Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan produksjonen vennligst gi Thorbjørn Canesten?! Jeg blir sprø av å se ham klø seg i skrittet!

Anonymous poster hash: f6141...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan produksjonen vennligst gi Thorbjørn Canesten?! Jeg blir sprø av å se ham klø seg i skrittet!

Anonymous poster hash: f6141...152

Har Anna gitt ham svamp der nede, kanskje..? Haha..

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt sagt så er det ikke umulig at hun har gitt han sopp! Hun er garantert ei som ligger rundt.........



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt sagt så er det ikke umulig at hun har gitt han sopp! Hun er garantert ei som ligger rundt.........

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Er/har vært flere av dem der inne..

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen Koffe synger på stadig vekk, som går noe ala slik: "madrassen med høl i....blablabla", er det noe han har diktet selv eller er det faktisk en sang? :P



Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nomineringa kommer på tv imorra :) Jeg vil også nominere! :D

3 poeng til Thorbjørn, han slutter jo ikke med den fæle sutringa og sjalusi greiene sine. Jeg mener, Anders? Virkelig?

2 poeng til Krissy, er bare lei av ho. Hver gang det skjer noe med noen så må ho gjøre noe også, når Pelle sa han var deppa i gårsdagens episode, så løp ho inn i bikten å snakka ut om at ho også var deppa fordi de er 9 stykk i huset som kjemper om en million..

1 poeng til Johanna, er ingen av jeg vil nominere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er/har vært flere av dem der inne..

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Det er det helt sikkert:) Hvem tenkte du på? Husker nesten ikke hvem som har vært der inne men av de som er der nå er Anna garantert verst, æsj.......

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ikke sopp av å ligge rundt? :klo:

Jeg vil ha ut Torbjørn. Han behandler ikke Anna bra i det hele tatt synes jeg. Han prøver jo å styre henne på en fryktelig stygg måte. Han prøver å spille på hennes samvittighet når det er han som er dusten og har et problem. Nei jeg kan ikke fordra han.

Anonymous poster hash: e8c51...358

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun gråt fordi Koffe fortalte henne at blant annet Thorbjørn hadde nominert henne, noe som kom veldig overraskende på, og at hun skulle ha nominert helt annerledes.

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Hun gråt vel fordi de hadde paktet om det. Ikke at han nominerte henne, men for at hun ble utsatt for pakting av Torbjørn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen Koffe synger på stadig vekk, som går noe ala slik: "madrassen med høl i....blablabla", er det noe han har diktet selv eller er det faktisk en sang? :P

Anonymous poster hash: 04ec4...e16

Han sang veldig mye på Björn Rosenstrøm med Het i går iaff, hvis det var den du mente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ikke sopp av å ligge rundt? :klo:

Jeg vil ha ut Torbjørn. Han behandler ikke Anna bra i det hele tatt synes jeg. Han prøver jo å styre henne på en fryktelig stygg måte. Han prøver å spille på hennes samvittighet når det er han som er dusten og har et problem. Nei jeg kan ikke fordra han.

Anonymous poster hash: e8c51...358

Man kan få mye rart av å ligge rundt :icon_lol: Poenget mitt var at jeg tror Anna er en som ligger rundt.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får vel ikke sopp av å ligge rundt? :klo:

Jeg vil ha ut Torbjørn. Han behandler ikke Anna bra i det hele tatt synes jeg. Han prøver jo å styre henne på en fryktelig stygg måte. Han prøver å spille på hennes samvittighet når det er han som er dusten og har et problem. Nei jeg kan ikke fordra han.

Anonymous poster hash: e8c51...358

Enig, synes slike typer er slitsomme. Og enda mer slitsom fordi de er innesperret på et lite plass. Jeg tror det er til Annas beste om Torbjørn forsvinner snart. For den Anna vi ser, er preget av dette forholdet. Jeg vil tro at Anna vil bli mer seg selv og kanskje bli en vinnerkandidat, men forutsetningen er at Torbjørn forsvinner og med det slipper grepet sitt rundt Anna.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan få mye rart av å ligge rundt :icon_lol: Poenget mitt var at jeg tror Anna er en som ligger rundt.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

En god leveregel er at om du TROR noe, så holder man kjeft om det.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med de som skulle etterligne Anna og Torbjørn! Så likt det var og Torbjørn er selvfølgelig sjokkert over åssen det var og kan ikke skjønne at han er framstilt sånn:) For han er virkelig ikke sånn på utsiden til vanlig, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god leveregel er at om du TROR noe, så holder man kjeft om det.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Herregud...... Jeg tror akkurat hva jeg vil og sier akkurat hva jeg vil.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig, synes slike typer er slitsomme. Og enda mer slitsom fordi de er innesperret på et lite plass. Jeg tror det er til Annas beste om Torbjørn forsvinner snart. For den Anna vi ser, er preget av dette forholdet. Jeg vil tro at Anna vil bli mer seg selv og kanskje bli en vinnerkandidat, men forutsetningen er at Torbjørn forsvinner og med det slipper grepet sitt rundt Anna. Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Tror Anna vil blomstre veldig når Torbjørn går ut. Hun fortjener virkelig noe bedre en en slik kontrollerende type!

Anonymous poster hash: e8c51...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN HVOR LEI JEG ER DE SJALUSI GREIENE TIL THORBJØRN.. HERREGUUUUD!!! HOLD NÅ KJEFT :sur::kjefte: Håper han ryker i morgen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN HVOR LEI JEG ER DE SJALUSI GREIENE TIL THORBJØRN.. HERREGUUUUD!!! HOLD NÅ KJEFT :sur::kjefte: Håper han ryker i morgen!

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe mellom Anna og Anders? Ikke sett på den siste uka.



Anonymous poster hash: 3ea76...d1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...