AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #902 Skrevet 10. oktober 2014 Noen som vet hvorfor det ikke er livesending nå? Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #903 Skrevet 10. oktober 2014 Har problemer med å ikke tro at dette er rimelig hauset opp. Finnes klippet av "sextrakasseringrn" noe sted?Anonymous poster hash: 69cef...d9a Selv om guttene mente dette som spøk så er det generelt lite greit å "stenge" inne ei jente og liksompresse henne til sex. Big Brother ønsker med å kaste disse to deltakerene ut å vise at de tar avstand fra alt som kan se ut som et overgrep mot sine deltakere. Da jeg var 14 ble jeg stengt inne i klasserommet av 3 av guttene. De ville se puppene mine før jeg fikk gå ut, sa de. Men de haust opp stemningen seg imellom og det endte med at to holdt meg fast mens den ene befølte meg. Utrolig ubehagelig opplevelse som faktisk preger meg den dag i dag, i den forstand at jeg er redd gutter i flokk. I natt var folk fulle og ting kan fort eskalere. Synes Big Brother gjorde helt rett i å slå av live-stream og kaste ut disse to deltakerene. Dessuten skal du ikke se bort fra at John allerede hang i en tynn tråd mtp oppførselen mot Krissy.Anonymous poster hash: de3bf...912 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #904 Skrevet 10. oktober 2014 Har gutta blitt kastet ut enda? Ble det i såfall sendt live?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #905 Skrevet 10. oktober 2014 Hmm. Livesendingen brytes hele tiden. Lurer på om det er noe galt med streemingen, eller om det er så mye nå som de ikke kan vise live?Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #906 Skrevet 10. oktober 2014 Selv om guttene mente dette som spøk så er det generelt lite greit å "stenge" inne ei jente og liksompresse henne til sex. Big Brother ønsker med å kaste disse to deltakerene ut å vise at de tar avstand fra alt som kan se ut som et overgrep mot sine deltakere. Da jeg var 14 ble jeg stengt inne i klasserommet av 3 av guttene. De ville se puppene mine før jeg fikk gå ut, sa de. Men de haust opp stemningen seg imellom og det endte med at to holdt meg fast mens den ene befølte meg. Utrolig ubehagelig opplevelse som faktisk preger meg den dag i dag, i den forstand at jeg er redd gutter i flokk. I natt var folk fulle og ting kan fort eskalere. Synes Big Brother gjorde helt rett i å slå av live-stream og kaste ut disse to deltakerene. Dessuten skal du ikke se bort fra at John allerede hang i en tynn tråd mtp oppførselen mot Krissy.Anonymous poster hash: de3bf...912 Big Brother kunne også ha avbrutt seansen da den foregikk, ved å bruke stemmen og si slutt med det tullet, for det var jo så klart ment som tull fra guttene sin side - selv om jeg er helt enig i at det er uakseptabelt.Anonymous poster hash: 69cef...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #907 Skrevet 10. oktober 2014 Big Brother kunne også ha avbrutt seansen da den foregikk, ved å bruke stemmen og si slutt med det tullet, for det var jo så klart ment som tull fra guttene sin side - selv om jeg er helt enig i at det er uakseptabelt.Anonymous poster hash: 69cef...d9a Hva vet vi om de brøt inn når live stream ble kuttet? De kuttet jo med det samme de skjønte at Caroline ikke syntes det var like festlig som gutta. Anonymous poster hash: de3bf...912 1
tussi84 Skrevet 10. oktober 2014 #908 Skrevet 10. oktober 2014 Synd phille og john forlater huset selv om jeg skjønner de må få en slags straff for det. Likte de to der inne fordi dem skapte liv. Nå må de jo sende inn flere deltakere snart. Liker ellers anna, pelle og Anders nå. Torbjørn har tapt seg veldig i det siste fordi han sjefer rundt. Caroline er bare snill men litt anonym. Jenny er også litt anonym.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #909 Skrevet 10. oktober 2014 Det er visst mye sensur på livesendingen i følge det svenske forumet. Her er forresten klippet av hva som skjedde jeg personlig kan ikke se at det skulle være grunn til å stemple de som sexforbrytere, iallfall ikke Philip. https://www.youtube.com/watch?v=scuLjt722hE&feature=youtu.be Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #910 Skrevet 10. oktober 2014 Det er visst mye sensur på livesendingen i følge det svenske forumet. Her er forresten klippet av hva som skjedde jeg personlig kan ikke se at det skulle være grunn til å stemple de som sexforbrytere, iallfall ikke Philip. https://www.youtube.com/watch?v=scuLjt722hE&feature=youtu.be Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Serr? Er jo åpenbart at Karoline ikke liker situasjonen, og ser ikke ut som Philip synes om det heller. HELT riktig å kaste ut John hvertfall! Fy faen for en idiot!Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #912 Skrevet 10. oktober 2014 Serr? Er jo åpenbart at Karoline ikke liker situasjonen, og ser ikke ut som Philip synes om det heller. HELT riktig å kaste ut John hvertfall! Fy faen for en idiot!Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Håper de sende ær Philip inn igjenAnonymous poster hash: 69cef...d9a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #913 Skrevet 10. oktober 2014 Serr? Er jo åpenbart at Karoline ikke liker situasjonen, og ser ikke ut som Philip synes om det heller. HELT riktig å kaste ut John hvertfall! Fy faen for en idiot!Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Nei men nettopp derfor syns jeg det er feil at Philip måtte gå. Jeg syns det er greit at John ble kastet ut, men syns det er drøyt at de skal bli stemplet som sexforbrytere for resten av livet. Så vidt jeg kunne se var det aldri snakk om at det faktisk kom til å skje. Philip satt jo der bare drita på en stol. Forstod det litt mer som at John "bare" ville lage liv og røre, ikke være stygg med Carro. Og hun var jo heller ikke i fare, det sto folk på utsiden og prøvde å komme inn, hun kunne jo gått bort og banket i døren så hadde de fått tak i TB raskere (som fikk opp døren). Det er greit at John måtte gå, men da syns jeg de kunne disket han for å for eksempel stenge døren eller noe. Jeg fikk mer inntrykk av at han stengte døren for at de andre ikke skulle komme inn, ikke for at Carro ikke skulle få komme ut. Og i følge det svenske forumet så virker ikke det som om Carro har forstått at de må gå pga henne. De tror at de måtte gå pga det som skjedde med Krissy. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #914 Skrevet 10. oktober 2014 Nei men nettopp derfor syns jeg det er feil at Philip måtte gå. Jeg syns det er greit at John ble kastet ut, men syns det er drøyt at de skal bli stemplet som sexforbrytere for resten av livet. Så vidt jeg kunne se var det aldri snakk om at det faktisk kom til å skje. Philip satt jo der bare drita på en stol. Forstod det litt mer som at John "bare" ville lage liv og røre, ikke være stygg med Carro. Og hun var jo heller ikke i fare, det sto folk på utsiden og prøvde å komme inn, hun kunne jo gått bort og banket i døren så hadde de fått tak i TB raskere (som fikk opp døren). Det er greit at John måtte gå, men da syns jeg de kunne disket han for å for eksempel stenge døren eller noe. Jeg fikk mer inntrykk av at han stengte døren for at de andre ikke skulle komme inn, ikke for at Carro ikke skulle få komme ut. Og i følge det svenske forumet så virker ikke det som om Carro har forstått at de må gå pga henne. De tror at de måtte gå pga det som skjedde med Krissy. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Men det hele kommer jo an på hvordan Carro følte det. Men i følge det svenske forumet har hun sittet i poolen og hatt det fint og ikke skjønt at det var pga henne de måtte gå. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #915 Skrevet 10. oktober 2014 Hva er oppdraget til Anders(?)? Det har vel ikke kommet helt frem, men han skal ha makten og har med seg Pelle (og John, men han er jo ute nå så det blir sikker noen andre) som hjelpere. Resten skal være i noe slags fengselsgreier. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #916 Skrevet 10. oktober 2014 Etter å ha sett klippet har jeg fått bekreftet det jeg sa tidligere, at dette er hauset opp. Carro virker da aldri redd og som noen andre sier her. John stenger mest for at de andre ikke skal komme ut. Og når i tillegg Carro ikke har skjønt hvorfor P og J ble kastet ut kan hun ikke ha følt det så veldig fælt på kroppen. Man ser og i klippet at BB ikke bryter inn. Hvis de syntes det var så ille hadde de all tid i verden til å avbryte dusteriet til John - Philip vil jo heller ikke, han sier jo nei han også. Skjønner fortsatt ikke hvorfor han ble kastet ut. Man kan ikke sittte og se på en "forbrytelse" man mener blir gjort uten å bryte inn. Vet ikke hva John har gjort mot Krissy, men kan virke som det ee greit at han ble kaster ut, men Philip burde klart seg med en advarsel eller noe.Anonymous poster hash: 69cef...d9a
sweety pie Skrevet 10. oktober 2014 #917 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Bare vært skandale bb i år. Endret 10. oktober 2014 av sweety pie
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #918 Skrevet 10. oktober 2014 Ser ut som Philip blir like mye trakassert som Caro, ja. Hørte vel så mange om ikke flere protester fra ham. Ganske uforståelig beslutning av BB å diske Philip for dette. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #919 Skrevet 10. oktober 2014 Etter å ha sett klippet har jeg fått bekreftet det jeg sa tidligere, at dette er hauset opp. Carro virker da aldri redd og som noen andre sier her. John stenger mest for at de andre ikke skal komme ut. Og når i tillegg Carro ikke har skjønt hvorfor P og J ble kastet ut kan hun ikke ha følt det så veldig fælt på kroppen. Man ser og i klippet at BB ikke bryter inn. Hvis de syntes det var så ille hadde de all tid i verden til å avbryte dusteriet til John - Philip vil jo heller ikke, han sier jo nei han også. Skjønner fortsatt ikke hvorfor han ble kastet ut. Man kan ikke sittte og se på en "forbrytelse" man mener blir gjort uten å bryte inn. Vet ikke hva John har gjort mot Krissy, men kan virke som det ee greit at han ble kaster ut, men Philip burde klart seg med en advarsel eller noe.Anonymous poster hash: 69cef...d9a Synes det er helt rett å kaste ut John! Det er tydelig at hun er utilpass, og han sier jo også at de ikke slipper ut før hun har sugd Philip. Synest ikke Philip burde kastes ut da! Er det noen som vet hva deltagerne har fått beskjed om ang hvorfor de måtte forlate huset? Her tror jeg forresten det er link til klippet, for de som ikke rakk å se før det ble fjernet fra YouTube.https://www.dropbox.com/s/oq8zobecbamfjml/BBSE%20John%20Phillip%20Caroline.mp4?dl=0Anonymous poster hash: 5fcee...9d2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #920 Skrevet 10. oktober 2014 Uff og et geipefjes? Tuller du? Hei, føler jeg må forklare meg her. Dette var helt i starten før jeg selv skjønte alvoret i saken. Trodde ikke det skulle utvikle seg slik. Bare til pass for at de måtte forlate huset! Man så på Caroline etter hvert at hun syntes det var ubehagelig. Anonymous poster hash: 89aa7...02c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå