Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Faktisk 4 øl og 2 glass vin hver 😜✌️

Skjønner ikke hvorfor produksjonen tviholder så fælt på alkoholen. Tenk så bra(?) tv de kunne laget med fri bar :P

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk 4 øl og 2 glass vin hver 😜✌️

Skjønner ikke hvorfor produksjonen tviholder så fælt på alkoholen. Tenk så bra(?) tv de kunne laget med fri bar :P

Skrevet (endret)

Tja si det. Det ble fullstendig kaos sist de fikk nok drikke, men det er jo bare gøy.

Men, dette idag er jo ikke fest, det er jo kosekveld. Kanskje festen kommer på torsdag :vetikke: De ble hvertfall lovet en fest på torsdag.

Endret av UnderCover
Skrevet

Sist torsdag det var "fest" fikk de ca. 2 øl hver, men det er lov å håpe... :fnise:

Anonymous poster hash: e2586...5c0
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert fordi halve gjengen er medisinert av noe slag ..

Anonymous poster hash: 0ea72...284

Skrevet

Dem fikk faktisk mer alkohol. Sjokkert!

Skrevet

Stakar Sondre:(

Noe jeg ikke har fått med meg?

Skrevet

Noe jeg ikke har fått med meg?

han begynte og gråte fordi han ikke fikk røyk:( kan være det er lenge siden, men så det nå på dissa klippa som ligger ute

Skrevet

De tenker vel heller på at mye alkohol ofte ikke er bra for de som skal være der lenge.

Hundre dager med rotbløyte annenhver dag er ikke bra.

Anonymous poster hash: 2abe9...33d

• Liker 1
Skrevet

For en fest. DC viser jo bare Julia sin gråting.

Skrevet

han begynte og gråte fordi han ikke fikk røyk:( kan være det er lenge siden, men så det nå på dissa klippa som ligger ute

Jeg så også det klippet og fikk skikkelig vondt av han! Plutselig begynte jeg å tenke positivt om han også. Må legge til at Anna var helt vidunderlig i den situasjonen! Hun virker bare mer og mer herlig :)

Skrevet

For en fest. DC viser jo bare Julia sin gråting.

Hva griner ho av nå da? John?

Skrevet

Hva griner ho av nå da? John?

Alt mulig. Julia tåler jo ikke når noen sier imot henne. Så da tar hun til tårer. Begynte vel med at hun skyldte på Anders og Tommy for å ta øl. Og når dem tok det opp med henne, så begynte hun å gråte.

Skrevet

For noen råd Erland gir til Anna og Torbjørn. Det kommer til å eksplodere snart.

Skrevet

Hvorfor får jeg ikke sett den nyeste episoden på nett-TV?!

Anonymous poster hash: 04ec4...e16
Skrevet

For et opplegg. Alle krangler med en eller annen. Virker som om Anton har blitt kastet ut etter at Anton og Torbjørn gikk på hverandre.

Syns det var utrolig mye sensur.

Skrevet

Dette skriver de på den svenske forumet:

"Om jag har fatta det hela rätt.

Det va någon form av bråk

Anton och TB bråkade/slogs

Anders backade Anton, John gick på Anders och tog typ stryptag eller något runt halsen på Anders.

John har fått en sista varning, en gång till så åker han ut.

Dom surrade om det i kökskameran."

Skrevet

Får dette opp HVER gang jeg skal se live: The video you are trying to watch is currently unavailable.

Please check back soon.

Skjedd i mange dager nå, noen som hva som er problemet? Og er det seriøst bare fem kameraer man kan se???

Anonymous poster hash: 2e06c...d06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...