Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takler ikke at Malin drar mobbekortet hele tiden! Er lei av henne allerede.

Haha enig! Dette er ikke mobbing. De nominerer hver uke,eneste forskjellen her var at de måtte stå for det de mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem ble nominert, og hvem nominerte hva (har forstått at det ble foretatt nominasjoner i kveld) og de som valgte å ikke nominere - blir det noen konsekvenser for de som valgte å avstå? Fikk dessverre ikke med meg BB i kveld.



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...Malin taper seg altså. Skikkelig frekk i kjeften med programlederne. Unødvendig.



Anonymous poster hash: 92bd9...43b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var så forbanna viktig for Malin å ikke nominere, hvorfor gjorde hun det da??? Snakk om å hause opp ting. De som nominerte gjorde det kun for å redde sin egen ræv. Jeg synes det står respekt av de som valgte å bli auto.

Jeg klarer ikke Henrik, så nå håper jeg at han går. Det er bare ett eller annet med ham som byr meg imot, og sånn som han gikk løs på Johanna fortjener han ikke å være der inne. Uka etter kan Malin dra, hun blir bare mer og mer bossy og bitchy.

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Henrik? Er det han som er ny og ville vaske masse?



Anonymous poster hash: 1ce29...9a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det var så forbanna viktig for Malin å ikke nominere, hvorfor gjorde hun det da??? Snakk om å hause opp ting. De som nominerte gjorde det kun for å redde sin egen ræv. Jeg synes det står respekt av de som valgte å bli auto.

Jeg klarer ikke Henrik, så nå håper jeg at han går. Det er bare ett eller annet med ham som byr meg imot, og sånn som han gikk løs på Johanna fortjener han ikke å være der inne. Uka etter kan Malin dra, hun blir bare mer og mer bossy og bitchy.

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

Jeg synes motsatt. At detter respekt av de som turte å nominere. Man må også huske på at det er et tvprogram, og det blir veldig kjedelig om alle skal la være å gjøre alt som de ikke er 100% komfortable med. Synes faktisk de som ikke utfører oppgavene, men som velger å bli autonominer som en enkel løsning for å slippe å gjøre ting, burde blitt kastet ut av huset.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var så forbanna viktig for Malin å ikke nominere, hvorfor gjorde hun det da??? Snakk om å hause opp ting. De som nominerte gjorde det kun for å redde sin egen ræv. Jeg synes det står respekt av de som valgte å bli auto.

Jeg klarer ikke Henrik, så nå håper jeg at han går. Det er bare ett eller annet med ham som byr meg imot, og sånn som han gikk løs på Johanna fortjener han ikke å være der inne. Uka etter kan Malin dra, hun blir bare mer og mer bossy og bitchy.

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

Jeg synes motsatt. At detter respekt av de som turte å nominere. Man må også huske på at det er et tvprogram, og det blir veldig kjedelig om alle skal la være å gjøre alt som de ikke er 100% komfortable med. Synes faktisk de som ikke utfører oppgavene, men som velger å bli autonominer som en enkel løsning for å slippe å gjøre ting, burde blitt kastet ut av huset.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med Thorbjørn og Malin?

Og hva skjedde med Johanna og Henrik?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Du må se på tv da vettu

Anonymous poster hash: bfa6a...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så feige de er!! Morsomt at Torbjørn plutselig ikke er nominert denne uken....... Hva er problemet til Malin egentlig?? Frekk og ufordragelig, æsj! Være så frekk med programlederne er faktisk første gangen jeg har sett på tv. Sist men ikke minst, hadet så bra Caroline. Du vil ikke bli savnet og det ser faktisk ikke ut som du er det i BB-huset heller:)



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som at de hadde blitt enige i pausen om at alle skulle avstå fra å nominere, men etter at det ble klart at de to første som nominerte kom til å få immunitet, klarte ikke Anna og Malin å motstå fristelsen. Man så jo tydelig at Malin hadde visket ut hjertet og skriblet ned noen navn rett før det var hennes tur.

Jeg synes derfor at det står veldig liten respekt av nomineringsinnsatsen til de fire, spesielt Malin som rett før avleverte en kraftig dose innsigelser mot ordningen. Samtidig var det såklart Malin som hadde noe å tjene på å sikre seg immuniteten, siden hun er forholdsvis ny i huset og ikke har noen ide om hva seerne synes om henne.

Anna og Jenny derimot "vet" at seerme liker dem etter oppholdet i drømmeboksen, og det var derfor taktisk dumt av dem å nominere, men denne duoen har jo ikke akkurat utmerket seg som de skarpeste knivene i skuffen.

De som hadde mest å tape på autoen var de to nye deltagerne, de la virkelig hodet på blokken i kveld. Det synes jeg forsåvidt er helt greit ettersom jeg, i og med at Torbjørn ikke er nominert, håper at det blir Henrik som ryker neste uke.



Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som at de hadde blitt enige i pausen om at alle skulle avstå fra å nominere, men etter at det ble klart at de to første som nominerte kom til å få immunitet, klarte ikke Anna og Malin å motstå fristelsen. Man så jo tydelig at Malin hadde visket ut hjertet og skriblet ned noen navn rett før det var hennes tur. Jeg synes derfor at det står veldig liten respekt av nomineringsinnsatsen til de fire, spesielt Malin som rett før avleverte en kraftig dose innsigelser mot ordningen. Samtidig var det såklart Malin som hadde noe å tjene på å sikre seg immuniteten, siden hun er forholdsvis ny i huset og ikke har noen ide om hva seerne synes om henne. Anna og Jenny derimot "vet" at seerme liker dem etter oppholdet i drømmeboksen, og det var derfor taktisk dumt av dem å nominere, men denne duoen har jo ikke akkurat utmerket seg som de skarpeste knivene i skuffen. De som hadde mest å tape på autoen var de to nye deltagerne, de la virkelig hodet på blokken i kveld. Det synes jeg forsåvidt er helt greit ettersom jeg, i og med at Torbjørn ikke er nominert, håper at det blir Henrik som ryker neste uke. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8

Alle skulle selvfølgelig ha nominert! Det er vel ikke egentlig meningen at de kan velge.

Er man med på leken får man tåle steken!

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin er en som tror hu blir superkjendis når hu blir kasta ut om max to uker. Fader ass.. blir så flau over at hu er norsk.



Anonymous poster hash: 26ea0...65f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virket som at de hadde blitt enige i pausen om at alle skulle avstå fra å nominere, men etter at det ble klart at de to første som nominerte kom til å få immunitet, klarte ikke Anna og Malin å motstå fristelsen. Man så jo tydelig at Malin hadde visket ut hjertet og skriblet ned noen navn rett før det var hennes tur.

Jeg synes derfor at det står veldig liten respekt av nomineringsinnsatsen til de fire, spesielt Malin som rett før avleverte en kraftig dose innsigelser mot ordningen. Samtidig var det såklart Malin som hadde noe å tjene på å sikre seg immuniteten, siden hun er forholdsvis ny i huset og ikke har noen ide om hva seerne synes om henne.

Anna og Jenny derimot "vet" at seerme liker dem etter oppholdet i drømmeboksen, og det var derfor taktisk dumt av dem å nominere, men denne duoen har jo ikke akkurat utmerket seg som de skarpeste knivene i skuffen.

De som hadde mest å tape på autoen var de to nye deltagerne, de la virkelig hodet på blokken i kveld. Det synes jeg forsåvidt er helt greit ettersom jeg, i og med at Torbjørn ikke er nominert, håper at det blir Henrik som ryker neste uke.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8

Anna var den eneste som ikke ville være med på autonominering, så hun endret ikke mening etter hun fikk vite om immuniteten. Det gjorde derimot Malin, rett etter å ha bitchet til programlederne om hvor forferdelig slemt det var og at det er mobbing.

Syntes det var utrolig feigt å ikke nominere. Big Brother er et spill hvor de kan vinne en million(!), da må de klare å følge reglene! Reglene er at de skal nominere hver uke og gjennomføre oppdragene - men deltakerne i år velger autonominering i stedet for å fullføre oppdrag og autonominering i stedet for å si hva de nominerer høyt. De burde ikke hatt alternativet om autonominering, de som ikke turte å nominere burde blitt sendt hjem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var utrolig feigt å ikke nominere. Big Brother er et spill hvor de kan vinne en million(!), da må de klare å følge reglene! Reglene er at de skal nominere hver uke og gjennomføre oppdragene - men deltakerne i år velger autonominering i stedet for å fullføre oppdrag og autonominering i stedet for å si hva de nominerer høyt. De burde ikke hatt alternativet om autonominering, de som ikke turte å nominere burde blitt sendt hjem.

Helt enig med deg. BB må bli strengere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var gøy da Malin sa trøstende til Torbjørn at hun skulle ta Annas plass for han da hun var ute av huset, for hun er liksom litt samme høylytte type. Så sa Torbjørn "Nei... Anna var jo ikke høylytt på en irriterende måte" Haha.. Det kom vel litt feil ut, men skjønner så godt hva han mente.

Malin er irriterende høylytt, skal alltid ha et ord med i sakene og den svorsken hennes gjør meg gæren.

Synes flere skulle nominert. Det er jo et spill, man bør ikke nødvendigvis ta seg nær av å bli nominert.



Anonymous poster hash: 0f1b8...8f4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thorbjørn ass! Guuud! Når hele livet dreier seg om hvor mange sigg (mest harry ordet ever btw) du får utdelt i uka, da bør du vurdere å slutte å røke (som han ville sagt det. HUFF) og få deg en annen hobby.... Og at østfolddialekten er Norges styggeste er det ingen tvil om etter å ha hørt Thorbjørn bitche i ukesvis på tv.

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske at det å trekke seg fra oppdraget førte til noe annet en auto,

at det førte til f.eks bare havregrøt til frokost, ikke røyk, ikke sjokolade, ikke tilgang til treningsrommet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dem gikk litt vanskeligere straffer en auto, er det nok flere som hadde nominert. vis dem tokk bort en gode for hver som ikke nominerte, så hadde dem fått mere press på seg, trur ikke Pelle hadde kommet med forslaget og droppe nominering vis det hadde ført til at dem mista tilgang på røyk... eller vis dem hadde mista tilgang på kofferten sin

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...