Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bryr meg ikke hva du sier og andre. Jeg er 25 år gammel og står for det jeg sier/skriver hva som helst.

Det er opp til deg om du liker homofile eller ikke.

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Om jeg liker homofile eller ikke har absolutt ingenting med saken å gjøre.

Det som er poenget er at du skriver veldig umodent, og derfor er det høyst merkelig at du kan være 25.

Anonymous poster hash: ff056...220

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Don't feed the troll!!! Tråden handler om BB, ikke om trangsynte idioter.

Dere som har 24/7, har det skjedd noe spennende? Lurer på hvordan Thorbjørn oppfører seg uten Anna, spesielt med tanke på at hun ser alt han gjør og skal inn igjen i morgen...

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

• Liker 2
Skrevet

Skulle ønske de heller sendte noe på tv søndager i stedet for lørdag kveld

Anonymous poster hash: 0ea72...284

• Liker 2
Skrevet

Syns de kunne sendt det hver dag jeg...

• Liker 5
Skrevet

Enig! Er jo ikke akkurat lørdag kveld folk flest sitter inne og ser på TV. Søndag = tv-dag :)

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet når Anna og Jenny skal inn i huset igjen?

Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Skrevet

Noen som vet når Anna og Jenny skal inn i huset igjen?

Så på livestreamen at de kom inn igjen idag, for noen timer siden :)

Skrevet

De er tilbake nå og Caroline er tydeligvis sur for at hun ikke ble valgt til å være i drømmeboksen. :omg:

Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Skrevet

De er tilbake nå og Caroline er tydeligvis sur for at hun ikke ble valgt til å være i drømmeboksen. :omg:

Caroline med sin lave selvtillit har ikke godt av å være med i BB.
Skrevet

syns dem kunne droppa den dere sendinga etter livesendinga og heller tatt det på søndagen, eller eventuelt hatt sending hver dag. får som regel ikke noe fornuftig ut av den sendinga etter live'n uansett

• Liker 2
Skrevet

Caroline med sin lave selvtillit har ikke godt av å være med i BB.

Litt rart å melde seg på et sånt program hvis hun har så dårlig selvtillit. Kan ikke forstå at hun trodde det var en god ide?!

• Liker 1
Skrevet

Hun skjønte nok at hun ikke er populær blant seere. Det at det var Anna og Jenny som ble stemt til noen dagers luksusopphold avslører hvilken stemning det er ute blant seerne - enkelte begynner å bli konkurranseinnstilt, tror jeg, og vil nok se på dem to som sine største konkurrenter og vil nok prøve å bli kvitt Anna og Jenny. Caroline, derimot, skjønner at hun ikke er populær nok til å få det oppholdet Anna og Jenny. Hun fikk seg en vekker, i likhet med en del andre i kveld om stemningen "der ute".

Blir interessant å se hvordan konkurransen vil utvikle seg, nå som gruppen har denne kunnskapen å forholde deg til. Og jeg tror også gruppedynamikken vil endre seg, blant annet forholdet mellom Anna og Jenny.

• Liker 1
Skrevet

Etter det jeg har fått med meg, så er ikke Jenny så veldig populær. Skjønner det godt, for hun er jo regelrett kjedelig.

Jeg tror Jenny kan risikere å ryke om hun blir nominert, kommer an på hvem som er nominert sammen med henne.

At hun havnet i drømmboksen var nok fordi folk ville se Jenny og Anna sammen. Anna var en selvfølge i boksen fra begynnelsen.

• Liker 2
Skrevet

Dyttet Anna vekk Krissy med armen da hun klemte Torbjørn?

Så slemt gjort!!

Anonymous poster hash: b6d41...ae4

• Liker 3
Skrevet

Dyttet Anna vekk Krissy med armen da hun klemte Torbjørn?

Så slemt gjort!!

Anonymous poster hash: b6d41...ae4

Ja virka sånn...ehhh...liksom.

Skrevet

Jeg liker Krissy mer og mer. Tror hun er veldig snill, men litt for kjedelig til at produksjonen gidder å vie henne tid.

Liker virkelig ikke Thorbjørn og Malin. Henrik er i overkant gira. Jenny er kjedelig.

Favorittene er Christopher og Pelle, og noen ganger Anders.

Synes bare synd på Caroline.

Anonymous poster hash: f6141...152

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som begynner å bli lei sytingen til Caroline?

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns i grunn det er rart at de har valgt å gjøre utstemningen slik at man stemmer på den man vil skal forlate huset. Tror de hadde gjort lurere i å gjøre det omvendt. Ved å stemme på den man ønsker skal bli. Da tror jeg de som gjør minst ut av seg hadde måtte forlate huset. Det har vært sterke personligheter som har måtte forlate huset og dermed blir det kjedelig og tamt å se på.

De bruker lang tid på å sende inn nye deltagere også. Syns i grunn castingen på de norske deltagerne har vært dårlig. De Svenske gjør mer ut av seg. De norske er bra folk, men blir gørr å se på de i en slik setting.

Anonymous poster hash: 2e79a...1d0

Skrevet

Ågud så irriterande Caroline er. Ikke bare har hun verdens dårligste selvtillitt, men hun prater som en 15 åring.

Jenny er irriterende fordi hun har nada personlighet.

Malin er too much!

Christoffer er gal.

Pelle har herlige kommentarer, men er litt kjedelig.

Krissy får jeg bare vondt av. Tror hun er snill tvers igjennom, men mangler litt antenner.

De to nye takler jeg ikke helt enda..

Erland er bare fantastisk herlig person virker det som!

Torbjörn er morsom og en fin fyr.

Anna er noe for seg selv. Liker henne.

Anders må vinne!!! :)

Anonymous poster hash: 6792b...59e

• Liker 5
Skrevet

Ågud så irriterande Caroline er. Ikke bare har hun verdens dårligste selvtillitt, men hun prater som en 15 åring.

Jenny er irriterende fordi hun har nada personlighet.

Malin er too much!

Christoffer er gal.

Pelle har herlige kommentarer, men er litt kjedelig.

Krissy får jeg bare vondt av. Tror hun er snill tvers igjennom, men mangler litt antenner.

De to nye takler jeg ikke helt enda..

Erland er bare fantastisk herlig person virker det som!

Torbjörn er morsom og en fin fyr.

Anna er noe for seg selv. Liker henne.

Anders må vinne!!! :)

Anonymous poster hash: 6792b...59e

Mye av det samme tenker jeg :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...