AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #941 Skrevet 10. oktober 2014 Huff, det klippet var ubehagelig å se. Helt rett at John ble sendt ut. Men jeg syns ikke Philip skulle blitt disket også. Man ser at han er med på spøken i starten, så lenge han bare fleiper, men jo lenger det går og jo mer John presser, så drar også han seg unna..Anonymous poster hash: ff8f5...bb1 Han sier jo nei jeg elsker jenny mange ganger. John tvinger dem, hva vil han egentlig oppnå med dette?Anonymous poster hash: e0c83...9b0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #942 Skrevet 10. oktober 2014 Ligger det ute noen klipp av John og Krissy? Anonymous poster hash: 04ec4...e16
kjøttkaker Skrevet 10. oktober 2014 #943 Skrevet 10. oktober 2014 Hvor er episoden fra i dag? Sender jo bare reprise?? HAr ikke fått med meg nooooe av dette!!! :bond: :bond: :bond:
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #944 Skrevet 10. oktober 2014 Hvor mye av dette tror dere de vil sende i morgen da? For det er sending lørdag, ikkesant? Bare fredag og søndag det ikke er bb? Anonymous poster hash: d46fb...bcf
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #945 Skrevet 10. oktober 2014 Hvor er episoden fra i dag? Sender jo bare reprise?? HAr ikke fått med meg nooooe av dette!!! :bond: :bond: :bond: Det er ikke big brother sending på fredager og søndagerAnonymous poster hash: e0c83...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #946 Skrevet 10. oktober 2014 Han sier jo nei jeg elsker jenny mange ganger. John tvinger dem, hva vil han egentlig oppnå med dette?Anonymous poster hash: e0c83...9b0 Slik jeg ser det så prøver han ikke å tvinge dem, men han håper vel at det skal skje for å fucke for Phille. Ligger det ute noen klipp av John og Krissy? Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Ja på Bigbrotherblogg.se. Han står og skjeller henne ut. Hvor er episoden fra i dag? Sender jo bare reprise?? HAr ikke fått med meg nooooe av dette!!! :bond: :bond: :bond: Big Brother sendes ikke fredager og søndager. Hvor mye av dette tror dere de vil sende i morgen da? For det er sending lørdag, ikkesant? Bare fredag og søndag det ikke er bb?Anonymous poster hash: d46fb...bcf De kommer ikke til å sende noe av det. Uansett så har de klippet bort nesten alt som har skjedd i BB i år. Vi har ikke fått sett 1/10 engang. Mulig de sender noe av det med John og Krissy, men ikke det med Carro. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #947 Skrevet 10. oktober 2014 Lurer på hva Jenny tenker om dette... Anonymous poster hash: d46fb...bcf
Fredrik29 Skrevet 10. oktober 2014 #948 Skrevet 10. oktober 2014 Tipper de ikke viser noe særlig av det på tv Lurer på hva som ligger bak Johns oppførsel mot Krissy? Hva har hun gjort ham? Han virka helt psyko
kjøttkaker Skrevet 10. oktober 2014 #949 Skrevet 10. oktober 2014 Ååååå, blir så nyyyyyysgjerrig! Litt avhengig av BB? Det kan du si.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #950 Skrevet 10. oktober 2014 Tipper de ikke viser noe særlig av det på tv Lurer på hva som ligger bak Johns oppførsel mot Krissy? Hva har hun gjort ham? Han virka helt psyko Jeg syns det virket som om han hadde tatt noe i går. Han var jo helt tosk. Men ja, jeg lurer også på det for de har jo ikke hatt noe krangel tidligere, som jeg kan huske. Ååååå, blir så nyyyyyysgjerrig! Litt avhengig av BB? Det kan du si. På hva? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
sweety pie Skrevet 10. oktober 2014 #951 Skrevet 10. oktober 2014 Dere som har 24/7, er det ingen som reagerer på at Phille og John har forlatt bb?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #952 Skrevet 10. oktober 2014 Det står en del på expressen.se og aftonbladet.se Se ellers bigbrotherblogg.seAnonymous poster hash: 0ea72...284
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #953 Skrevet 10. oktober 2014 Ligger jo ikkte ute noen video av Krissy og John på bigbrotherblogg.se? Anonymous poster hash: 04ec4...e16
sweety pie Skrevet 10. oktober 2014 #954 Skrevet 10. oktober 2014 virker som Sveriges befolkning og aviser er mer interessert i bb enn Norge. Har ikke merket at det har stått så mye i avisene her i landet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #955 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg synes det virket som Philip sa dette med kangt ned i halsen fordi Caroline begynte å gi etter og det var kanskje hans klønete måte å firhindre at det skjedde uten å tape ansikt ovenfor John. Anonymous poster hash: 29dbb...f6f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #956 Skrevet 10. oktober 2014 Ligger jo ikkte ute noen video av Krissy og John på bigbrotherblogg.se? Anonymous poster hash: 04ec4...e16 Jo, under innlegget John provocerar Krissy. Spiller det av right this moment. virker som Sveriges befolkning og aviser er mer interessert i bb enn Norge. Har ikke merket at det har stått så mye i avisene her i landet. Ja danskene og svenskene er mye mer interessert i sånn reality. Men det er nok litt fordi det skjer mer i de danske og svenske showene. Både danskene og svenskene er MYE mindre blyge enn nordmenn, samt at de har en mye lavere standard for hva som er å drite seg ut på TV. På det svenske forumet så håper de at det ikke blir flere sesonger med nordmenn fordi alle nordmennene er dritkjedelige og drar ned hele showet. Men de har jo også skjønt at nordmennene må være med for å finansiere hele greia. Leste noe om at dette BB huset visstnok var bygd med tanke på tre sesonger eller noe. Men skjønte ikke helt det greiene. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
sweety pie Skrevet 10. oktober 2014 #957 Skrevet 10. oktober 2014 Jo, under innlegget John provocerar Krissy. Spiller det av right this moment. Ja danskene og svenskene er mye mer interessert i sånn reality. Men det er nok litt fordi det skjer mer i de danske og svenske showene. Både danskene og svenskene er MYE mindre blyge enn nordmenn, samt at de har en mye lavere standard for hva som er å drite seg ut på TV. På det svenske forumet så håper de at det ikke blir flere sesonger med nordmenn fordi alle nordmennene er dritkjedelige og drar ned hele showet. Men de har jo også skjønt at nordmennene må være med for å finansiere hele greia. Leste noe om at dette BB huset visstnok var bygd med tanke på tre sesonger eller noe. Men skjønte ikke helt det greiene.Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Nordmenn er ordentlige folk ;) 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #958 Skrevet 11. oktober 2014 Det der blir helt feil for meg. Hun er jo tryggere i BB enn i et hus i det virkelige liv, selv om hun ikke har telefon. Med andre deltakere som stod på den andre siden av døren, produksjon og publikummere som ser på 24/7. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Ja, jeg skjønner hva du mener. Men jeg tror deltagerne opplever det annerledes. Til tross for at de er overvåket 24/7 så er de veldig prisgitt hverandre der inne. De er også prisgitt at BB griper inn, og de kan jo ikke vite når de gjør det. Jeg tror også de glemmer veldig lett at det er kameraer overalt. Det ser du jo bare på live-sendingene. De oppfører seg som om de "skal på tv" før sendingene, og glemmer at folk faktisk kan se de hele tiden. Anonymous poster hash: 5bbe4...600 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #959 Skrevet 11. oktober 2014 Julia: Desperat etter å få bli i BB-huset. Først "drømmer hun" om sex med Anna... Så "forlover" hun seg med John.. Hun sier i skrifterommet til John at han ikke må gå å si at han ikke vil gifte seg fordi da kommer folk til å tro de bare tuller, og så blir de stemt ut.. Snakk om å avsløre seg! Jaja, de får jo prøve å være forlovet på utsiden nå da så.. Anonymous poster hash: 5bbe4...600 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #960 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg tror også de glemmer veldig lett at det er kameraer overalt. Det ser du jo bare på live-sendingene. De oppfører seg som om de "skal på tv" før sendingene, og glemmer at folk faktisk kan se de hele tiden. Anonymous poster hash: 5bbe4...600 Nja, jeg tror ikke de glemmer kameraene, men heller at det kun er live-sendingene som føles som at de er på TV. Da vet de at det sitter masse seere og kikker på dem akkurat der og da. Hele gjengen har pyntet seg og samlet seg i sofaen, de må oppføre seg og prøve å svare noenlunde sammenhengende på spørsmål fra studio. I tillegg skal den fryktede konvolutten åpnes og en av dem må forlate huset. Jeg mistenker nok at deltagerne er bevisst kameraene i "hverdagen" også, men de vet jo ikke hvilket kamera som er "aktivt" i forhold til streaming eller hvilke situasjoner som kommer til å vises i programmene. I klippet fra "overgrepssaken" natt til fredag så omtaler jo både Philip og John kameraene flere ganger. Riktignok tror jeg ikke det var sånn at Philip egentlig hadde lyst, men ikke ville fordi kamerane kunne se det. Jeg tror at han ikke hadde lyst, og brukte kameraene som en unnskyldning. Caro har jo vært hypp på ham mer eller mindre fra første stund, men han har vært avvisende hele veien. Legg også merke til at ved flere anledninger når Caro sier nei, så sier hun ikke "nei, jeg vil ikke", hun sier "nei, han vil ikke". Mot slutten av klippet, når de bare skal kysse hverandre på leppene, trekker Philip seg unna og sier "jeg elsker Jenny" (en annen unnskyldning), og Caro sier "ja, men da vil jeg ikke gjøre det". Enkelte i tråden her mener at de kan se på kroppsspråket til Caro at hun ikke føler seg vel i situasjonen. Bygger dette på noe mer enn at hun står med armene i kors i begynnelsen? Jeg kan ikke se noe ved kroppspråket hennes som signaliserer at hun mistrives, men jeg er innrømmelsesvis mann. Når Philip kommer mot henne og later som han skal hente frem lemmet, så tar hun ikke et steg bakover (det ville vært kroppsspråk jeg som enkel mann kan forstå), hun tar derimot opp armene og samler håret bak på ryggen. Måten hun utpeker Philip på når han spør hvems kuk hun helst vil suge i huset får meg også til å tro at hun forholder seg ganske avslappet til det som utspiller seg. Hun går Philip i møte, hun prøver å kysse ham, hun ler et par ganger. Ingenting av dette betyr nødvendigvis at hun ikke føler seg forulempet, men jeg synes ikke kroppsspråket hennes skriker ubehag akkurat. Motivet til John var vel å skape problemer for Philip og Jenny, som en slags hevn for at Philip klinte med Julia og var så "jævla falsk" etterpå. Dette lyktes han jo dårlig med, og det kun fordi Philip sa nei. Jeg leste på BB-bloggen eller noe at Caro og Philip morsomt nok klinte litt senere på kvelden likevel, uten at John fikk det med seg. Jeg har ingen sans for Johns oppførsel i dette opptrinnet, men jeg synes nok at den såkalte frihetsberøvelsen virker en smule overdramatisert. Jeg kan ikke helt se for meg at Caro og Philip ble værende i rommet fordi de for alvor trodde på Johns trusler og ikke våget å gå forbi ham. Jeg tror nok heller at de ble værende fordi de helt enkelt ikke fant situasjonen spesielt ubehagelig. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå