Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi hun ER slik. Om Ioana forlater huset, så kommer Jenny s til å stå for drittslengingen. Om Jenny s forlater huset, så kommer Ioana til å stå for drittslengingen..

Har ingenting imot folk som lager kvalme, men disse to er mobbere. En viss forskjell.

Fortell litt!! Har ikke fått med meg så mye av akkurat dette. Har sett episodene, men det har ikke kommet så godt frem der, annet enn at de syns Tommy lukter vondt.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell litt!! Har ikke fått med meg så mye av akkurat dette. Har sett episodene, men det har ikke kommet så godt frem der, annet enn at de syns Tommy lukter vondt.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Er ikke veldig mye å fortelle/vanskelig og forklare. De slenger dritt begge to. Lager usanne, og ofte unødvenige rykter i huset. De spiller begge på at alle er sånn og sånn, men de er faen meg verre begge to!Men i følge dem er jo de to englene selv.

Jeg er veldig nyskjerrig på typen til jenny s (hun var i et forhold da hun sjekket inn i huset), og hun har vært utro i huset med Sondre.

Jenny s virker som ondskapen selv. Ioana er bare frekk i kjeften når det "passer henne", (hun har litt bedre evne til å holde kjeft) så hun har tydedeligvis sånn cirkus 5 mer i iq enn svenske_Jenny. Men hun er likedan.

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært såå gøy om Felicia kommer inn nå som Ioana skal dra. Drama<3

Håper bare de ikke sender inn Sondre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært såå gøy om Felicia kommer inn nå som Ioana skal dra. Drama<3

Håper bare de ikke sender inn Sondre

Sondre BØR forbli der han er, altså hjemme. Kan godt bytte ut Ioanamed Felicia.

Synes jeg ser dramaet eskalerer. Jenny pluss Philip pluss Felicia. :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært dødsgøy om Felicia kom inn igjen. Da skal jeg jammen gjøre mitt for at hun vinner! (sende et par stemmer) :biggrin:



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett Live-sendingen før nå. Hvor teit er det ikke at Adam og Pia røpte at de hadde muligheten til å dele Vip-festen med de andre? Sto det ikke i brevet at de andre ikke kom til å få vite det?

Jeg og synes det var skikkelig teit av han. Så trudde han liksom at de visste de fikk dele den. Det var nok bare for å skape drama, men er ikke greit når det stod i brevet at de andre ikke skulle få vite noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil ioana ut?

Hu sier det er fordi ho er så syk og ikke har det bra med seg selv der inne. Er jo forståelig egentlig, det må være en kjempestor psykisk påkjennelse å være der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje broren til Cecilia Brækhus kommer inn for Ioana? :klo:

Hvem er det? Hvorfor tror du det?

Anonymous poster hash: e8425...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loolll. Ioana gikk ut frivillig men hvorfor i svarte søkte hun seg på BB hvis hun gikk ut pga hun begynner å få vondt i magen :S



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loolll. Ioana gikk ut frivillig men hvorfor i svarte søkte hun seg på BB hvis hun gikk ut pga hun begynner å få vondt i magen :S

Anonymous poster hash: 2372e...13a

Vel... Nå er det ikke lett å være der inne, var mer enn bare vondt i magen. Det er et program som psyker ned de som er der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet at det finnes lege? Hvor de kan hjelpe deg hvis du har vondt i magen eller noen andre steder...

Jeg vet at det er ikke enkelt å være i huset pga man er uten telefon, venner, pc osv osv.. Men det er gøy å teste seg 100% i BB huset bare for å se på. Jeg hadde bare valgt å vente til at du blir stemt ut av huset ikke å dra ut frivillig :)

Vel... Nå er det ikke lett å være der inne, var mer enn bare vondt i magen. Det er et program som psyker ned de som er der inne.



Anonymous poster hash: 2372e...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det? Hvorfor tror du det?

Anonymous poster hash: e8425...367

Det var han bergenseren i karusellen. Da når de valgte Kristoffer istedet. Homo tror jeg.

Endret av UnderCover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller synes dere også at deltakerne ser eldre ut enn det de er? Jeg trodde Anna var nærmere 30, fikk sjokk da jeg så hun var 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet at det finnes lege? Hvor de kan hjelpe deg hvis du har vondt i magen eller noen andre steder... Jeg vet at det er ikke enkelt å være i huset pga man er uten telefon, venner, pc osv osv.. Men det er gøy å teste seg 100% i BB huset bare for å se på. Jeg hadde bare valgt å vente til at du blir stemt ut av huset ikke å dra ut frivillig :)Anonymous poster hash: 2372e...13a

Tror ikke magen var hovedgrunnen til at hun dro, det var nok mest det psykiske. Tror også magen kom av at hun slet der inne psykisk. Psykiske plager gjør jo de fysiske vondere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare meg eller synes dere også at deltakerne ser eldre ut enn det de er? Jeg trodde Anna var nærmere 30, fikk sjokk da jeg så hun var 23

Ja sant!?! Jeg tenker at de er eldre enn meg, og så er det faktisk motsatt, og jeg er mye eldre enn de!

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨De begynner å bil rolige på det svenske forumet nå synes jeg. De har tydeligvis mindre å skrive om :fnise:



Anonymous poster hash: e8425...367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨De begynner å bil rolige på det svenske forumet nå synes jeg. De har tydeligvis mindre å skrive om :fnise:

Anonymous poster hash: e8425...367

Ja bare 1683 sider til nå, så har vi tatt dem igjen :flagg::sarkasme:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så typisk om dette er en av de spøkene som seerne har sendt inn. Pakk koffertene. Og om en time to, så sier BB at det var en spøk og at de kan pakke ut igjen........... :(



Anonymous poster hash: ff056...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...