Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ny deltager kom inn!

Men så la være å spoile da. Man diskuterer ikke hva som skjer før ordinær sendetid på tv, det er det som er vanlig i tråder som ikke er spoilertråder.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så la være å spoile da. Man diskuterer ikke hva som skjer før ordinær sendetid på tv, det er det som er vanlig i tråder som ikke er spoilertråder.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Trodde det var anderledes i og med at det er en direktesendt reality.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så la være å spoile da. Man diskuterer ikke hva som skjer før ordinær sendetid på tv, det er det som er vanlig i tråder som ikke er spoilertråder.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Bor du i en boble du siden du ikke får med deg noe? Står jo over alt! FB instagram, avisen! La heller være å gå inn i tråden hvis du ikke vil vite det da!

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i en boble du siden du ikke får med deg noe? Står jo over alt! FB instagram, avisen! La heller være å gå inn i tråden hvis du ikke vil vite det da!

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

Er vel ikke verre å gjøre som vanlig? Ha en egen spoilertråd?

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i en boble du siden du ikke får med deg noe? Står jo over alt! FB instagram, avisen! La heller være å gå inn i tråden hvis du ikke vil vite det da!

Anonymous poster hash: e0c83...9b0

Neida jeg bor ikke i en boble, men jeg prøver ;) Det vanlige er at alt som skjer før ordinær sendetid ses på som spoling og tas i egen tråd.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BB-nyhetene kommer vel "fortløpende", siden de sikkert følger 24/7 sendingen.

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Da sier vi det slik at det ikke er spoling da, det er bedre at det er noe aktivitet i tråden her enn ingen :)

Anna og Thorbjørn har pult en gang til, og det skjedde visst mye mer der i løpet av natten enn det vi fikk se nå.

Julia løpte naken, Caroline gråt nesten hele tiden og Thorbjørn fikk den ikke opp før på leeenge.



Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Da sier vi det slik at det ikke er spoling da, det er bedre at det er noe aktivitet i tråden her enn ingen :)

Anna og Thorbjørn har pult en gang til, og det skjedde visst mye mer der i løpet av natten enn det vi fikk se nå.

Julia løpte naken, Caroline gråt nesten hele tiden og Thorbjørn fikk den ikke opp før på leeenge.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Du verden så spennende da :)

Lurer på hvem som er neste høl ut?

Anonymous poster hash: 11d76...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var anderledes i og med at det er en direktesendt reality.

Du har nok sikkert rett :)

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så spennende da :)

Lurer på hvem som er neste høl ut?

Anonymous poster hash: 11d76...395

Ja si det, men Felicia gjør jo alt for å pule så hun får vel tak på noen etterhvert :D Men alle guttene er mest kåt på Jenny. Hehe. Men hun er jo vakker da.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de fleste overser/ignorer Caroline! Dere som kan se hele tiden, er det sånn? Hun virker litt irriterende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja si det, men Felicia gjør jo alt for å pule så hun får vel tak på noen etterhvert :D

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Herregud for en jente. Er lei av skrytingen hennes. 4 pikk i munnen samtidig, "bare" hatt klamydia tre ganger, hatt sex med 400, osv. Hadde jeg vært Philip så ville jeg virkelig ikke hatt sex med henne! Ekkelt rett og slett!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som de fleste overser/ignorer Caroline! Dere som kan se hele tiden, er det sånn? Hun virker litt irriterende.....

Ja, når hun prøver å komme til så overser de fleste henne. Kjenner meg faktisk igjen. Må være fælt å ikke få den responsen som de fleste andre får der, den følelsen som om ikke være god nok. Ikke rart hun gråt så masse natt til fredag.

Anonymous poster hash: b8145...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om at John liker Jenny, men må holde tilbake pga Julia. Motsatt også, at Jenny liker John.

Åå? Jeg tror alle de guttene der liker Jenny. Men jeg leste at noen på det svenske forumet sa det samme.

Det virker som de fleste overser/ignorer Caroline! Dere som kan se hele tiden, er det sånn? Hun virker litt irriterende.....

Nei jeg tror ikke det stemmer, det er bare at hun er keen på Philip og han vil ikke ha henne. Så hun føler seg veldig avvist. Og hun og Felicia bytter på å klenge på han. + At de andre guttene har snakket en del om hvor fine en del av de damene er og da blir hun aldri nevnt så hun føler seg vel ikke så fin om dagene. Men jeg synes hun er nydelig jeg da. (Har ikke 24/7/

Herregud for en jente. Er lei av skrytingen hennes. 4 pikk i munnen samtidig, "bare" hatt klamydia tre ganger, hatt sex med 400, osv. Hadde jeg vært Philip så ville jeg virkelig ikke hatt sex med henne! Ekkelt rett og slett!

Jeg tror hun er fryktelig usikker på seg selv. Syns synd i henne.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, når hun prøver å komme til så overser de fleste henne. Kjenner meg faktisk igjen. Må være fælt å ikke få den responsen som de fleste andre får der, den følelsen som om ikke være god nok. Ikke rart hun gråt så masse natt til fredag.

Anonymous poster hash: b8145...ebe

Det er sikkert ikke greit for henne,hvertfall ikke innestengt i det huset! Men syns hun virker veldig masete men hun blir kanskje desperat etter oppmerksomhet hvis hun blir oversett,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke greit for henne,hvertfall ikke innestengt i det huset! Men syns hun virker veldig masete men hun blir kanskje desperat etter oppmerksomhet hvis hun blir oversett,,,,

Kan godt stemme det. Hun virker som en kjempe søt og snill jente. Så skjønner ikke helt hva folk har imot henne da. Hvis dem altså har det.

Anonymous poster hash: b8145...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 7 sider her, på den svenske er det 548!! Sykt :fnise:



Anonymous poster hash: b8145...ebe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 7 sider her, på den svenske er det 548!! Sykt :fnise:

Anonymous poster hash: b8145...ebe

OI! Da må vi bare henge i her for å ta de igjen! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...