Cambria Skrevet 22. september 2014 #501 Skrevet 22. september 2014 Samme tenker jeg. Fælt å se han bli så utstøtt også. Han gjør jo sånn at samtlige unngår han. Ikke sant, helt frem til han hadde detta oppdraget igår så har jeg egentlig hatt litt sansen for han. En kjempemerkelig fyr som har virka snill og ordentlig. Nå synes jeg bare han er forvirrende og forstår meg ikke på han. Men skjønner ikke hva han har gjort som har fått de andre redd for han? Han er jo bare veldig spesiell?
Cambria Skrevet 22. september 2014 #502 Skrevet 22. september 2014 Samme her. Liker dem to som et par. Men artig å se Felicia hashtagge bildene sine med bbfille på instagram Synes det er flaut å se at ho gjør det, og samtidig sier ho at ho aldri var forelska og er kjempeglad for at dem er sammen nå. Tror ikke på det er sekund!
Adelia Skrevet 22. september 2014 #503 Skrevet 22. september 2014 Ikke sant, helt frem til han hadde detta oppdraget igår så har jeg egentlig hatt litt sansen for han. En kjempemerkelig fyr som har virka snill og ordentlig. Nå synes jeg bare han er forvirrende og forstår meg ikke på han. Men skjønner ikke hva han har gjort som har fått de andre redd for han? Han er jo bare veldig spesiell? Han er vel litt brå og høylytt. Så bare når han øvde i ste på sangen, så sto jo Julia, Carro og Erland forskrekket der. Også har han vel blitt sint et par ganger.
Adelia Skrevet 22. september 2014 #504 Skrevet 22. september 2014 Synes det er flaut å se at ho gjør det, og samtidig sier ho at ho aldri var forelska og er kjempeglad for at dem er sammen nå. Tror ikke på det er sekund! Nei, ikke jeg heller. Men må være litt trist for henne å se hva som skjedde rett etterpå. Philip pratet jo masse stygt om Felicia.
Cambria Skrevet 22. september 2014 #505 Skrevet 22. september 2014 Nei, ikke jeg heller. Men må være litt trist for henne å se hva som skjedde rett etterpå. Philip pratet jo masse stygt om Felicia. Synes det er dårlig gjort av Phillip, og det er feigt av han å ikke tørre å si det rett til henne, samtidig som jeg nesten forstår det mtp hvordan hun var mot han og hvor ivrig hu var.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #506 Skrevet 22. september 2014 Han er vel litt brå og høylytt. Så bare når han øvde i ste på sangen, så sto jo Julia, Carro og Erland forskrekket der. Også har han vel blitt sint et par ganger. HVEM? Anonymous poster hash: 2e06c...d06
Adelia Skrevet 22. september 2014 #507 Skrevet 22. september 2014 HVEM?Anonymous poster hash: 2e06c...d06 Hadde du sett litt tilbake på svarene hadde du sikkert fått det med deg men det er Tommy det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #508 Skrevet 22. september 2014 Samme tenker jeg. Fælt å se han bli så utstøtt også. Han gjør jo sånn at samtlige unngår han. Ja, det er fælt. Får helt vondt inni meg... Nå håper jeg han spiller, og at han vet hva som blir sagt om ham, men jeg bytter hele tiden mellom og mene "han spiller!" og "stakkars Tommy"............ Anonymous poster hash: ff056...220
Cambria Skrevet 22. september 2014 #509 Skrevet 22. september 2014 (endret) Skikkelig dårlig at de ikke viser alles auditioner... Når det endelig skjer noe så får vi ikke se det engang! Edit: skrivefeil Endret 22. september 2014 av Cambria
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #510 Skrevet 22. september 2014 Skikkelig dårlig at drikke viser alles auditioner... Når det endelig skjer noe så får vi ikke se det engang! Tragisk av BB. Er ufattelig skuffet. Har sittet rett opp og ned og ventet på dette her, noe som sikkert mange andre også har gjort, og så driter BB i seerne. Tipper det er 3 dager til det skjer noe igjen, og imens må vi sitte og se på at dem gjør ingenting. Anonymous poster hash: ff056...220
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #511 Skrevet 22. september 2014 Ja de har visst sensurert noe sykt på 24/7 i år. Tragisk Men Tommy som dere snakker om; Jeg har nesten ikke sett noe til han (kun vanlige episoder), men er han så utstøtt altså? I går hadde jo han en eller annen hemmelig practical joke oppgave Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #512 Skrevet 22. september 2014 Synes det er flaut å se at ho gjør det, og samtidig sier ho at ho aldri var forelska og er kjempeglad for at dem er sammen nå. Tror ikke på det er sekund! Han er vel litt brå og høylytt. Så bare når han øvde i ste på sangen, så sto jo Julia, Carro og Erland forskrekket der. Også har han vel blitt sint et par ganger. Jeg følte litt på at Felicia KUN var på jakt etter å få Philip på listen sin, det fremsto for meg som at det ikke var SÅ veldig til følelser involvert, men det kunne jo så klart ha blitt det. Men jeg følte hun nesten presset han til å ligge med henne. Ikke fysisk, eller ved psykisk tortur, men sånn at han omtrent følte han måtte for at hun ikke skulle bli lei seg. Og så er jeg sikker på at både han og Chrille var rusa den kvelden. På det svenske forumet mener de at Chrille har fått med seg inn noe smertestillende "mot ryggen". Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #513 Skrevet 22. september 2014 Hva er det Tommy driver med siden folk tviler på hans mentale tilstand? Har ikke fått med meg noe mer enn at mannen er litt alternativ og litt veeel snål av og til. Anonymous poster hash: de3bf...912 1
Fredrik29 Skrevet 22. september 2014 #514 Skrevet 22. september 2014 Tragisk av BB. Er ufattelig skuffet. Har sittet rett opp og ned og ventet på dette her, noe som sikkert mange andre også har gjort, og så driter BB i seerne.Tipper det er 3 dager til det skjer noe igjen, og imens må vi sitte og se på at dem gjør ingenting. Anonymous poster hash: ff056...220 Hva er det som er blitt sensurert bort?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #515 Skrevet 22. september 2014 Philip og Jenny har sex. Anonymous poster hash: b8145...ebe
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #516 Skrevet 22. september 2014 Hva er det som er blitt sensurert bort? Alt mulig. Alt fra snakking til spising. Men det idg var jo grenseløst irriterende. Vi fikk 7 av 17 auditioner.. Jævla skrap. Og så forventer Dplay i tillegg penger for dette vissvasset. Har egentlig fått nok nå, men tviler på at jeg ikke betaler for en til mnd likevel..... Anonymous poster hash: ff056...220 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #517 Skrevet 23. september 2014 Hadde du sett litt tilbake på svarene hadde du sikkert fått det med deg men det er Tommy det er snakk om. Det er ingen som heter Tommy der inne...!??Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #518 Skrevet 23. september 2014 Det er ingen som heter Tommy der inne...!??Anonymous poster hash: 5fcee...9d2 Thomas, kalles Tommy Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
AnonymBruker Skrevet 23. september 2014 #519 Skrevet 23. september 2014 Hahaha! Denne må dere se! Julia ser helt sjokkert ut..:-D Anonymous poster hash: 89aa7...02c 1
Adelia Skrevet 23. september 2014 #520 Skrevet 23. september 2014 Sondre og Tommy nominert. Hvem vil vi ha ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå