Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare jeg som syns torbjørn er en herlig fyr? ☺

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som syns torbjørn er en herlig fyr? ☺

Nei jeg også syns det :) Ja han er litt sjefete og den episoden med Malin var ikke hans beste øyeblikk, men man kan ikke være perfekt hele tiden.

• Liker 2
Skrevet

Torbjørn er bedre enn Malin! Hun har tatt helt av i det siste. Eneste som er bra med henne er at hun ler så mye at hun detter av og på ting. Haha, når hun datt av stolen her om dagen var morsomt men ellers er hun bråkete og fæl! Tror hun er sjefen i huset.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 3
Skrevet

Nei jeg også syns det :) Ja han er litt sjefete og den episoden med Malin var ikke hans beste øyeblikk, men man kan ikke være perfekt hele tiden.

Hva var det som skjedde i "den episoden med Malin"?

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Skrevet

Er det mulig Caroline? Hun skjemmer seg helt bort jo! Har aldri likt henne men nå har jeg ikke ord lenger.. Hva holder hun på med egentlig. Så desperat har jeg aldri sett noen være, er ikke rart at ingen vil ha henne der inne. Jenny har fortsatt ikke funnet seg en personlighet og er så kjedelig at jeg har ikke sett på maken. Krissy virker snill men får lite tvtid dessverre. Likte Malin i begynnelsen men nå er hun grusom, kjeftete og tror at hun vet og kan alt best. Liker ikke Anna lenger heller, hun har vært min favoritt men det er hun absolutt ikke lenger. Hun sank så etter den episoden med Malin og Torbjørn her om dagen. Pelle og Anders er mine favoritter. Håper Anders vinner-

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Helt enig

Skrevet

Hva skjer med Henrik? Bra at jenny tørr og si i fra!

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men herregud for en fæl person Henrik viser seg å være! Måten han oppførte seg på mot Johanna! :nei:
Likte at Jenny ble sur og sa hva hun mente om det!

Endret av Sitronmelis
  • Liker 3
Skrevet

Håper Henrik får autonominering for det der synes jeg var mobbing, hun gjorde jo ingenting galt...

Anonymous poster hash: e2586...5c0
  • Liker 4
Skrevet

Håper Henrik får autonominering for det der synes jeg var mobbing, hun gjorde jo ingenting galt...

Enig! Det der var ikke greit!

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

• Liker 3
Skrevet

Måten Henrik angrep Johanna på var faktisk skikkelig ufyselig. Helt usaklig og barnslig, jeg skjønte faktisk ingenting av hva han reagerte på. Noe som gjør det enda verre, han gikk jo bare rett i angrep. Kvalm oppførsel.

Anonymous poster hash: 92bd9...43b
  • Liker 5
Skrevet

Hva var det som skjedde i "den episoden med Malin"?

Noen som vil svare kjapt på dette? :)

Men herregud for en fæl person Henrik viser seg å være! Måten han oppførte seg på mot Johanna! :nei:

Likte at Jenny ble sur og sa hva hun mente om det!

Og hva gjorde Henrik??

• Liker 1
Skrevet

Lurer på åssen caroline tar det om ho ikke får noen spm om at ho var på 2 gutter på en kveld. Hahahah! Gjorde ho det kun for å få oppmerksomhet på liven? LOL
men samme det, ho ryker nå etter pausa uansett. Bye crybaby!

Skrevet

Lurer på åssen caroline tar det om ho ikke får noen spm om at ho var på 2 gutter på en kveld. Hahahah! Gjorde ho det kun for å få oppmerksomhet på liven? LOL

men samme det, ho ryker nå etter pausa uansett. Bye crybaby!

Har hun pult to på en kveld?

Skrevet

Det er jo reklame hele tiden!! :sur:

Skrevet

Fint at Caro fikk reise hjem nå. Nydelig og skjønn jente, men for naiv og bortskjemt til at hun burde vært med på noe som dette.

• Liker 4
Skrevet

Byebye Caro

Anonymous poster hash: 70ebf...659
Skrevet

Ekstremt mye reklame, ikke opplevd makan :-(

• Liker 1
Skrevet

Takler ikke at Malin drar mobbekortet hele tiden! Er lei av henne allerede.

• Liker 2
Skrevet

Gir ingen mening i at Malin skal sitte der å være forbanna, hun ble jo ikke med sammen med de andre å droppe det, da var det tydligvis ikke så ille når du er en av fire som velger å nominere... Håper Henrik ryker neste uke.

• Liker 1
Skrevet

Hva skjedde med Thorbjørn og Malin?

Og hva skjedde med Johanna og Henrik?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...