Adelia Skrevet 15. oktober 2014 #1061 Skrevet 15. oktober 2014 Jammen hva eeeeer drømmeboksen???? Anonymous poster hash: d46fb...bcf http://www.bigbrother.no/artikler/drommeboksen/
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1062 Skrevet 15. oktober 2014 Jammen hva eeeeer drømmeboksen????Anonymous poster hash: d46fb...bcf Da googler man: http://www.bigbrother.no/artikler/drommeboksen/ Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1063 Skrevet 15. oktober 2014 Drømmeboksen er hemmelig del av huset, med bedre komfort og denne gangen skal man stemme inn to personer man mener fortjener å komme i den boksen. Deltagerne vet imidlertid ikke hva som skjer, de vil tro at de som blir bedt om å forlate huset, gjør det for godt, men de to som blir "stemt ut" vil imidlertid bli innlosjert inn i drømmeboksen der de vil få det behageligere enn i huset. De to som jeg synes fortjener et opphold i drømmeboksen er Anna og Erland. Samtidig tror jeg det kan også være bra å skille Anna og Torbjørn, det kan bli interessant å se hvordan de to klarer seg uten hverandre en stund. Har egentlig brutt med mitt prinsipp om å aldri stemme på noe som helst når det kommer til BB, men har nå gjort et unntak og gitt min stemme til Anna. Noen spurte også hvem man trodde kunne vinne BB, jeg tror det er Anna som står igjen alene i huset finaledagen. Carolige håper jeg forsvinner fort, klarer bare ikke henne uten at jeg kan sette fingeren på hva. Er bare noe med hennes væremåte, og hvordan hun i det ene øyeblikket go'prater med en deltager, for deretter i neste øyeblikk prøve å gjøre noe som har blitt sagt til en "dramatisk" sak. Klarer ikke slike mennesker, så det er nok derfor jeg ikke er helt "fortrolig" med Caroline og personligheten. Anonymous poster hash: ad73a...6ef
#Sunrise Skrevet 15. oktober 2014 #1064 Skrevet 15. oktober 2014 jeg håper Anna kommer i drømmeboksen, det kan bli morro og se tb sin reaksjon da "HVEM HAR NOMINERT ANNA???" 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1065 Skrevet 15. oktober 2014 Kan det ikke komme inn nye folk snart. Anonymous poster hash: 9e091...1bb
#Sunrise Skrevet 15. oktober 2014 #1066 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg syns det er rart at Krissy og Chris bryter reglene og blir auto, også kommer dem i drømmeboksen? dem burde jo miste muligheten til og komme i drømmeboksen når dem er auto 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1067 Skrevet 15. oktober 2014 jeg håper Anna kommer i drømmeboksen, det kan bli morro og se tb sin reaksjon da "HVEM HAR NOMINERT ANNA???" Ja, det er også en god grunn til å stemme INN Anna i drømmeboksen, det bør bli interessant med tanke på TB sin måte å reagere på når ting går mot ham Så dere som vil ha litt temperatur i huset, stem på Anna! Anonymous poster hash: ad73a...6ef
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1068 Skrevet 15. oktober 2014 Kan noen forklare meg hva ukens oppdrag går ut på. Hvorfor er de fangevoktere og fanger? Og hva motiverer vokterne til å være så bossy og fangene til å høresånn på de? Har ikke fulgt så godt med denne uken Anonymous poster hash: 34094...ac6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1069 Skrevet 15. oktober 2014 Kan noen forklare meg hva ukens oppdrag går ut på. Hvorfor er de fangevoktere og fanger? Og hva motiverer vokterne til å være så bossy og fangene til å høresånn på de? Har ikke fulgt så godt med denne uken Anonymous poster hash: 34094...ac6 Ukens oppdrag går ut på at noen er fangevoktere og andre fanger. Fangene vil få mulighet til å komme ut om de oppfører seg fint og gjør det bra på avhør. Fangevokterne har fått beskjed om å være bossy( det er oppdraget dems), og hvis ikke fangene hører på de minsker de sjansene sine for å komme ut, samt at det vil komme straff. Anonymous poster hash: e2586...5c0
Miss Ava. Skrevet 16. oktober 2014 #1070 Skrevet 16. oktober 2014 Endelig så kommer det inn nye deltagere i kveld!!!! Håper det blir mer liv i huset da, for nå er det så kjedelig.....
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1071 Skrevet 16. oktober 2014 Hva skjer med Caroline? Anonymous poster hash: f6141...152
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1072 Skrevet 16. oktober 2014 Endelig så kommer det inn nye deltagere i kveld!!!! Håper det blir mer liv i huset da, for nå er det så kjedelig..... Kommer det nye? Hvordan vet du det?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
Miss Ava. Skrevet 16. oktober 2014 #1073 Skrevet 16. oktober 2014 Kommer det nye? Hvordan vet du det?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Det kommer 2 nye i kveld:) Det står både på bigbrother.no og på bigbrotherblogg.se
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1074 Skrevet 16. oktober 2014 Det kommer 2 nye i kveld:) Det står både på bigbrother.no og på bigbrotherblogg.se Åja, det blir bra håper jeg:) men jeg finner ikke noe sted det står om det jeg...Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
Miss Ava. Skrevet 16. oktober 2014 #1075 Skrevet 16. oktober 2014 Åja, det blir bra håper jeg:) men jeg finner ikke noe sted det står om det jeg...Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Leste du på bloggen? Det står der på dagskjemaet og er vel et eget innlegg om det tror jeg. Hvis du har facebook så kan du se det der også, er bilde av den ene deltageren men ikke den andre. Kanskje det er en gammel deltager eller så vil de bare være litt hemmelighetsfulle:) Blir kjempebra med nye nå, håper det blir litt liv igjen!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1076 Skrevet 16. oktober 2014 Leste du på bloggen? Det står der på dagskjemaet og er vel et eget innlegg om det tror jeg. Hvis du har facebook så kan du se det der også, er bilde av den ene deltageren men ikke den andre. Kanskje det er en gammel deltager eller så vil de bare være litt hemmelighetsfulle:) Blir kjempebra med nye nå, håper det blir litt liv igjen! Endelig noe som skjer :D gleder meg til i kveld!Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
Miss Ava. Skrevet 16. oktober 2014 #1077 Skrevet 16. oktober 2014 Endelig noe som skjer :D gleder meg til i kveld!Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Jeg også!!! ikke lenge igjen heller nå
#Sunrise Skrevet 16. oktober 2014 #1078 Skrevet 16. oktober 2014 hva sier dere om det blir Phillip som kommer inn igjen?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #1079 Skrevet 16. oktober 2014 hva sier dere om det blir Phillip som kommer inn igjen? Det synes jeg han skal då lov til, og i samme slengen bør han få en STOR beklagelse fra BB.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 1
Sitronmelis Skrevet 16. oktober 2014 #1080 Skrevet 16. oktober 2014 Hva heter egentlig den sangen på BB? "and now you see me cry in the dark? .... someones watching over me? blabla"..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå