Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ikke noe episode ute fra de to siste dagene? Finner bare fra 13.10 på TVN sine nettsider

Anonymous poster hash: b096d...f8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere andre som følger med på livekameraene på bigbrother.no, fungerer de hver gang dere vil se? Hos meg fungerer de kun en sjelden gang - akkurat nå er det umulig å få liv i de..

Skrevet

Dere andre som følger med på livekameraene på bigbrother.no, fungerer de hver gang dere vil se? Hos meg fungerer de kun en sjelden gang - akkurat nå er det umulig å få liv i de..

Jeg har aldri hatt problem med de. Men jeg ser nesten bare på iPad.
Skrevet

BB blør etter at John og Philip har dratt. Det er som en stille og kjedelig finaleuke med bare et par deltagere (de er vel 10 igjen?), tidligere har det vært mange flere på denne tiden, og de skulle vært 13 (med Ståle). På det meste i tidligere sesonger har det vel vært over 20 deltakere på denne tiden.

Tydelig at de sliter med å få tak i deltakere. De kan egentlig bare legge ned hele showet, det går ikke 2 måneder til slik som det er nå. Jeg har sluttet å se på. Ikke av protest, men fordi det er drit kjedelig og vi får nesten ikke se noe som helst.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

I dette ukes-oppdraget har det jo skjedd mer enn på de siste 4 ukesoppdragene til sammen.Du kan like gjerne bare innrømme at du sluttet å se på fordi favorittene dine dro. Er hvertfall ingenting i veien med underholdningen vi får av de gjenværende deltagerne.

Anonymous poster hash: ff056...220

• Liker 4
Skrevet

I dette ukes-oppdraget har det jo skjedd mer enn på de siste 4 ukesoppdragene til sammen.Du kan like gjerne bare innrømme at du sluttet å se på fordi favorittene dine dro. Er hvertfall ingenting i veien med underholdningen vi får av de gjenværende deltagerne.

Nei favorittene mine er Anders og Christoffer. Og så liker jeg Caroline. Det har jeg faktisk skrevet på en liste litt lenger bak i tråden. Så det har ikke noe med det å gjøre. Jeg syns bare det er platt.

• Liker 1
Skrevet

Nei favorittene mine er Anders og Christoffer. Og så liker jeg Caroline. Det har jeg faktisk skrevet på en liste litt lenger bak i tråden. Så det har ikke noe med det å gjøre. Jeg syns bare det er platt.

Da forstår jeg virkelig ikke hvorfor du mener det har blitt platt. Kjipt har det vel egentlig vært hele sesongen, men det er jo nå siste dagene det virkelig har skjedd noe. :klo:

Skrevet

Jeg håper Anna vinner :) Men jeg tror det også kan bli Anders. Han er spesiell han :P

Jeg liker også Thorbjørn, ja han er av den mer sjefete typen men han er veldig snill og morsom, en ordentlig bra mann.

Caroline får jeg bare ikke til. Ja hun er veldig snill og hyggelig men hun er så naiv, litt smådum og har en slik måte å snakke på som man kan forvente av en jente på 14-15 år.

Kristoffer har jo en eller annen hjerneskade. Han er underholderne å se på man han fortjener på ingen måte å vinne.

Erland og Pelle er snille og gode menn men gjerne litt for rolige til at de blir latt merke til på samme måte som de andre.

Krissy og Jenny er helt OK i mine øyne. Begge har sine gode og mindre gode sider.

Malin liker jeg veldig godt, men hun har vært der i så kort tid.

Jaja det er mine meninger :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tror at Erland eller Pelle vinner, men håååper på Anders, han er så god.

Ja, jeg har et lite crush på Anders :rodmer:

Jeg likte Malin da hun var nazi, men det er noe med henne som virkelig ikke liker, klarer bare ikke å sette fingeren på det.

Anna er jo god som gull, men tåler verken alkohol eller kjæresteforhold.

Torbjørn har skjerpet seg, men han er jo en grenseløst irriterende bedreviter. Det ER slik som han sier. Punktum finale. :rolleyes:

Krissy er også irriterende, og når hun begynner med hermingen, syngingen og hermingen om igjen, da må jeg rett og slett slå av lyden.

Jenny er dørgende kjedelig.

Caroline er 15 år, men snakker til Christoffer som om hun er 50 og som om han er 4.

Og apropos Christoffer, han er rar han. Han får meg til å le, han er jo helt ute. Han burde blitt i huset en stund, slik at man har noe å bryne seg på.

Erland er en bitter versjon av Pelle.

Pelle er en mildere versjon av Erland.

Glemte jeg noen nå? Kan jo legge til enda en gang at Anders er herlig ;)

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Skrevet

Da forstår jeg virkelig ikke hvorfor du mener det har blitt platt. Kjipt har det vel egentlig vært hele sesongen, men det er jo nå siste dagene det virkelig har skjedd noe. :klo:

Det er altfor lite folk syns jeg. De var jo så få til å begynne med, og så forsvant det 3 personer på to dager. Det blir platt.

• Liker 1
Skrevet

Erland er altfor kalkulert.

Anonymous poster hash: f6141...152

• Liker 1
Skrevet

Blir gøy med drømmekonsert da.

Hvem vil dere sende i drømmeboksen? Hadde vært gøy å sendt noen som det hadde blitt drama og kaos om de hadde måtte "forlatt" huset, eller noen som hadde lagd kaos når de kom inn igjen.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Skrevet

Blir gøy med drømmekonsert da.

Hvem vil dere sende i drømmeboksen? Hadde vært gøy å sendt noen som det hadde blitt drama og kaos om de hadde måtte "forlatt" huset, eller noen som hadde lagd kaos når de kom inn igjen.Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Arghhh, autokorrekt! Drømmeboksen, ikke konserten!

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha sendt Anna og Kristoffer inn i drømmeboksen.

Skrevet

Drømmeboks? Hva er det?

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

Skrevet

Siden det er flere svensker enn nordmenn og flere hunnkjønn enn hannkjønn som ser på, tipper jeg at Anna vinner. Tror nok hun er blant dem som sitter tryggest frem til finalen også.

Personlig foretrekker jeg Anders eller Pelle som vinner. Mulig Anders kan ha en liten sjangs avhengig av hvordan ukene før finalen forløper.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Skrevet

Håper at Jenny kommer i drømmeboksen. Hun får kanskje mulighet til å skinne da :)

Den andre jeg vil er enten Krissy eller Anna.

Skrevet

Jammen hva eeeeer drømmeboksen????

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

• Liker 2
Skrevet

Jammen hva eeeeer drømmeboksen????

Anonymous poster hash: d46fb...bcf [/quote

Tydeligvis ingen som vil fortelle det 😂 men hvem de vil ha i boksen 😁

Skrevet

Det er altfor lite folk syns jeg. De var jo så få til å begynne med, og så forsvant det 3 personer på to dager. Det blir platt.

Det er for lite folk. Har regna litt på det. Vi er ca halveis snart og det går ut 1 hver uke. Med antall deltakere som det er nå vil det kun sitte igjen 1 eller 2 i finaleuka. Det pleier jo å Være minst 4 eller 5 som får bli helt til finaledagen. Så enten må de nå få inn noen deltagere til eller ikke sende hjem deltakere av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...