe fortalte henne at blant annet Thorbjørn hadde nominert henne, noe som kom veldig overraskende på, og at hun skulle ha nominert helt annerledes.

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...