Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis dere skulle nominert hvem ville dere gitt poeng til og hvorfor?

3poeng :Malin fordi hun er hykler som bare lager dårligsteming,

2poeng: Johanna fordi hun klager mye med Malin, klaging er bare irriterene og høre på det er ikke det som lager liv

1poeng: Erland, liker han ikke og ha virker som en bedreviter, men helt ok å ha i huset derfor bare 1poeng :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 poeng PELLE fordi han bare sover å er dritkjedelig

3poeng til JENNY fordi man ikke hadde merka at ho hadde blitt borte

3 poeng til ANNA fordi ho tror ho er penest og best i hele verden

Anonymous poster hash: b7611...a5d
Skrevet

3 poeng til Thorbjørn, han gjør meg rett og slett kvalm og jeg syns så synd på Anna som må bli behandla på den måten.

2 poeng til Malin, for en sur kjærring, tror ho er bedre enn alle virker det som. Ganske lik Tb faktisk.

1 poeng til Krissy, et ord: snylter!

Skrevet

Noen som vet dato for finalen? Orker ikke starte å telle :P

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Skrevet

Oj ;p Etter det jeg har sett av Thorbjørn så syns jeg han er ganske fantastisk. Ser bare episodene så kanskje han virker annerledes der :s Malin likte jeg i begynnelsen men så syns jeg hun er helt fæl.

Skrevet

Haha, Krissy er så oppslukt av tiggingen at hun ikke legger merke til hva hun tigger om lenger:

Krissy (med en øl i neven): Har noen en øl?

Jenny: Du har jo en øl der sånn.

Krissy: Sigg, mener jeg.

Jeg likte også formuleringen hennes i skrifterommet i går: "Alle her inne vet hvem som har et kjærlighetsoppdrag, og jeg er en av dem som vet hvem som har et kjærlighetsoppdrag!"

For min del står Snusk-Pelle for mesteparten av underholdningen for tiden. Jeg håper at både Krissy og Johanna blir værende, så han har litt å jobbe med.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 1
Skrevet

Faan meg på tide at drittpelle kom seg litt opp av senga etter å ha sovi i seriøst 60 dager. Har ikke sett en så kjedelig fyr på tv siden... faktisk aldri

Skrevet

På bigbrother supportergruppe elns på Facebook, har hatt rett hver eneste gang på stemmepollen. Ser at alle de pollene viker ganske kraftig fra hverandre. Blir spennende å se om det er Torbjørn eller Malin som ryker. Tror ikke det er Krissy eller Johanna.

3 poeng til Torbjørn. Klarer bare ikke sjefsberta.

2 poeng til Anders. Han har hatt det får lett der inne. BB har favorisert han så til de grader. Så det vil jeg ikke ha noe av.

1 poeng til Christoffer. Klarer meg ikke å forstå meg på han. Om han virkelig er sånn eller ikke.

Skrevet

Faan meg på tide at drittpelle kom seg litt opp av senga etter å ha sovi i seriøst 60 dager. Har ikke sett en så kjedelig fyr på tv siden... faktisk aldri

Sykt opptatt du var av Snusk-Pelle. Crush? Sjalu?

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

• Liker 1
Skrevet

3 poeng til Jenny. Ingen personlighet, og alltid i bakgrunnen

2 poeng til Malin da jeg syns hun er vanskelig. Sier en ting, gjør det stikk motsatte

1 poeng til Anna. Virker som hun ikke har problemer med å backstabbe folk. Hun tror jo forholdet til TB blir bedre om de ikke er sammen...så da kan jo hu reise

• Liker 1
Skrevet

OI oi..........da skal visst to stk stemmes ut i kveld......i følge Adam via radioen/lydanlegget i huset................. De andre får så 1 min på seg til å bestemme seg (og de må være enige) om hvem av de to som skal få komme inn igjen og bli værende i huset.......og blir de ikke enige i løpet av 1 min så ryker begge de to utstemte ut av huset :sjokkert::sjokkert:

Skrevet

Rettelse........var visst på vanlig radio.......men endå..........

Skrevet

2 poeng til Anders. Han har hatt det får lett der inne. BB har favorisert han så til de grader. Så det vil jeg ikke ha noe av.

Nå er det jo strengt talt seerne som går valgt at Anders skal få de godene han har fått da :P

• Liker 1
Skrevet

Nå er det jo strengt talt seerne som går valgt at Anders skal få de godene han har fått da :P

Nei? Seerne valge han til å få en makt (bli fangevokter). Vi har ingenting å gjøre med hvordan han blir klippet i programmet, at han fikk besøk av moren sin, og at BB prøvde å gi han enda en immunitet når de skulle nominere live.

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske Big Brother var det samme som det var første gangen det gikk her i Norge. Dét var god underholdning det!

Skrevet

Så gøy, jeg vil også nominere!

3 poeng til Malin for hun er mye sur og sint. Tror at alt handler om henne og blir sint på Big Brother og går og kjefter og smeller på alt og alle, stort sett hele tiden. I tilegg irriterer det meg at hun må putte inn svenske ord hele tiden. Du er norsk og da får du snakke norsk.

2 poeng til Krissy for hun tigger og syter og plutselig tror hun at hun vet alt. Hun er irriterende bare å se på, barnslig er hun også!

1 poeng til Anna for hun tror hun er noe, rett og slett. Liker ikke væremåten hennes og alt det bråket med Torbjørn virker som det er hun som starter ofte. Sier ikke at han er feilfri men føler han ofte får skylda også er det egentlig hennes feil.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Skrevet

OI oi..........da skal visst to stk stemmes ut i kveld......i følge Adam via radioen/lydanlegget i huset................. De andre får så 1 min på seg til å bestemme seg (og de må være enige) om hvem av de to som skal få komme inn igjen og bli værende i huset.......og blir de ikke enige i løpet av 1 min så ryker begge de to utstemte ut av huset :sjokkert::sjokkert:

Hva? Stemmer dette? Det blir spennende da! Så bra at de finner på sånne ting :D

Skrevet

Så gøy, jeg vil også nominere! 3 poeng til Malin for hun er mye sur og sint. Tror at alt handler om henne og blir sint på Big Brother og går og kjefter og smeller på alt og alle, stort sett hele tiden. I tilegg irriterer det meg at hun må putte inn svenske ord hele tiden. Du er norsk og da får du snakke norsk. 2 poeng til Krissy for hun tigger og syter og plutselig tror hun at hun vet alt. Hun er irriterende bare å se på, barnslig er hun også! 1 poeng til Anna for hun tror hun er noe, rett og slett. Liker ikke væremåten hennes og alt det bråket med Torbjørn virker som det er hun som starter ofte. Sier ikke at han er feilfri men føler han ofte får skylda også er det egentlig hennes feil. Anonymous poster hash: 582e5...1c2

malin er både norsk og svensk. Men hun er tegn fordet da :P

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Skrevet

malin er både norsk og svensk. Men hun er tegn fordet da :P

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Jada jeg vet at hun er begge deler men hun bor i Norge og hun skulle snakke norsk ble det sagt når hun kom inn i huset. Caroline snakket også mye svensk når hun var der og det var like plagsomt det. Veldig sjeldent jeg hører Erland eller Jenny snakke svensk og de blir bra forstått der inne så det burde ikke være noe problem:) Torbjørn er et eget kapittel med både norsk, svensk og engelsk!

• Liker 2
Skrevet

Jada jeg vet at hun er begge deler men hun bor i Norge og hun skulle snakke norsk ble det sagt når hun kom inn i huset. Caroline snakket også mye svensk når hun var der og det var like plagsomt det. Veldig sjeldent jeg hører Erland eller Jenny snakke svensk og de blir bra forstått der inne så det burde ikke være noe problem:) Torbjørn er et eget kapittel med både norsk, svensk og engelsk!

:fnise::laugh::skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...