Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så typisk om dette er en av de spøkene som seerne har sendt inn. Pakk koffertene. Og om en time to, så sier BB at det var en spøk og at de kan pakke ut igjen........... :(Anonymous poster hash: ff056...220

Da blir jeg skuffa, for har vært spent på detta i hele dag! Lurer så fælt på hva som skal skje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir jeg skuffa, for har vært spent på detta i hele dag! Lurer så fælt på hva som skal skje..

Samme her. Kjempeskuffa!! :rasende:

Anonymous poster hash: ff056...220

Skrevet

Er så spent! Ser at mange på fb tror at det er fattige/rike uke.

Skrevet

Ha ha, fra bigbrotherblogg.se:

"Det kan mycket väl vara så att det blir finskt byte i Big Brother huset. Går man in på den Finskan sidan för Big Brother 2014 så kan man se att en av deltagarna där har en målad svensk flagga i ansiktet samt att en annan deltagare har fått öva sig på Svenska. Vi vet ju inte om detta stämmer utan det är bara spekulationer just nu, dock ser det mest troligt ut.

Vad tror ni själva?

2014-09-27-19-16-19-500x300.png"

• Liker 2
Skrevet

Håper de får desinfisert huset litt i mellomtiden iallfall. Alle er jo syke.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Skrevet

Anna er så jæææææææææææævli drama queen fy faen!!!=!=!

Men TB er en skikkelig ordentlig fin fyr syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Når får vi vite hva dom skal da? Med tanket på hvor nysjerrig jeg er så kan jeg bare fordstille meg hvor ille set er for dem :P

Skrevet

Har et lite crush på Anders, jeg.. :hihi: ser ut som en go kar man kan krølle seg godt i armkroken til ;) han er så søt!

• Liker 1
Skrevet

Har et lite crush på Anders, jeg.. :hihi: ser ut som en go kar man kan krølle seg godt i armkroken til ;) han er så søt!

Det har jeg og :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg og :rodmer:

Så god smak du har da! ;)

Skrevet

Jeg kunne tenke meg Pelle av en eller annen merkelig grunn. Han virker så ordentlig og snill.
  • Liker 5
Skrevet

Jeg kunne tenke meg Pelle av en eller annen merkelig grunn. Han virker så ordentlig og snill.

Det han sa i lørdagens episode om jenter på hans alder som hadde en baby smelta meg skikkelig.

• Liker 1
Skrevet

Det han sa i lørdagens episode om jenter på hans alder som hadde en baby smelta meg skikkelig.

Smelta? Jeg synes heller det var litt vel weird. Han får lyst å være faren til babyen, haha.

Skrevet

Så god smak du har da! ;)

Takk det samme :fnise:

Hva tror dere om ukesoppdraget? Jeg tror det vil komme et sammenbrudd allerede idag.

• Liker 1
Skrevet

Takk det samme :fnise:

Hva tror dere om ukesoppdraget? Jeg tror det vil komme et sammenbrudd allerede idag.

Hva går det i da? Har ikke live

Skrevet

Hva er det med ansiktet til Anna? Er det bare jeg eller så hun annerledes ut i starten? Synes hun ser så "dratt" ut nå, så bedre ut i starten.

Anonymous poster hash: d8bc4...d2a
  • Liker 1
Skrevet (endret)

post-42039-0-97999200-1411910253_thumb.j

Hva går det i da? Har ikke live

Kopiert fra facebook-siden:

Stein saks papir (pose) oppdrag

De får være i alle soner, men hvis det er noen andre i den sonen må de umiddelbart gå ut derifra. De må være på hver sone 10 minutter

Lagene leses opp;

-Philip, Julia, Anders, Pelle og Mari-Lene lag: STEN

-Thorbjørn, Tommy

Christoffer, Caroline og JennyF lag: PAPIR/POSE

-Crissy, Jenny S, Erland. Anna og John Lag: SAKS.

Det skal settes skilt på de forskjellige soner, de må også alltid ha med skilt som viser hvilket lag de er. De får IKKE røre noen som ikke tilhører sitt lag, da blir de autonominert!

Noen ganger sender BB et lyd, da må lagene rett ut av den sonen de er i, de får ikke ta med seg noe fra sonen.

De får kun oppholde seg i samme sone samtidig i 15 sekunder, altså passere hverandre, men IKKE røre hverandre.

De må velge hvert sitt soverom, eneste soverommet som er åpent døgnet rundt er det grønne. De tar stein saks papir om hvilket lag som får hvilket rom.

De får ikke være i de røde eller blå soverommene fra kl.10.00 til 23.00

De som greier å holder alle regler blir belønnet. Alle må bikte seg, det gjør de alene, men får på seg et langt rødt tau.

De får se tegning av huset og de forskjellige sonene. De er lenket sammen 24 timer i døgnet.

Bare det grønne soverommet er åpent døgnet rundt og de som har det har selvsagt en fordel.

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Skrevet

Hva er det med ansiktet til Anna? Er det bare jeg eller så hun annerledes ut i starten? Synes hun ser så "dratt" ut nå, så bedre ut i starten. Anonymous poster hash: d8bc4...d2a

Jeg har ikke lagt merke til det, men kan jo være at hun er sliten eller har gått ned i vekt. De får jo ikke så mye mat og er sultne hele tia, men tror mer på at hu bare er utslitt :)

• Liker 1
Skrevet

bigbrother.no er en søpplaside i år!

• Liker 1
Skrevet

Tommy har forlatt BB etter gårsdagens oppgave. Han løsnet seg fra lenken, pakket og dro.

Mens Anders, Pelle og Krissy løsnet seg fra lenken, så de har dermed blitt autonominert.

Virker som det svenske forumet vil ha ut Krissy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...