Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare jeg som syns veldig synd på Caroline i den forstand at hun virker veldig "dum", naiv og gal etter kjærlighet?

Hun ble lei seg når ingen gav henne en grønn "trebit" og hun var lei seg mange ganger i begynnelsen over at alle andre fant noen de likte, men ingen likte henne. Så kom Christoffer inn og "jeg har funnet verdens beste kille" eller noe slik var det vel hun sa. Så viste seg at han ikke likte henne slik og da var han ikke så bra likevel. Men nå når han tok hånden hennes bort på han om natten (med vilje eller ikke) så har hun kommet så mye nærmere han og nevner hvordan det blir på utsiden ol.

Hun virker bare veldig naiv. Det er veldig synd for hun virker også som en veldig snill jente som egentlig fortjener det beste.

Endret av Lulilelu
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som synes det Tommy sa da han dro var mildt sagt ironisk? "Jeg setter min frihet høyere enn noe annet, vil aldri bli slave etter eller annet". Hahahahaha, også har han meldt seg på et program som går på å være innestengt i et hus i 100 dager. LOL lizzzzooom

Haha ja da lo jeg også.

Er det bare jeg som syns veldig synd på Caroline i den forstand at hun virker veldig "dum", naiv og gal etter kjærlighet?

Hun ble lei seg når ingen gav henne en grønn "trebit" og hun var lei seg mange ganger i begynnelsen over at alle andre fant noen de likte, men ingen likte henne. Så kom Christoffer inn og "jeg har funnet verdens beste kille" eller noe slik var det vel hun sa. Så viste seg at han ikke likte henne slik og da var han ikke så bra likevel. Men nå når han tok hånden hennes bort på han om natten (med vilje eller ikke) så har hun kommet så mye nærmere han og nevner hvordan det blir på utsiden ol.

Hun virker bare veldig naiv. Det er veldig synd for hun virker også som en veldig snill jente som egentlig fortjener det beste.

Ja jeg har tenkt akkurat det samme. Det er jo ikke slik at i et hus der det går inn 7 gutter og 7 jenter så vil alle finne seg en partner, og det var jo helt tilfeldig at det ikke ble henne, på en måte. Men hun ble så utrolig lei seg og litt desp. Syns synd i henne.

Og ja, hun måtte jo ha skjønt at Kristoffer bare var ute etter sex, ble helt flau av henne når hun satt i bikten og snakket om det dagen etterpå og virkelig trodde at han hadde feelings for henne.

Og så irriterer det meg at folk ikke hører etter når hun snakker slik at hun må nesten skrike for å bli hørt.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

• Liker 3
Skrevet

Har Mari Lene gått ut nå? Fikk opp i fb-feeden min at noen liket hennes nye profilbilde, da er hun vel på utsiden?

Anonymous poster hash: a9359...a18

Skrevet

Det er nøyaktig det jeg har tenkt om henne også. Naiv og litt beskyttet i oppveksten kanskje? Blir så kleint for hun prøver så hardt, stakkar..

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns Caro tygger så søtt.

Heh, har aldri sagt dette om noen før tror jeg.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Skrevet (endret)

Det er nøyaktig det jeg har tenkt om henne også. Naiv og litt beskyttet i oppveksten kanskje? Blir så kleint for hun prøver så hardt, stakkar..

Ja kanskje det. For å være 25 år så syns jeg kanskje hun er hakket barnslig etter det jeg har sett. Etter kun å bedømme oppførsel så ville jeg trodd hun var 18-20 år. Det er da ikke bare på bakgrunn av det jeg har nevnt allerede men også pga andre ting som hun har sagt og gjort.

Endret av Lulilelu
  • Liker 1
Skrevet

Det å prøve hardt er nå en ting. Men får skikkelig vondt i meg av at de fleste rett og slett overser henne. Når Caroline sier noe, så prater de fleste over henne. Så det ender opp med at hun må rope for at folk skal høre henne. Må være en kjip følelse å ikke komme til, ikke være "bra" nok og ikke komme skikkelig inn på noen. Syns ikke det er rart at hun av og til har de "lei-seg-periodene", det må jo gå på psyken og selvfølelsen av å ikke være bra nok.
  • Liker 2
Skrevet

Hvor gamle er egentlig alle deltakerene? Er Caroline 25 år og Julia 29?? Hvor gamle er resten? :klo:

Skrevet

Det å prøve hardt er nå en ting. Men får skikkelig vondt i meg av at de fleste rett og slett overser henne. Når Caroline sier noe, så prater de fleste over henne. Så det ender opp med at hun må rope for at folk skal høre henne. Må være en kjip følelse å ikke komme til, ikke være "bra" nok og ikke komme skikkelig inn på noen. Syns ikke det er rart at hun av og til har de "lei-seg-periodene", det må jo gå på psyken og selvfølelsen av å ikke være bra nok.

Det er selvfølgelig ikke greit å være den som faller litt utafor.. Men faktum er at jenta fremstår som et eneste stort mas. Finnes ikke mer irriterende

• Liker 1
Skrevet

Christoffer må ha en sykdom når det kommer til mat. Dette er ikke mulig!

• Liker 2
Skrevet

Har det ikke kommet frem at han har vært stoffmisbruker? Da er det vel ikke unormalt å bytte ut en avhengighet med en annen, i dette tilfellet mat.

Anonymous poster hash: f6141...152

Skrevet

Har det ikke kommet frem at han har vært stoffmisbruker? Da er det vel ikke unormalt å bytte ut en avhengighet med en annen, i dette tilfellet mat. Anonymous poster hash: f6141...152

Jeg vet ikke, synes bare han er helt syk når det kommer til mat. Han forandrer seg enormt med en gang mat er inne i bildet. Må innrømme at det er fascinerende :P

Skrevet

Har det ikke kommet frem at han har vært stoffmisbruker? Da er det vel ikke unormalt å bytte ut en avhengighet med en annen, i dette tilfellet mat.

Anonymous poster hash: f6141...152

Han tygger visst sterke smertestillende som kan føre til matsug + at han har vært skikkelig bodybuilder (ganske stor) og er vant til å spise mye. Men det er nok sikkert noe i det du også sier. Men han kommer jo til å bli feit snart. Men jeg syns han har lagt på seg pittelitt siden han kom inn, og det har han bare kledd.

Men når det er sagt så virker det som om mange der har et forhold til noe annet enn alkohol. Phille hadde visst med vilje drukket av en juice der Chrille hadde hatt oppi knust smertestillende av sterk sort (like etter at Chrille kom inn), og Anna og Anders har også snakket om piller. Phille har visst blitt dømt for noe dopgreier og fyllekjøring om jeg husker rett fra det svenske forumet.

Synd Chrille har den bakgrunnen han har for jeg syns han er dødsmorsom!

Skrevet

Ja kanskje det. For å være 25 år så syns jeg kanskje hun er hakket barnslig etter det jeg har sett. Etter kun å bedømme oppførsel så ville jeg trodd hun var 18-20 år. Det er da ikke bare på bakgrunn av det jeg har nevnt allerede men også pga andre ting som hun har sagt og gjort.

Jeg får litt følelsen av at svenske stureplangutter er vant til jenter som ser ut som Julie og Anna, og at ingenting annet av naturlige kropper er pent nok. Anna og Julia ser jo kjempebra ut, men det syns jeg Carro gjør også, men på en mye mer naturlig måte. Carro er vel gjerne litt mer vant til oppmerksomhet av norske gutter enn hva hun får nå? Dette er bare synsing fra min side, men alle de svenske jentene har jo noe falskt. Pupper, lepper, hår og whatnot. Hele Julia er jo falsk. Tror det er mye mer vanlig i Sverige (og Oslo) enn resten av Norge. Og både Julia og Anna har snakket om at de er fattige på utsiden (spesielt Julia), men likevel har de fullt i fillers og andre ting.

Så Carro har vel gjerne fått en liten knekk på selvtilliten. Noe jeg syns er leit for jeg syns hun ser fantastisk flott ut.

• Liker 5
Skrevet

Har Mari Lene gått ut nå? Fikk opp i fb-feeden min at noen liket hennes nye profilbilde, da er hun vel på utsiden?

Anonymous poster hash: a9359...a18

Hun trakk seg.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Skrevet

Herregud hva skjer med Caroline når de har den leken med å finne ting??! Hun klikker jo fullstendig!

Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Skrevet

Står på svenske forumet at Pelle også har lyst å forlate. Haha, alle de norske stikker. Ikke rart med de galne svenskene.

Skrevet

Viste dere at Pelle egentlig heter Per?
syns litt synd på Caroline som ble hakka på hele forgie uke av Torbjørn

Skrevet

Viste dere at Pelle egentlig heter Per?

syns litt synd på Caroline som ble hakka på hele forgie uke av Torbjørn

Ble hun det?

Syns TB har gravd litt sin egen grav ved å være så sjefete, i begynnelsen likte jeg han kjempegodt. Ser han har falt i popularitet hos svenskene også.

Jeg syns synd i Krissy jeg, jeg syns Anders har forandret seg noe veldig, og selv om han er morsom og kul så syns jeg han har vært veldig med på å gjøre slik at de i huset misliker Krissy. Jeg skjønner Krissy godt i krangelen om røyken, Anders fikk jo både røyk og snus, han burde i såfall fått halvparten røyk og halvparten snus.

Skrevet

Ble hun det?

Syns TB har gravd litt sin egen grav ved å være så sjefete, i begynnelsen likte jeg han kjempegodt. Ser han har falt i popularitet hos svenskene også.

Jeg syns synd i Krissy jeg, jeg syns Anders har forandret seg noe veldig, og selv om han er morsom og kul så syns jeg han har vært veldig med på å gjøre slik at de i huset misliker Krissy. Jeg skjønner Krissy godt i krangelen om røyken, Anders fikk jo både røyk og snus, han burde i såfall fått halvparten røyk og halvparten snus.

Ja, Caroline snakka med Anders og Erland om det i stad, var jo flere som reagerte på oppførselen til Torbjørn forgie uke, Jenny, Phillip, Christoffer, Anna, Mari-Lene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...