AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2014 #1201 Skrevet 26. oktober 2014 hadde dem gikk litt vanskeligere straffer en auto, er det nok flere som hadde nominert. vis dem tokk bort en gode for hver som ikke nominerte, så hadde dem fått mere press på seg, trur ikke Pelle hadde kommet med forslaget og droppe nominering vis det hadde ført til at dem mista tilgang på røyk... eller vis dem hadde mista tilgang på kofferten sin Enig! I de første sesongene av BB så fikk de ikke penger til mat hvis de ikke klarte oppdraget. Dermed ble motivasjonen større. Nå autonomineres de hele tiden og det er veldig liten spenning rundt nomineringene. Tidligere var det et spenningsmoment. Anonymous poster hash: 2e79a...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1202 Skrevet 27. oktober 2014 Ut med Pelle! Han er så jævla sikker på at han er safe, lets prove him wrong den syvsoveren! han bare går å ikke gjør noe ut av seg. Zzzz. Sover bare og unngår alle når han er våken. Å hvis han først er ute å går å prater, prater han om alle matallergiene sine eller at han er glad de andre krangler så de mister fokuset på han så han slipper å bli nominert. Klart han ikke er plagsom for de der inne, de enser han jo ikke! Men nå har VI sjangsen dere! :D Han er jo dritkjedelig å se på, få han ut! Han kommer til å sitte i finalen om han ikke går ut nå, de i huset kommer ALDRI til å nominere han! Ikke la oss medvirke til at den kjipe fyren vinner hele dritten. Anonymous poster hash: b7611...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1203 Skrevet 27. oktober 2014 Ut med Pelle? Jeg tror du er gæærn. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1204 Skrevet 27. oktober 2014 Ut med Pelle? Jeg tror du er gæærn. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 Hvorfor er jeg det? Han er jo dønn kjedelig! Han gjør jo ingenting av seg. Han er litt som Jenny ,bare glir igjennom fordi de ikke gjør noe av seg. Zzzz! De lager dårlig TV! Zzz. Anonymous poster hash: b7611...a5d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1205 Skrevet 27. oktober 2014 Hvorfor er jeg det? Han er jo dønn kjedelig! Han gjør jo ingenting av seg. Han er litt som Jenny ,bare glir igjennom fordi de ikke gjør noe av seg. Zzzz! De lager dårlig TV! Zzz.Anonymous poster hash: b7611...a5d Jeg synes ikke Pelle lager dårlig tv. Liker han godt og bromancen med Anders er jo herlig Anonymous poster hash: f12a5...e38 6
Cambria Skrevet 27. oktober 2014 #1207 Skrevet 27. oktober 2014 Hvorfor er jeg det? Han er jo dønn kjedelig! Han gjør jo ingenting av seg. Han er litt som Jenny ,bare glir igjennom fordi de ikke gjør noe av seg. Zzzz! De lager dårlig TV! Zzz.Anonymous poster hash: b7611...a5d Jeg kan forstå at folk synes pelle er kjedelig siden han er så rolig av seg. Men når han kommer med kommentarene sine er han knall! Han er også den morsomste å se på i bikten synes jeg 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #1208 Skrevet 27. oktober 2014 Nei, Snusk-Pelle må vi ha med videre! Anonymous poster hash: 35a1b...c45 8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1209 Skrevet 28. oktober 2014 Må si jeg syns det er litt for tamt for tiden altså. Anonymous poster hash: 2e79a...1d0
sweety pie Skrevet 28. oktober 2014 #1210 Skrevet 28. oktober 2014 Må si jeg syns det er litt for tamt for tiden altså. Anonymous poster hash: 2e79a...1d0 Ja, det er litt kjedelig for tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1211 Skrevet 28. oktober 2014 Snuskpelleangst hihi. Anonymous poster hash: 70ebf...659
Fredrik29 Skrevet 28. oktober 2014 #1212 Skrevet 28. oktober 2014 Pelle, Anders og Erland er soleklare favoritter for meg. Morsomt når Anders skulle snakke norsk. Ellers er det utrolig kjedelig nå - utrolig rart at produksjonen gjør så lite ut av ting. Utrolig lei av preik rundt fordeling av røyk og alko 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1213 Skrevet 29. oktober 2014 Pelle, Anders og Erland er soleklare favoritter for meg. Morsomt når Anders skulle snakke norsk. Ellers er det utrolig kjedelig nå - utrolig rart at produksjonen gjør så lite ut av ting. Utrolig lei av preik rundt fordeling av røyk og alko Enig. Dropp nikotin et par uker :-) Anonymous poster hash: 35a1b...c45 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1214 Skrevet 29. oktober 2014 Pelle, Anders og Erland er soleklare favoritter for meg. Morsomt når Anders skulle snakke norsk. Ellers er det utrolig kjedelig nå - utrolig rart at produksjonen gjør så lite ut av ting. Utrolig lei av preik rundt fordeling av røyk og alko Ja, kjedelig at fordelingen av alkohol og røyk får så mye sendetid. Litt av grunnen til at det er irriterende å se på er Thorbjørn. For en ufyselig fyr som irriterer meg grønn!Anonymous poster hash: b6d41...ae4 2
primadonna Skrevet 29. oktober 2014 #1215 Skrevet 29. oktober 2014 Syns det er teit at vi skal stemme på den vi vil ha ut. Da forsvinner jo folka som gjør mest utav seg. Største dramaet nå er at folk savner ubetydelige ting folk har gjemt. Ikke særlig spennende å se på. BB må skape litt drama nå, for dette blir for kjedelig 2
primadonna Skrevet 29. oktober 2014 #1216 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Dobbelpost Endret 29. oktober 2014 av primadonna
#Sunrise Skrevet 29. oktober 2014 #1217 Skrevet 29. oktober 2014 bb bør ta et lite grep å sende ut kurver med navn på med røyk i, sånn at det ikke blir snakk om fordeling av røyk, ikke lov å bytte røyk med folk. også kan dem sende inn så mye akohol at det ikke spiller noe rolle hvor mye dem drikker.
Lulilelu Skrevet 29. oktober 2014 #1218 Skrevet 29. oktober 2014 At BB må begrense forbruket inne i huset med tanke på røyk, snus og alkohol er forståelig. Men at det skal bli/gjøres på en slik måte at det gang på gang skaper frustrasjon og irritasjon inne i huset blir for dumt syns jeg. Jeg syns at det bør bli tildelt røyk og snus til hver enkelt deltager i forhold til om de røyker, snuser eller bruker begge. At det da blir likt og rettferdig antall til hver person, så kan de heller være hyggelig å bytte eller gi til hverandre etterpå, men at èn person skal "bestemme" fordelingen der inne blir for meg helt feil. Igjen litt det samme med alkohol. Det blir så mye telling og diskusjon om hvem som tar et glass vin og hvem som tar øl og så blir dette gjort i flere omganger. Jeg tenker at fest bør være fest og at BB burde delt ut nok med en gang slik at alle visste at de kom til å få nok av en eller annen sort. Altså, når det bare skal være litt kos så er det jo greit å sende inn 2 øl til hver, men fest er fest. Det er så dumt at en ordentlig fest skal begynne med en krangel. Men, etter det jeg har fått med meg så kan alle ha med seg røyk/snus inn i huset og kan få inn eget kjøpt løpet av oppholdet. Erland sa engang at "jeg trenger ikke røyk for jeg har fått egen (eller noe slik)". Hvis man er så bekymret for å ikke få nok røyk, hvorfor ikke kjøpe eget? 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1219 Skrevet 29. oktober 2014 Hva er greia nå? Hvorfor er alle så redde?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1220 Skrevet 29. oktober 2014 Fordi di tror det er på "all inclusive vel. Drittunger som kun bryr seg om røyk og alkohol! Dere som har live, skjer det virkelig så innihelvete lite at vi er nødt til å se diskusjoner om røyk/snus og alkohol hver jævla episode? Eller er det bare produksjonen som gjør en bedriten jobb? Føles litt som å se reprise flere ganger. Zzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå