Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sondre og Tommy nominert. Hvem vil vi ha ut?

Sondre. Syns han bør få dra hjem før han driter seg enda mer ut.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sondre. Syns han bør få dra hjem før han driter seg enda mer ut.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Enig. Og så lenge det ikke er en grunn til at Tommy må dra hjem, slik som at han faktisk er syk, så er det Tommy som gir oss mest av de to.

Anonymous poster hash: ff056...220

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre og Tommy nominert. Hvem vil vi ha ut?

Sondre!

Tommy freaker meg ut, han er en særing uten like og iblant er han nesten litt skummel (men det er fordi jeg synes oppførselen hans er så merkelig, og jeg er ikke vant til den typen folk). Men til gjengjeld så gir han meg mye latter, han klarer å skape show og han er seg selv! Han vet nok at han er supermerkelig og Anderledes, men det stopper han ikke!

Tommy tilfører mye mer enn Sondre, og jeg går mellom å digge han til å ikke like han fult så godt. Akkurat sånn jeg vil ha det :) han er rett å slett litt spennende å observere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at det å tørke seg der man har sitti på ringen også er ganske nasty.

vet det ikke er mange bakterier på doringen, men det er dessverre ofte urin, dovann (små mengder, men likevel) osv. Synes ikke det er OK uansett, all den tid håndkledet blir brukt på hender og ansikt.

Anonymous poster hash: b6d41...ae4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natten är vår syre ???

Det er på svensk da.. Vet ikke om det skulle betyr "natten er vår oksygen", var iallfall det det var oversatt til.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et drama det har vært i natt. Stakkars Jenny

Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg den stygge låta på hjernen forresten. Åh eh åh!



Anonymous poster hash: 89aa7...02c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

De som ble valgt til å synge fikk jo egen fest på green room. Der ble jo Philip litt for glad i Julia. Han kysset henne et par gang, i tillegg til at han fortalte henne at hun fra dag en trodde at hun skulle være hans jente. Torbjørn prøvde å si ifra om det til Philip og Julia at han ikke syns noe om det.

Når den gjengen kom tilbake til huset så fortalte Julia om kysset til John fordi hun var redd at Torbjørn skulle fortelle det. Så det eskalerte seg helt vanvittig. Endte med at Torbjørn og Anna kranglet høylytt, Philip skadet hånda når han ble sint. Jenny ble selvfølgelig sur på han. Julia rodde seg i land med å bare skylde på Philip, og pratet dritt om han til John, Carro og og Krissy.

Litt rotete forklart, håper du forstår :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ble valgt til å synge fikk jo egen fest på green room. Der ble jo Philip litt for glad i Julia. Han kysset henne et par gang, i tillegg til at han fortalte henne at hun fra dag en trodde at hun skulle være hans jente. Torbjørn prøvde å si ifra om det til Philip og Julia at han ikke syns noe om det.

Når den gjengen kom tilbake til huset så fortalte Julia om kysset til John fordi hun var redd at Torbjørn skulle fortelle det. Så det eskalerte seg helt vanvittig. Endte med at Torbjørn og Anna kranglet høylytt, Philip skadet hånda når han ble sint. Jenny ble selvfølgelig sur på han. Julia rodde seg i land med å bare skylde på Philip, og pratet dritt om han til John, Carro og og Krissy.

Litt rotete forklart, håper du forstår :)

Jeg forstår ikke hvorfor anna og tb krangla. Han gjorde da ikke noe galt. Han satt jo inne der å fortalte han var forelska i anna. Likte også at han var en av de to som ville dele alkoholen med alle selv om det betydde at de bare fikk en og en halv øl hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ble valgt til å synge fikk jo egen fest på green room. Der ble jo Philip litt for glad i Julia. Han kysset henne et par gang, i tillegg til at han fortalte henne at hun fra dag en trodde at hun skulle være hans jente. Torbjørn prøvde å si ifra om det til Philip og Julia at han ikke syns noe om det.

Når den gjengen kom tilbake til huset så fortalte Julia om kysset til John fordi hun var redd at Torbjørn skulle fortelle det. Så det eskalerte seg helt vanvittig. Endte med at Torbjørn og Anna kranglet høylytt, Philip skadet hånda når han ble sint. Jenny ble selvfølgelig sur på han. Julia rodde seg i land med å bare skylde på Philip, og pratet dritt om han til John, Carro og og Krissy.

Litt rotete forklart, håper du forstår :)

Hva?! Sa han dette og mente det? Hva sa Julia da?

Endret av Miss Ava.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som ble valgt til å synge fikk jo egen fest på green room. Der ble jo Philip litt for glad i Julia. Han kysset henne et par gang, i tillegg til at han fortalte henne at hun fra dag en trodde at hun skulle være hans jente. Torbjørn prøvde å si ifra om det til Philip og Julia at han ikke syns noe om det.

Når den gjengen kom tilbake til huset så fortalte Julia om kysset til John fordi hun var redd at Torbjørn skulle fortelle det. Så det eskalerte seg helt vanvittig. Endte med at Torbjørn og Anna kranglet høylytt, Philip skadet hånda når han ble sint. Jenny ble selvfølgelig sur på han. Julia rodde seg i land med å bare skylde på Philip, og pratet dritt om han til John, Carro og og Krissy.

Litt rotete forklart, håper du forstår :)

Var ikke et kyss. De klinte. Det ligger ute klipp :ler: Herrefred så jeg koste meg med dramaet.

Anonymous poster hash: ff056...220

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vises selve kyssingen her? Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Ja, du ser det i speilet i bakgrunnen i begynnelsen av klippet. Du ser på hun blonde hvor sjokka hun plutselig ser ut når hun får øye på dem.

Anonymous poster hash: 5fcee...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...