Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper Felicia ryker.. Takler ikke henne...

Jeg liker Julia og Anna godt :)

Jeg håper virkelig Julia ryker, etter å ha sett hvordan hun har oppført seg mot gutta og de andre jentene denna uka har jeg mista alt av respekt for henne. Desverre er TV'n for dårlig til å vise hvor mye drama og dritt hun lager. Men blir ikke lei meg om Felicia ryker heller, hu går rundt å truer alle hele tiden...

Anna likte jeg ikke til å begynne med, men nå bare digger jeg ho! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig Julia ryker, etter å ha sett hvordan hun har oppført seg mot gutta og de andre jentene denna uka har jeg mista alt av respekt for henne. Desverre er TV'n for dårlig til å vise hvor mye drama og dritt hun lager. Men blir ikke lei meg om Felicia ryker heller, hu går rundt å truer alle hele tiden...

Anna likte jeg ikke til å begynne med, men nå bare digger jeg ho! =)

Er så enig. Ut med Felicia og Julia. Synd at produksjonen er så dårlig å klippe og lime sammen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan en av de kjedeligste ryke. Felicia går meg på nervene, men hun lager jo liv! Tenk så kjedelig det blir om hun må gå.

Jeg liker Anders, men jeg må nok velge han av de som er nominert. Eller en av de norske jentene. Men ikke Jenny da, vi se om Philip får det til ;)



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor alle jentene er autonominert. Det var jo bare Julia som snakket om å stemme ut guttene? Det virket ikke som om de andre var enige. Og jeg kan ikke tenke meg at det er lett å motsi den selvutnevnte gjenglederen.

Anonymous poster hash: f6141...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Jenny. Blir jo nesten overfalt av Philip. Han begynner jo å bli ekkel nå! Ser live nå og Jenny vil sove og han bare ler av henne og gjør narr av henne. "Jeg skal bade i mus". "I've already fucked her" sier han når hun avviser han.



Anonymous poster hash: 89aa7...02c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Jenny. Blir jo nesten overfalt av Philip. Han begynner jo å bli ekkel nå! Ser live nå og Jenny vil sove og han bare ler av henne og gjør narr av henne. "Jeg skal bade i mus". "I've already fucked her" sier han når hun avviser han.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

For å si det sånn så tror jeg ikke at Jenny har lyst på han mer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så tror jeg ikke at Jenny har lyst på han mer.

Nei, det tror ikke jeg heller. Hun fortjener bedre! Philip oppfører seg helt teit i kveld.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror ikke jeg heller. Hun fortjener bedre! Philip oppfører seg helt teit i kveld.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Ja, det gjør han absolutt. Får se hvordan det ender med Felicia nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem bytter faktisk kamera når det endelig er action mellom Philip og Flisa.

Anonymous poster hash: b8145...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hæ? Har Caro og Kristoffer hatt seg?

Nei, de bare lurte de andre.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de bare lurte de andre.

Anonymous poster hash: 89aa7...02c

Ja, så det. Begynte virkelig å lure på hva som skjer i huset 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...