Cambria Skrevet 4. november 2014 #1261 Skrevet 4. november 2014 De antar at Erland og Anna kommer til å bli immune om de lykkes med oppdraget, og gjør derfor det de kan for å sabotere ved å legge seg på sofaen og chille. Helt forståelig og taktisk riktig oppførsel. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 Ettersom jeg har lest på bigbrotherblogg.se så fikk de inn ett brev den første dagen med oppdraget om at ingen kom til å bli immune. Det fikk de mest sansynlig fordi folk ikke gjorde noe da de anntok at de ble immune. Så de burde jo prøvd å være noe aktive. Men på den andre siden må jeg innrømme at det var litt deilig nå som de faktisk fikk en påminnelse om at de må beholde batteriet. Kanskje de blir mer aktive nå
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1262 Skrevet 4. november 2014 syns produsjonen er grei nok, det virker som dem vil ta det rolig. Jeg syns problemet ligger hos deltagerene, dem er jo drit late:S Det er jo fult og helt PRODUKSJONEN sin feil da! De kunne sendt inn flere oppdrat, oppgaver, gitt de forbud mot å ligge å sove i soffa og senger hele dagen. Zzzz Anonymous poster hash: b7611...a5d 1
Patronus Skrevet 4. november 2014 #1263 Skrevet 4. november 2014 (endret) Fungerer live kamerane? Får bare stuen til å fungere, og da var det ingen der. Nå fungerer kun bakgården, og ingen å se. Nettopp kjøpt meg tilgang, veldig morsomt å betale 79 kr for å se på en svart skjerm.. Endret 4. november 2014 av Patronus
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1264 Skrevet 4. november 2014 Produksjonen burde jo straffe og belønne handlinger me favorittgjenstandene til de forskjellige for å fremtvinge action i et ellers kjedelig hus nå om dagen.... Røyk til Thorbjørn Sminke til Anna Mat til Christoffer og Anders Kaffe (hvis det er det han konstant drikker på) til Pelle Osv... De må få opp livet der inne altså...Anonymous poster hash: 69cef...d9a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1265 Skrevet 4. november 2014 Fungerer live kamerane? Får bare stuen til å fungere, og da var det ingen der. Nå fungerer kun bakgården, og ingen å se. Nettopp kjøpt meg tilgang, veldig morsomt å betale 79 kr for å se på en svart skjerm.. Alt fungerer som det skal hos meg, men lyd, det er det visst kun på directors cut... Anonymous poster hash: 04ec4...e16
sweety pie Skrevet 5. november 2014 #1266 Skrevet 5. november 2014 Hvorfor tviler plutselig Anna på Thorbjørn? Hørte henne si at hun ville nominere han og ta alt om forholdet på utsiden. Ehh..er ikke sikkert at det er noe forhold på utsiden hvis hun nominerer han.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1267 Skrevet 5. november 2014 Fordi han er tidenes verste til å kommunisere konstruktivt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun orker å være i det tulleforholdet. Jeg blir utmattet bare av å se på. Anonymous poster hash: f6141...152 5
sweety pie Skrevet 5. november 2014 #1268 Skrevet 5. november 2014 Fordi han er tidenes verste til å kommunisere konstruktivt. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan hun orker å være i det tulleforholdet. Jeg blir utmattet bare av å se på. Anonymous poster hash: f6141...152 Hehe, sant det.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1269 Skrevet 5. november 2014 Hvis Anna og Thorbjørn holder sammen på utsiden skal jeg løpe naken gjennom Karl Johan hver dag i ett år! Så liten sjans gir jeg de (spes nå når Anna begynner å gå lei allerede inni huset).Anonymous poster hash: 69cef...d9a 1
Patronus Skrevet 5. november 2014 #1270 Skrevet 5. november 2014 http://bbvote.se/vote/81/ Stemmer dere?
UnderCover Skrevet 5. november 2014 #1271 Skrevet 5. november 2014 http://bbvote.se/vote/81/ Stemmer dere? Jepp. På Malin. Fryktelig irriterende. Frekk, brautende, muligens ond, typisk mobber.
boblesaft Skrevet 5. november 2014 #1272 Skrevet 5. november 2014 Fungerer live kamerane? Får bare stuen til å fungere, og da var det ingen der. Nå fungerer kun bakgården, og ingen å se. Nettopp kjøpt meg tilgang, veldig morsomt å betale 79 kr for å se på en svart skjerm.. Har du AdBlock aktivert? Det var problemet mitt i flere uker før jeg innså det, haha..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1273 Skrevet 5. november 2014 Hvis Anna og Thorbjørn holder sammen på utsiden skal jeg løpe naken gjennom Karl Johan hver dag i ett år! Så liten sjans gir jeg de (spes nå når Anna begynner å gå lei allerede inni huset).Anonymous poster hash: 69cef...d9a Tror du Jenny og Philip holder utenfor huset? Anonymous poster hash: f12a5...e38
Patronus Skrevet 5. november 2014 #1274 Skrevet 5. november 2014 Har du AdBlock aktivert? Det var problemet mitt i flere uker før jeg innså det, haha.. åååh! Takk!!! Nå funker det helt supert! Haha.
Patronus Skrevet 5. november 2014 #1275 Skrevet 5. november 2014 Anna og Thorbjørn: Anna og Thorbjørn står å prater ut om krangelen nå. De har ikke slått opp.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1276 Skrevet 5. november 2014 Veldig spesielt gjort av Pelle å veksle mellom Johanna og Krissy... Hadde faktisk ikke trodd det om han som liksom er sååååå smart Anonymous poster hash: 04ec4...e16 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1277 Skrevet 5. november 2014 http://bbvote.se/vote/81/ Stemmer dere? Er dette faktiske stemmer som bestemmer hvem som går ut? Altså vil alle sms stemmene også havne her, eller er dette bare for gøy og som en pekepin på hva folk liker? Anonymous poster hash: bfa6a...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1278 Skrevet 5. november 2014 Er det noen her inne som vet hva slags regler som gjelder inne i huset? Jeg tenker på ting man ikke får lov å snakke om.. Vet at produksjonen ikke er tillatt å snakke om, men hva mer?! Anonymous poster hash: 04ec4...e16
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1279 Skrevet 5. november 2014 Tror du Jenny og Philip holder utenfor huset? Anonymous poster hash: f12a5...e38 Nope. Han har nok allerede ligget med et tosifret antall siden han kom ut.....Anonymous poster hash: 69cef...d9a 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1280 Skrevet 5. november 2014 Nope. Han har nok allerede ligget med et tosifret antall siden han kom ut.....Anonymous poster hash: 69cef...d9a Tittet på instaprofilen hans istad og da var det masse bilder av Jenny der og han skrev daglig at han elsker henne :/Anonymous poster hash: f12a5...e38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå