Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caroline begynner å gå meg på nervene. Hu er så sykt forståelsesfull og kjedelig!

Skrevet

Caroline begynner å gå meg på nervene. Hu er så sykt forståelsesfull og kjedelig!

Det svenske forumet misliker henne veldig. Synd :( Syns hun blir litt misforstått. Men det virker som om de har problemer med dialekten hennes og derfor blir de sur

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det svenske forumet misliker henne veldig. Synd :( Syns hun blir litt misforstått. Men det virker som om de har problemer med dialekten hennes og derfor blir de sur Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Hun er nok litt misforstått ja. Jeg har alltid likt ho kjempegodt, men nå er jeg lei av at ho skal være så snill og forståelsesfull hele tiden, samtidig som ho skal blande seg inn i alt hele tia.

Jeg synes ho rett å slett prøver for hardt å bli likt.

Endret av Cambria
Skrevet

Jeg har ikke problemer med dialekten hennes, og jeg er møkklei dama. Sutring og syting, overfølsom og prøver alt hun kan å bli likt av alle. For ei slitsom dame. Hun er slitsom å SE på, så jeg kan ikke forestille meg hvordan hun er å bo med.

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

• Liker 1
Skrevet

Sendes ikke big brother på tv i dag? Mente det bare var fredag de ikke sendte det jeg? Eller ?

Skrevet

Sendes ikke big brother på tv i dag? Mente det bare var fredag de ikke sendte det jeg? Eller ?

De sender alle dager utenom fredag og søndag.
Skrevet

De sender alle dager utenom fredag og søndag.

Åja, mente det bare var fredag jeg. Syns de kunne sendt det hver dag :vetikke:

Skrevet

Jeg må le også, for hun snakker til Christoffer som om han er 5 år :ler:

Men så igjen, Christoffer er jo kjemperar. Han kan jo ikke være helt i vater?

Anonymous poster hash: ff056...220

• Liker 3
Skrevet

Jeg må le også, for hun snakker til Christoffer som om han er 5 år :ler: Men så igjen, Christoffer er jo kjemperar. Han kan jo ikke være helt i vater? Anonymous poster hash: ff056...220

En jeg kjenner sa han hadde prata med Phillip om at han har personlighetsforstyrrelser, men tror ikke det er noe i det. Hadde nok ikke slippi inn der da. Men han virker jo ganske blåst.

Skrevet

Leste på det svenske forumet at phille og Jenny er ferdige med hverandre. Vet dere noe om det?

Skrevet

En jeg kjenner sa han hadde prata med Phillip om at han har personlighetsforstyrrelser, men tror ikke det er noe i det. Hadde nok ikke slippi inn der da. Men han virker jo ganske blåst.

Jeg vet nå ikke helt jeg. Sitter og ser på det der 24/7, og det er noe som ikke stemmer. Personlighetsforstyrrelser bør jo være noe som holdes ut av huset, men bare se på Tommy. Han er nødt til å være en muldvarp/på oppdrag. Erland er livredd hahaha :hoho: Men Erland sa (etter å ha vært på skrifterommet) at BB har sagt, at BB følger med på Tommy.

Skrevet

Jeg vet nå ikke helt jeg. Sitter og ser på det der 24/7, og det er noe som ikke stemmer. Personlighetsforstyrrelser bør jo være noe som holdes ut av huset, men bare se på Tommy. Han er nødt til å være en muldvarp/på oppdrag. Erland er livredd hahaha :hoho: Men Erland sa (etter å ha vært på skrifterommet) at BB har sagt, at BB følger med på Tommy. Anonymous poster hash: ff056...220

Tommy må jo bare spille, han kan jo ikke være sånn i virkeligheten og alikevel fått kommi med?

Men fikk du med deg om Tommy og carro hadde sex i dusjen? Ifølge svenske forumet så hadde de det, men vet ikke om det er tull. Carro er vel ikke sååå desperat?

Skrevet

Leste på det svenske forumet at phille og Jenny er ferdige med hverandre. Vet dere noe om det?

Nei, aldeles ikke. Syns forholdet deres bare ble sterkere etter oppdraget til Jenny. Jenny trekker seg ikke lenger unna når Philip kommer og skal kose.
Skrevet

Tommy må jo bare spille, han kan jo ikke være sånn i virkeligheten og alikevel fått kommi med?

Men fikk du med deg om Tommy og carro hadde sex i dusjen? Ifølge svenske forumet så hadde de det, men vet ikke om det er tull. Carro er vel ikke sååå desperat?

Var nok bare tull. Det samme skjer om Philip og Jenny også. Er jo en som er overgjennomsnittlig fan av de to.

Skrevet

Var nok bare tull. Det samme skjer om Philip og Jenny også. Er jo en som er overgjennomsnittlig fan av de to.

Klarer ikke å forstå meg på Tommy. For en merkelig fyr.

Skrevet

Nei, det kan ikke stemme. Hadde dette vært riktig hadde det GARANTERT ha ligget et videoklipp et sted.

Jeg håper for Tommys del at han spiller, for det og utlevere en tydelig "galning" på tv 24 timer i døgnet, det kan umulig være lov. Og fytti grisen så dårlig gjort! Om mannen er syk, så få ham hjem.

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldeles ikke. Syns forholdet deres bare ble sterkere etter oppdraget til Jenny. Jenny trekker seg ikke lenger unna når Philip kommer og skal kose.

Så godt å lese! Vært litt skuffa etter jeg leste det, for har virkelig begynt å like Phillip etter dette oppdraget og synes de er fine sammen ;)

Skrevet

Nei, det kan ikke stemme. Hadde dette vært riktig hadde det GARANTERT ha ligget et videoklipp et sted.

Jeg håper for Tommys del at han spiller, for det og utlevere en tydelig "galning" på tv 24 timer i døgnet, det kan umulig være lov. Og fytti grisen så dårlig gjort! Om mannen er syk, så få ham hjem.

Samme tenker jeg. Fælt å se han bli så utstøtt også. Han gjør jo sånn at samtlige unngår han.
Skrevet

Så godt å lese! Vært litt skuffa etter jeg leste det, for har virkelig begynt å like Phillip etter dette oppdraget og synes de er fine sammen ;)

Samme her. Liker dem to som et par. Men artig å se Felicia hashtagge bildene sine med bbfille på instagram :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...