Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drømmeboksen er hemmelig del av huset, med bedre komfort og denne gangen skal man stemme inn to personer man mener fortjener å komme i den boksen. Deltagerne vet imidlertid ikke hva som skjer, de vil tro at de som blir bedt om å forlate huset, gjør det for godt, men de to som blir "stemt ut" vil imidlertid bli innlosjert inn i drømmeboksen der de vil få det behageligere enn i huset.

De to som jeg synes fortjener et opphold i drømmeboksen er Anna og Erland. Samtidig tror jeg det kan også være bra å skille Anna og Torbjørn, det kan bli interessant å se hvordan de to klarer seg uten hverandre en stund.

Har egentlig brutt med mitt prinsipp om å aldri stemme på noe som helst når det kommer til BB, men har nå gjort et unntak og gitt min stemme til Anna.

Noen spurte også hvem man trodde kunne vinne BB, jeg tror det er Anna som står igjen alene i huset finaledagen. Carolige håper jeg forsvinner fort, klarer bare ikke henne uten at jeg kan sette fingeren på hva. Er bare noe med hennes væremåte, og hvordan hun i det ene øyeblikket go'prater med en deltager, for deretter i neste øyeblikk prøve å gjøre noe som har blitt sagt til en "dramatisk" sak. Klarer ikke slike mennesker, så det er nok derfor jeg ikke er helt "fortrolig" med Caroline og personligheten.



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper Anna kommer i drømmeboksen, det kan bli morro og se tb sin reaksjon da "HVEM HAR NOMINERT ANNA???"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart at Krissy og Chris bryter reglene og blir auto, også kommer dem i drømmeboksen? dem burde jo miste muligheten til og komme i drømmeboksen når dem er auto

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg håper Anna kommer i drømmeboksen, det kan bli morro og se tb sin reaksjon da "HVEM HAR NOMINERT ANNA???"

Ja, det er også en god grunn til å stemme INN Anna i drømmeboksen, det bør bli interessant med tanke på TB sin måte å reagere på når ting går mot ham :P

Så dere som vil ha litt temperatur i huset, stem på Anna!:P

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva ukens oppdrag går ut på. Hvorfor er de fangevoktere og fanger? Og hva motiverer vokterne til å være så bossy og fangene til å høresånn på de? Har ikke fulgt så godt med denne uken :)



Anonymous poster hash: 34094...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva ukens oppdrag går ut på. Hvorfor er de fangevoktere og fanger? Og hva motiverer vokterne til å være så bossy og fangene til å høresånn på de? Har ikke fulgt så godt med denne uken :)

Anonymous poster hash: 34094...ac6

Ukens oppdrag går ut på at noen er fangevoktere og andre fanger. Fangene vil få mulighet til å komme ut om de oppfører seg fint og gjør det bra på avhør. Fangevokterne har fått beskjed om å være bossy( det er oppdraget dems), og hvis ikke fangene hører på de minsker de sjansene sine for å komme ut, samt at det vil komme straff.

Anonymous poster hash: e2586...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig så kommer det inn nye deltagere i kveld!!!!:) Håper det blir mer liv i huset da, for nå er det så kjedelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig så kommer det inn nye deltagere i kveld!!!!:) Håper det blir mer liv i huset da, for nå er det så kjedelig.....

Kommer det nye? Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det nye? Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Det kommer 2 nye i kveld:) Det står både på bigbrother.no og på bigbrotherblogg.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer 2 nye i kveld:) Det står både på bigbrother.no og på bigbrotherblogg.se

Åja, det blir bra håper jeg:) men jeg finner ikke noe sted det står om det jeg...

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det blir bra håper jeg:) men jeg finner ikke noe sted det står om det jeg...

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Leste du på bloggen? Det står der på dagskjemaet og er vel et eget innlegg om det tror jeg. Hvis du har facebook så kan du se det der også, er bilde av den ene deltageren men ikke den andre. Kanskje det er en gammel deltager eller så vil de bare være litt hemmelighetsfulle:) Blir kjempebra med nye nå, håper det blir litt liv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du på bloggen? Det står der på dagskjemaet og er vel et eget innlegg om det tror jeg. Hvis du har facebook så kan du se det der også, er bilde av den ene deltageren men ikke den andre. Kanskje det er en gammel deltager eller så vil de bare være litt hemmelighetsfulle:) Blir kjempebra med nye nå, håper det blir litt liv igjen!

Endelig noe som skjer :D gleder meg til i kveld!

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig noe som skjer :D gleder meg til i kveld!

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Jeg også!!! ikke lenge igjen heller nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva sier dere om det blir Phillip som kommer inn igjen?

Det synes jeg han skal då lov til, og i samme slengen bør han få en STOR beklagelse fra BB.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter egentlig den sangen på BB? "and now you see me cry in the dark? .... someones watching over me? blabla"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...