AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1241 Skrevet 1. november 2014 Der med? Skjønner jo det da, må være lov å si hva jeg synes om han likevel.Anonymous poster hash: 3ea76...d1f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1242 Skrevet 1. november 2014 Gledet meg veldig til BB i år, og har fulgt med siden det startet, men helt ærlig syns jeg BB er totalt fantasiløse i år. Halloween episoden var gøy, det skal de ha. Det er ekstremt mange kjedelige folk igjen. De som virkelig laget liv er ute av huset, nå er det bare ''søte, snille, vil alle bare godt'' mennesker igjen. Det dreper realityen. Poenget med reality er jo drama, krangler osv.. Men aller mest er jeg skuffet over fantasien til BB. De kunne dratt ting mye lengre med 17 mai feiringen feks. (Tenker på forskjellige russeknuter de kunne blitt inspirert av..) Anna, Malin, Krissy og Christoffer er de eneste som er unike i huset nå. Men når jeg ser i kommentarfeltet på facebook, vil alle ha ut Malin fordi hun lager drama. Hallo, det er jo det som lager TV! Men nok om det.. Tror det blir enten Anna eller Erland som stikker av med premien Anonymous poster hash: a3047...814
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #1243 Skrevet 1. november 2014 Gledet meg veldig til BB i år, og har fulgt med siden det startet, men helt ærlig syns jeg BB er totalt fantasiløse i år. Halloween episoden var gøy, det skal de ha. Det er ekstremt mange kjedelige folk igjen. De som virkelig laget liv er ute av huset, nå er det bare ''søte, snille, vil alle bare godt'' mennesker igjen. Det dreper realityen. Poenget med reality er jo drama, krangler osv.. Men aller mest er jeg skuffet over fantasien til BB. De kunne dratt ting mye lengre med 17 mai feiringen feks. (Tenker på forskjellige russeknuter de kunne blitt inspirert av..) Anna, Malin, Krissy og Christoffer er de eneste som er unike i huset nå. Men når jeg ser i kommentarfeltet på facebook, vil alle ha ut Malin fordi hun lager drama. Hallo, det er jo det som lager TV! Men nok om det.. Tror det blir enten Anna eller Erland som stikker av med premien Anonymous poster hash: a3047...814 Jeg tror likegjerne Christoffer kan vinne. Thorbjørn er også morro, fordi han er så utrolig tragisk.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 1
Patronus Skrevet 1. november 2014 #1244 Skrevet 1. november 2014 Noen som vet om det finnes en poll, hvor man kan se hvem de fleste tror vil vinne?
tussi84 Skrevet 1. november 2014 #1245 Skrevet 1. november 2014 Tror folk ryker ut i denne rekkefølgen. Plass 10. Johanna Plass 9 krisse lY plass 8. Kristoffer Plass 7. Malin Plass 7. Jenny Plass 6 torbjørn Finale blir Anders erland pelle anna.
sweety pie Skrevet 1. november 2014 #1246 Skrevet 1. november 2014 Har pelle kjærlighetsoppdrag slik Jenny og Johanna mistenker?
#Sunrise Skrevet 1. november 2014 #1247 Skrevet 1. november 2014 Malin roper ut mobbing pga nomineringa, men og skrike dra til helvete ,gå og grin, det er helt i orden :S 5
Patronus Skrevet 2. november 2014 #1248 Skrevet 2. november 2014 Har pelle kjærlighetsoppdrag slik Jenny og Johanna mistenker? Nei, vi fikk se et klipp igår om klovnen fra halloween-episoden hadde plantet den i stolen
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #1249 Skrevet 2. november 2014 Malin roper ut mobbing pga nomineringa, men og skrike dra til helvete ,gå og grin, det er helt i orden :S Gjorde hun det i natt? Anonymous poster hash: 582e5...1c2
#Sunrise Skrevet 2. november 2014 #1250 Skrevet 2. november 2014 Gjorde hun det i natt? Anonymous poster hash: 582e5...1c2 var på episoden på tv
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1251 Skrevet 3. november 2014 Nå er det lov med å drive alliansespill ala PH, dette blir mer og mer tragisk.. Drittsesong. Anonymous poster hash: 26ea0...65f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1252 Skrevet 3. november 2014 Nå er det lov med å drive alliansespill ala PH, dette blir mer og mer tragisk.. Drittsesong.Anonymous poster hash: 26ea0...65f Enig, gjeeeesp Anonymous poster hash: 35a1b...c45
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1254 Skrevet 3. november 2014 Er det noen som fortsatt ser 24/7? Tvilsomt!!!!! Programmet er jo skikkelig dritkjedelig på TV, å der har de dratt frem "høydepunktene" de siste 24 timene. SNOOOORK! Zzzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d
Cambria Skrevet 4. november 2014 #1255 Skrevet 4. november 2014 Tvilsomt!!!!! Programmet er jo skikkelig dritkjedelig på TV, å der har de dratt frem "høydepunktene" de siste 24 timene. SNOOOORK! ZzzzzAnonymous poster hash: b7611...a5d Ikke sant. Ser i det svenske forumet og at det er ekstremt lite aktivitet. De må gjøre noe med dette...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1256 Skrevet 4. november 2014 Jeg ser fortsatt 24/7 men det er kjedelig ja! Dessuten irriterer jeg meg så over Malin og Krissy at jeg kan nesten ikke se på mer Anonymous poster hash: 582e5...1c2 1
#Sunrise Skrevet 4. november 2014 #1257 Skrevet 4. november 2014 syns produsjonen er grei nok, det virker som dem vil ta det rolig. Jeg syns problemet ligger hos deltagerene, dem er jo drit late:S
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1258 Skrevet 4. november 2014 Nå blir Pelle nappet hår på av jentene... Haha, fy faen så gøy! Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Cambria Skrevet 4. november 2014 #1259 Skrevet 4. november 2014 syns produsjonen er grei nok, det virker som dem vil ta det rolig. Jeg syns problemet ligger hos deltagerene, dem er jo drit late:S Jeg synes derfor produksjonen bør være strengere på at de skal finne på ting. Hadde trua på detta oppdraget, men av det jeg har sett bryr de seg ikke nevneverdig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1260 Skrevet 4. november 2014 De antar at Erland og Anna kommer til å bli immune om de lykkes med oppdraget, og gjør derfor det de kan for å sabotere ved å legge seg på sofaen og chille. Helt forståelig og taktisk riktig oppførsel. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå