Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns syns på Jenny jeg. Ser ut som at hun sliter skikkelig med oppdraget.

Anonymous poster hash: 96087...1f1
  • Liker 1
Skrevet

Hun skal behandle Phille som luft i 48 timer.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Skrevet

Lurer veldig på hvordan det går med Philip og Jenny når de skal sove inatt.. De er jo på samme lag, og derfor må sove på samme rom :vetikke: Ser egentlig ut som hun ikke klarer det...Men om hun klarer seg utover dagen imorgen, tror jeg folk skjønner det. Hun ble kalt inn til bykten flere ganger ikveld, og plutselig blir lei seg og kald mot Philip..

Anonymous poster hash: e2586...5c0
Skrevet

Ja godt mulig det du sier stemmer. Det jeg fortalte har jeg lest på det svenske Big Brother forumet der de sitter og ser 24/7. Det var en del der som var irritert på Erland fordi han fyrte oppunder både Torbjørn og Anna. Men jeg har ikke sett det selv så jeg vet ikke annet enn hva jeg leste der.

Jeg så det også live. Men folk liker å finne en hakkekylling utenfor den"kule" gjengen som de fleste heier på ;)

Anonymous poster hash: ff056...220

Skrevet

Ikke sikkert den vokser så mye da. A shower, not a grower ;)

Men det var i dusjen, og da tror jeg den var slapp..

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Skrevet

Men det var i dusjen, og da tror jeg den var slapp..

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Ja? Og når den er en "shower not a grower" så betyr det at den i slapp tilstand er så stor at den kan se ut som at den er stor i stiv tilstand også. Men mange som ikke vokser noe særlig. Så om den er den størrelsen i stiv tilstand også, så er den ikke spesielt stor.

Anonymous poster hash: e8caa...c01

Skrevet

Noen som er enige i at Pelle likner på Skavlan?

Anonymous poster hash: f6141...152

• Liker 2
Skrevet

Minner meg heller litt om en godslig John Cusack.

Anonymous poster hash: c8b5a...ba8
Skrevet

Noen som er enige i at Pelle likner på Skavlan?

Ja faktisk, det gjør han.

Skrevet

Dere som ser på på nett og leser svensk forum må holde oss oppdatert på om Jenny klarer oppdraget da :)

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Skrevet

Dere som ser på på nett og leser svensk forum må holde oss oppdatert på om Jenny klarer oppdraget da :)

Sitater fra det svenske forumet:

Men som jag har sett så verkar Jenny klara sitt uppdrag bra. Det är ju sjukt svårt att undvika en person på 500kvm 48h när dom umgås med alla.

Jadå, jag är övertygad om att hon kommer klara det. Var lite osäker igår kväll när hon fick uppdraget. Men nu är jag inte orolig alls då Philip verkar ana något och inte orkar lägga sin energi på det. Så Jenny behöver knappt göra något utan bara ta det lugnt och umgås med resten av deltagarna.

Skrevet

Sitater fra det svenske forumet:

Takk :) det lover bra! Syns det er kult hvis hun klarer det :D

Skrevet

Syns det er rart at dem ikke har skjønt at det er et oppdrag som Jenny har.

Skrevet

De må jo ha skjønt det. Hun blir kalt inn flere ganger og oppfører seg annerledes? Lukter oppdrag lang vei.

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

• Liker 1
Skrevet

De må jo ha skjønt det. Hun blir kalt inn flere ganger og oppfører seg annerledes? Lukter oppdrag lang vei.

Anonymous poster hash: d46fb...bcf

Jeg tror de har skjønt det. Og så har de sikkert skjønt at de ikke må si at de har skjønt det for da kan det være hun ikke får oppdraget godkjent. Svenskforumet er jo helt fra seg og syns sååå synd på Jenny. "Du ser ju at hon inte mår bra!" Hehe..

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er så obvious at jeg håper hun ikke får det godkjent. Allerede i går kveld var det jo tydelig at Rlend skjønte det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er så obvious at jeg håper hun ikke får det godkjent. Allerede i går kveld var det jo tydelig at Rlend skjønte det.

Men det er vel litt umulig at det ikke blir obvious når hun skal være helt iskald plutselig etter å ha blitt kalt inn i bikten en del ganger. Alle ville jo skjønt at det var noe på gang.

Men jeg ser at en del på det svenske forumet mener at hun har kommunisert en del gjennom Julia og derfor mener de at hun ikke bør få det godkjent. Julia har tydeligvis prøvd å "megle" mellom de to.

• Liker 1
Skrevet (endret)

H*n ene på det svenske forumet er helt opphengt i Philip og Jenny! Kan ikke være helt god, det er ubehagelig å lese hvor mye h*n maser om det.

Endret av Miss Ava.
Skrevet

Hvem håper dere vinner, og hvem tror dere vinner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...