Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får dette opp HVER gang jeg skal se live: The video you are trying to watch is currently unavailable.

Please check back soon.

Skjedd i mange dager nå, noen som hva som er problemet? Og er det seriøst bare fem kameraer man kan se???

Anonymous poster hash: 2e06c...d06

Mange som sliter med dette har AdBlock på, om du skrur av den, lukker nettsiden og prøver på nytt skal det virke. Om du ikke har AdBlock kan det virke bedre i en annen nettleser.

Anonymous poster hash: ff8f5...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erland har jo rett i det han sa til Anna. Om hun vil vinne, og fortsetter å være så sjalu på Torbjørn som hun er, så minker vinnersjansene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erland har jo rett i det han sa til Anna. Om hun vil vinne, og fortsetter å være så sjalu på Torbjørn som hun er, så minker vinnersjansene hennes.

Trenger jo ikke være sånn, mange som ser på liker dem som par og ønsker å ha dem der inne sammen.

Syntes egentlig Erland virket helt psykopat i måten han sa det på og han sank mange hakk i mine øyne. Kjipt når han var en av de jeg likte best før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke være sånn, mange som ser på liker dem som par og ønsker å ha dem der inne sammen.

Syntes egentlig Erland virket helt psykopat i måten han sa det på og han sank mange hakk i mine øyne. Kjipt når han var en av de jeg likte best før

Joda, det er sant, men Anna er veldig sjalu, og da kommer det til å bli mye grining fremover, og det er ingen som liker dem som sutrer. Se bare hvor mye dritt Julia har fått.

Anonymous poster hash: ff056...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil ha John og Sondre der inne dem er såå søte sammen :D folk må stemme ut han dere Anton, han er bare i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha John og Sondre der inne dem er såå søte sammen :D folk må stemme ut han dere Anton, han er bare i veien.

På det svenske forumet er de skikkelig irritert på Sondre. Mener han bare tøffer seg og henger som en hale på John. For meg virker det som om Sondre er veldig usikker på seg selv, litt merkelig at han i det hele tatt har meldt seg på Big Brother sånn sett. Jeg tenker at det kanskje er like greit for han å dra, for John får han til å oppføre seg barnsligere enn han er. For meg virker han stresset.

Av de som er nominert tror jeg at jeg må velge Anton, ikke fordi jeg misliker han, men fordi jeg har nesten ikke fått med meg noe av han. Har ikke fulgt så godt med etter at Felicia dro.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Anton må ut i morgen, syns han er så rar! Neste gang håper jeg det er Julia som må ut, for en sutre kjerring! Liker Anna bedre og bedre, hun er så herlig:) Håper hun kommer langt, Pelle og Anders også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så tisset Anders på gulvet. haha

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Haha, hva skjedde der egentlig?! Var han så full eller gikk han i søvne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har produksjonen skrevet feil alder på disse folka eller? Sånn holder man på i åttende klasse....

Anonymous poster hash: f6141...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som tisser på gulvet og har seg..

At folk gidder følge med på dette dritet....



Anonymous poster hash: 11d76...395
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ff sjekker inn i bb-huset!

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Fotballfruen?

Anonymous poster hash: e001b...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Phillip og Jenny sex! haha

Anonymous poster hash: baf20...e0b

Æsj.. har hun 0 selvrespekt?

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...