Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil si at jeg har respekt for de som klarer å stå imot sexpresset som blir der inne. Jenny er jo et godt eksempel på de som klarer å stå imot det, ihvertfall av det jeg har fått med meg.

Jeg vil ikke si at jeg har respekt for de som har sex på TV fordi de klarer å glemme TV'n. Jeg mister ikke respekt for dem, men det er ikke noe som gjør at det er enklere å få respekt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det klart for ny oppgave. Julia, Krissy og Ioana er i ilden.

Takk for info! Da kom jeg meg inn igjen. Har ikke sett på siden torsdag, så plutselig var det nesten glemt :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lene Angelica fra Paradise sjekker inn!!!

Anonymous poster hash: 4927a...930

Seriøst? Hvor mange programmer har hun tenkt å være med i?

Hun var jo så slitsom på ph, hvordan skal jeg klare henne nå?

Håper virkelig at det ikke er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som leser på det svenske forumet, sier de noe om at Thorbjørn driver og (prøver) å snakke svensk?

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som leser på det svenske forumet, sier de noe om at Thorbjørn driver og (prøver) å snakke svensk?

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Har ikke fått med meg noe om det faktisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som leser på det svenske forumet, sier de noe om at Thorbjørn driver og (prøver) å snakke svensk?

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Nei han snakker bare svorsk for at det skal bli lettere å forstå. De svenskene skjønner jo ingenting.

Jeg trodde han var en skikkelig douchebag da han kom inn første dagen, men han har visst seg å være en skikkelig bra mann.

Leste på det svenske forumet at Anna vissnok skal ta graviditetstest i morgen :jolie:

Vet ikke om det stemmer da, men :)

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker jo svensk også inni den boksen, eller prøver. Skjønner ikke helt hvorfor da han er alene :vetikke:

Sikkert fordi de han prater med er svenske, han sitter ikke akkurat og snakker for seg selv inni der, selv om det ser sånn ut ;)

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på det svenske forumet at Anna vissnok skal ta graviditetstest i morgen :jolie:

Vet ikke om det stemmer da, men :)

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Det stemmer. Hun kom ut fra skrifterommet i ste og sa at hun skulle ta det. Endret av Adelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En g-test slår vel ikke ut så tidlig ettersex?men hun hadde vel sex før hun sjekket inn også.... Herregud, de må jo beskytte seg.

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker jo svensk også inni den boksen, eller prøver. Skjønner ikke helt hvorfor da han er alene :vetikke:

Blir bare så flau. Høres så dumt ut. Også snakker jeg av prinsipp ikke svensk eller engelsk til svensker, for SERIØST det er det samme språket. Det går ikke an å ikke forstå hvis man virkelig prøver/ønsker å forstå.

Anonymous poster hash: 69cef...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En g-test slår vel ikke ut så tidlig ettersex?men hun hadde vel sex før hun sjekket inn også.... Herregud, de må jo beskytte seg.

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Tror hun følte seg gravid. Derfor hun ville ta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror hun følte seg gravid. Derfor hun ville ta.

Når hadde hun sex første gang i huset da?

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hadde hun sex første gang i huset da?

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Var vel en gang den første uka. Ganske tidlig. Husker ikke akkurat når.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Jenny holder seg unna Philip. Han er ekkel.

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Klarer ikke å bestemme meg om jeg vil det eller ikke. Liker Jenny veldig godt, samme med Philip. Men han fremstår som den cocky'e fyren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...