AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #561 Skrevet 25. september 2014 Ja enig. Hver gang jeg hører Ioana si noe, så er det at hun snakker dritt om noen av de andre, spesielt Tommy. Får inntrykk av at hun selv mener hun er bedre enn mange av de andre. Liten oppsummering for dere som ikke helt forsto krangelen for noen dager siden:) Det som skjedde under VIP-festen var at Philip nusset/kysset Julia. Han lurte også Ioana til å kysse han. Pluss at han klådde på Julia, og sa blant annet at i begynnelsen av oppholdet hadde han bare sett Julia, at hun var den peneste, og at han ikke en gang la merke til Jenny. Torbjørn reagerte veldig sterkt på at Philip og Julia kysset, men alle var enige om at det som skjedde på festen, ble på festen. Men såå når de kom ut til de andre igjen var Krissy sykt full og sa noe om at "nå var det lett å slippe alt" til Torbjørn når han møtte Anna igjen. Anna begynte å mase om hva hun mente, og Krissy klarte å si "Men vi har ikke gjort noe!". Det var det som fikk Anna til å tenke at Torbjørn hadde gjort noe, og hun ble jævlig sur over at Krissy sa det og at de "kom i forsvarsposisjon". (Dette var jo fordi de ikke ville si noe om Phille og Julia). Så gikk Krissy for å fortelle det til Anna, og Julia sa det til John fordi hun var redd for at Torbjørn skulle fortelle det først. John gikk da inn å kommenterte det til Philip, som for å redde seg selv sa at det var Julia som kysset han, og at Julia hadde "stått i en ring og kysset alle, blant annet Erland og Torbjørn". Dette stemte jo ikke, så Julia ble kjempesint, tok inn Erland og Torbjørn som bekreftet at dette ikke stemte, osv. Virker som det hele er glemt nå, og at Jenny allerede har tilgitt Philip, for de hooket up i natt. Dersom både Jula og Phille hadde vært "singel" på hver sin side så syns jeg det de gjorde var uskyldig, men jeg synes ikke det var OK oppførsel mtp at de har John og Jenny. Man ser jo i speilet på videoen at de står og deiger seg, det var mer enn bare et nuss/puss. Og så sitter han og klår henne på puppen i bikten også. Ikke OK etter min mening. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
hakunamatataa Skrevet 25. september 2014 #562 Skrevet 25. september 2014 (endret) Dersom både Jula og Phille hadde vært "singel" på hver sin side så syns jeg det de gjorde var uskyldig, men jeg synes ikke det var OK oppførsel mtp at de har John og Jenny. Man ser jo i speilet på videoen at de står og deiger seg, det var mer enn bare et nuss/puss. Og så sitter han og klår henne på puppen i bikten også. Ikke OK etter min mening. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee Nei jeg er enig. Var ikke så veldig uskyldig, og ikke greit av noen av dem. Men syntes likevel Philip var den som oppførte seg værst. I tillegg har han sagt til Jenny at han liker henne osv. Men John har sagt til Julia at han aldri kommer til å få følelser for henne og at det ikke kommer til å bli de to. Så "forholdet" mellom Philip og Jenny er mye mer seriøst. Endret 25. september 2014 av hakunamatataa
Cambria Skrevet 25. september 2014 #563 Skrevet 25. september 2014 Nei jeg er enig. Var ikke så veldig uskyldig, og ikke greit av noen av dem. Men syntes likevel Philip var den som oppførte seg værst. I tillegg har han sagt til Jenny at han liker henne osv. Men John sagt til Julia tidligere at han aldri kommer til å få følelser for henne og at det ikke kommer til å bli de to. Så "forholdet" mellom Philip og Jenny er mye mer seriøst. Men Phillip og Jenny har også sagt at de ikke har mer forhold enn der inne. De har ihvertfall sagt tydelig at de ikke har følelser for hverandre, og tror ikke de har planer om å ha hverandre ute. Jenny har jo sagt i bikten at det bare er godt å ha noen å kose på der inne.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #564 Skrevet 25. september 2014 Men Phillip og Jenny har også sagt at de ikke har mer forhold enn der inne. De har ihvertfall sagt tydelig at de ikke har følelser for hverandre, og tror ikke de har planer om å ha hverandre ute. Jenny har jo sagt i bikten at det bare er godt å ha noen å kose på der inne. Har de sagt det? Til hverandre? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
hakunamatataa Skrevet 25. september 2014 #565 Skrevet 25. september 2014 Hvem liker/liker dere ikke btw?:-) Selv forandrer jeg mening om deltakerne ganske ofte men sånn det er nå: Liker godt: Julia, John, Caroline, Torbjørn, Anna og Christoffer. Liker ikke: JennySwe, JennyNo, Philip, Ioana og Erland. Resten er typ midt på treet/mener ikke noe spesielt om dem.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #566 Skrevet 25. september 2014 Hvem liker/liker dere ikke btw?:-) Selv forandrer jeg mening om deltakerne ganske ofte men sånn det er nå: Liker godt: Julia, John, Caroline, Torbjørn, Anna og Christoffer. Liker ikke: JennySwe, JennyNo, Philip, Ioana og Erland. Resten er typ midt på treet/mener ikke noe spesielt om dem. Jeg har egentlig ingen favoritter eller noen som jeg misliker, men per nå liker jeg best TB og Anders. Og egentlig Pelle også, men han er litt for kjedelig. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #567 Skrevet 25. september 2014 http://nwt.se/noje/article1649922.ece?service=refresh Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Cambria Skrevet 25. september 2014 #568 Skrevet 25. september 2014 Har de sagt det? Til hverandre? Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee De snakka om det med... Kristoffer tror jeg? De fikk spørsmål om de var forelska, og da sa begge at de ikke hadde følelser og Phillip sa de bare var knullekompiser. Jenny sa ikke imot
Cambria Skrevet 25. september 2014 #569 Skrevet 25. september 2014 Hvem liker/liker dere ikke btw?:-) Selv forandrer jeg mening om deltakerne ganske ofte men sånn det er nå: Liker godt: Julia, John, Caroline, Torbjørn, Anna og Christoffer. Liker ikke: JennySwe, JennyNo, Philip, Ioana og Erland. Resten er typ midt på treet/mener ikke noe spesielt om dem. Liker godt: Thorbjørn, Anna, pelle, Anders og Erland Liker ikke: julia, Christoffer, Sondre Resten er som du sier midt på treet og de er også de jeg bytter mest på å like/mislike
Tonus Skrevet 25. september 2014 #570 Skrevet 25. september 2014 Seriøst? Scary.. Usj.. Men BB må vel ta ut folk som viser ustabile tendenser? ? Ja, man skulle jo tro det, men Tommy må jo være litt i grenseland
Fredrik29 Skrevet 25. september 2014 #571 Skrevet 25. september 2014 Liker godt Pelle, Anders, Erland, Anna og Caroline. Misliker Philip, JennySwe, Tommy, Christoffer Likegyldig til resten ...
Birdo Skrevet 25. september 2014 #572 Skrevet 25. september 2014 Digger Pelle, Erland, Anna og Anders :D Resten er meh..
sweety pie Skrevet 25. september 2014 #573 Skrevet 25. september 2014 Hva var det med Jenny fra Sverige. Hva er det hun sa om dåsi si?
primadonna Skrevet 25. september 2014 #574 Skrevet 25. september 2014 Hva var det med Jenny fra Sverige. Hva er det hun sa om dåsi si? Den var for fin til at hu ville ha tørket seg med håndkluten som alle i huset bruker
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #575 Skrevet 25. september 2014 Hvor er Thomas fra egentlig? Han har sånn brytning når han snakker. Er han fra Grekenland? Anonymous poster hash: 1f628...4d8
primadonna Skrevet 25. september 2014 #576 Skrevet 25. september 2014 Hvor er Thomas fra egentlig? Han har sånn brytning når han snakker. Er han fra Grekenland? Anonymous poster hash: 1f628...4d8 Egypt
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #577 Skrevet 25. september 2014 Hva var det med Jenny fra Sverige. Hva er det hun sa om dåsi si? Greia var at JennyNo og Anna hadde stått og pratet om at det stinka så jævlig etter at Tommy hadde drete, og noe med at han visstnok ikke bruker bokser under buksene (men han har jo bokser når han står opp om morgenen), og så kom JennySwe og syns det var så ekkelt så hun to vann på en klut og vasket seg øverst på lårene der som man sitter på selve doringen. Og da hadde JennyNO og Anna oppfattet det slik at hun hadde stått og vaska seg i ræva. Og lagt kluten på plass igjen (den som andre tørker hendene på). Og så fortalte Anna og JennyNO det til TB og Krissy og de sa at de måtte gå og snakke med JennySWE om det. Men når Anna gjorde det så viste det seg at den kluten JennySWE hadde brukt ikke låg der som JennyNO og Anna mente den låg (altså tilbake på plassen), men det fortalte jo Anna aldri til de andre. Og så gikk TB og sa til Phille at Jenny hadde vasket seg i skrevet og ræven med det håndkleet, og så gikk Phille og konfronterte JennySWE igjen. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Fredrik29 Skrevet 25. september 2014 #578 Skrevet 25. september 2014 Veldig peculiar type han Sondre ... Hehe
Gatsby Skrevet 25. september 2014 #580 Skrevet 25. september 2014 Noen som skal se på Big Brother som begynner på søndag? Noen som vet hvor det går ann å se på det 24timer i døgnet? Anonymous poster hash: b2bb1...c4e E det nokke knulling i årets bb2014? (har ikke fulgt med selv?)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå