AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #821 Skrevet 8. oktober 2014 Torbjørn har virkelig godt av å bli nominert Hvor lite selvinnsikt er det mulig å ha. Trodde forøvrig ikke at det var lov å snakke så mye om nominering osv slik han gjør der inne Nei de har ikke lov å snakke om det. De burde blitt auto alle sammen. Men i følge det svenske forumet skjedde det mye mer enn hva vi fikk se. Det hadde visst vært skikkelig amper stemning og de måtte kalle TB inn i bikten for å roe ned. Så alle de på det svenske forumet har lagt TB skikkelig for hat nå. Synd at han tok det så jævlig dårlig. Ble rett og slett flau av å se på. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #822 Skrevet 8. oktober 2014 Fatter ikke hva Jenny ser i Philip.Tenk at hun har han inni seg.. *grøss* Ikke mye selvrespekt som ligger med noe sånt. Han virker ikke som han har mye respekt for kvinner. Anonymous poster hash: 1f628...4d8 Jeg syns han har oppført seg veldig bra i det siste, jeg tror han bryr seg om henne. Men partysvensker med langt hår er ikke noe jeg trakter etter, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
hakunamatataa Skrevet 8. oktober 2014 #823 Skrevet 8. oktober 2014 Nei de har ikke lov å snakke om det. De burde blitt auto alle sammen. Men i følge det svenske forumet skjedde det mye mer enn hva vi fikk se. Det hadde visst vært skikkelig amper stemning og de måtte kalle TB inn i bikten for å roe ned. Så alle de på det svenske forumet har lagt TB skikkelig for hat nå. Synd at han tok det så jævlig dårlig. Ble rett og slett flau av å se på. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Torbjørn ble kalt inn til bikten fordi han snakket for mye nominering, ikke for å roe seg ned.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #824 Skrevet 8. oktober 2014 Torbjørn ble kalt inn til bikten fordi han snakket for mye nominering, ikke for å roe seg ned. Å okei, da har jeg misforstått Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #825 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg håper Pelle får snakke med psykolog eller noen, for det virker som han sliter skikkelig. Anonymous poster hash: f6141...152
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #826 Skrevet 8. oktober 2014 Nei de har ikke lov å snakke om det. De burde blitt auto alle sammen. Men i følge det svenske forumet skjedde det mye mer enn hva vi fikk se. Det hadde visst vært skikkelig amper stemning og de måtte kalle TB inn i bikten for å roe ned. Så alle de på det svenske forumet har lagt TB skikkelig for hat nå. Synd at han tok det så jævlig dårlig. Ble rett og slett flau av å se på. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Blitt gjort oppmerksom på at jeg har misforstått, TB ble ikke innkalt i bikten fordi det var amper stemning, men for å få han til å slutte å snakke om nomineringer. Forresten så står det på det svenske forumet at Julia og John har forlovet seg?? John sa jo i dag (i går) at han var lei av henne og at hun ikke var hans type jente?? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #827 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg håper Pelle får snakke med psykolog eller noen, for det virker som han sliter skikkelig.Anonymous poster hash: f6141...152 Ja jeg syns han burde bli tatt ut... Liker han godt, men virker som han rett og slett er syk. Litt morsomt at Malin ser ut til å være så god venn med Krissy, hun sa jo at det var hun hun likte minst før hun gikk inn. Rart hvor feil inntrykk man kan få av folk. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee 3
sweety pie Skrevet 8. oktober 2014 #828 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg ser ikke 24/7 og fikk ikke sett dagens episode. Men hvorfor mener dere at Pelle sliter så veldig. Kan jo hende at han er snill av natur. Tok han det hardt inn på seg at Ioana dro?
UnderCover Skrevet 8. oktober 2014 #829 Skrevet 8. oktober 2014 Pelle stortrives jo denne uken. Han får jobbe med musikk, og ler mye. Joda, de har forlovet seg. Makan til desperat forsøk på å få bli i huset. Mest patetiske pr-stuntet jeg har sett på lenge. 3
Adelia Skrevet 8. oktober 2014 #830 Skrevet 8. oktober 2014 Hva i alle dager som skjer? Julia og John har "forlovet" seg. Fått ringer, champis og mat i bikten. Hva gjør man ikke for å bli? 😂 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #831 Skrevet 8. oktober 2014 Hva i alle dager som skjer? Julia og John har "forlovet" seg. Fått ringer, champis og mat i bikten. Hva gjør man ikke for å bli? Skrifterommet Adelia, vær så snill og skriv skrifterommet. Jeg blør innvendig av at tom vi nordmenn skal skrive svensk. Anonymous poster hash: ff056...220 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #832 Skrevet 8. oktober 2014 Men hva i alle dager skal psykolog hjelpe deg? Hvis Pelle gjør det bare for å ha det artig eller for å underholde folk. Psykolog sier blablabla og ingenting hjelper! Jeg håper Pelle får snakke med psykolog eller noen, for det virker som han sliter skikkelig.Anonymous poster hash: f6141...152 Anonymous poster hash: 2372e...13a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #833 Skrevet 8. oktober 2014 Men hva i alle dager skal psykolog hjelpe deg? Hvis Pelle gjør det bare for å ha det artig eller for å underholde folk. Psykolog sier blablabla og ingenting hjelper! Anonymous poster hash: 2372e...13a Akkurat det er ikke sant. Men Pelle trenger ingen psykolog Anonymous poster hash: ff056...220
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #834 Skrevet 8. oktober 2014 Eneste Pelle trenger er litt alkohol og et bilde av Ioana å konversere med :D Pelle, Anders og Chris er mine favoritter, etterfulgt av Caro og Erland. Og muligens Malin, som faktisk virker veldig ålreit så langt. Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Adelia Skrevet 9. oktober 2014 #835 Skrevet 9. oktober 2014 Skrifterommet Adelia, vær så snill og skriv skrifterommet. Jeg blør innvendig av at tom vi nordmenn skal skrive svensk.Anonymous poster hash: ff056...220 Beklager beklager. Visste faktisk ikke at det het skrifterommet. Har aldri hørt noen si det før. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #836 Skrevet 9. oktober 2014 Anders og Pelle ass <3 snakk om Knoll og Tott. Så søte da de øver på musikalen :D Liker også Philip, selv om jeg tror han er utrotypen (i hvertfall flørte, klå og kysse på alle andre-typen). Jenny bør være på vakt på utsiden. Thorbjørn er jo helt gal pga nomineringen. Men han skaper drama og det vil jeg ha. Men er redd han ryker nå, siden folk tydeligvis stemmer på de de ikke liker (og ikke tar hensyn til at det er nettopp de som skaper underholdning og snakkis). Vil ha ut Krisse-ly i dag. Hun er søt og god, men de 3 andre skaper masse kaos i huset og det er derfor jeg ser på BB. Snille og normale folk ser jeg jo resten av døgnet likevel Anonymous poster hash: 69cef...d9a 1
UnderCover Skrevet 9. oktober 2014 #837 Skrevet 9. oktober 2014 Anders og Pelle ass <3 snakk om Knoll og Tott. Så søte da de øver på musikalen :D Liker også Philip, selv om jeg tror han er utrotypen (i hvertfall flørte, klå og kysse på alle andre-typen). Jenny bør være på vakt på utsiden. Thorbjørn er jo helt gal pga nomineringen. Men han skaper drama og det vil jeg ha. Men er redd han ryker nå, siden folk tydeligvis stemmer på de de ikke liker (og ikke tar hensyn til at det er nettopp de som skaper underholdning og snakkis). Vil ha ut Krisse-ly i dag. Hun er søt og god, men de 3 andre skaper masse kaos i huset og det er derfor jeg ser på BB. Snille og normale folk ser jeg jo resten av døgnet likevel Anonymous poster hash: 69cef...d9a Skal ikke forundre meg om Julia får bli og Torbjørn drar. Julia har jo solgt seg selv med forlovelse, jentesex og orgasmer. Trist Julia. Trist. 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #838 Skrevet 9. oktober 2014 Beklager beklager. Visste faktisk ikke at det het skrifterommet. Har aldri hørt noen si det før. Så mye som du skriver i denne tråden så må du se en del på BB. At du ikke har hørt "skrifterommet" før er like lite sannsynlig som at Pelle knuller Julia!Anonymous poster hash: 6342e...b54 4
sweety pie Skrevet 9. oktober 2014 #839 Skrevet 9. oktober 2014 Så mye som du skriver i denne tråden så må du se en del på BB. At du ikke har hørt "skrifterommet" før er like lite sannsynlig som at Pelle knuller Julia!Anonymous poster hash: 6342e...b54 Lol, så opptatt av dette...Get over it...jeg er ikke den du sikter til her men måtte bare kommentere
UnderCover Skrevet 9. oktober 2014 #840 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Det der med skrifterommet er kraftig irriterende. Ikke nok med at absolutt alt er på svensk i år, tom norske BB siden til tvnorge skriver bikten. Synd Norge skal være nødt å finansiere svenskene for å få tilgang til litt mer spennende deltagere, for så i tillegg glemme at det også er nordmenn med. Edit: Nei, forresten, det er litt norsk med. De norske reglene om å nekte dem fri tilgang til røyk og snus har de tatt med Endret 9. oktober 2014 av UnderCover 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå