Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud så hun Felicia tyter. Hun begynner å irritere meg.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Hun går meg på nervene allerede..

Anonymous poster hash: 11d76...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å velge mellom hvilken jeg vil ha ut mest, enten paulina eller felicia. Liker begge to like lite. De er så slitsomme at det bare er kjipt, ikke litt underholdende en gang.

og slik jeg husker det så blir alle litt smågærne jo lengre de er i huset, så til og med de "kjedelige" har blitt underholdende til slutt.



Anonymous poster hash: bbeed...f73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å velge mellom hvilken jeg vil ha ut mest, enten paulina eller felicia. Liker begge to like lite. De er så slitsomme at det bare er kjipt, ikke litt underholdende en gang.

og slik jeg husker det så blir alle litt smågærne jo lengre de er i huset, så til og med de "kjedelige" har blitt underholdende til slutt.

Anonymous poster hash: bbeed...f73

Jeg vil iallfall ha Paulina værende, jeg liker henne ikke, men synes hun underholdende! Må ha noen som slenger litt dritt og er sur og åndssvak. Så hadde jeg stemt hadde jeg stemt på henne (for at hun skulle bli). Ut med de kjedelige!

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Mari-Lene kan ut,liker ikke dialekten og syns hun er teit. Anna derimot er min store favoritt. Hun virker så hyggelig og gal på samme tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Paulina går ut, hun syter bare og det er ikke underholdende.. Anna og Julia er mine favoritter. :danse:



Anonymous poster hash: e2586...5c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fungerer ikke på firefox eller chrome hos meg heller. Prøvd å slette alt mulig, skru av og på innstillinger. Men internet explorer funka fett.

Anonymous poster hash: bbeed...f73

Jeg googlet big brother.no i chrome også gikk jeg inn på link direkte til f.eks deltakerne og da gikk det. Etter det har jeg kunnet gå direkte inn på bigbrother.no

Anonymous poster hash: ec7b7...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så kleint da hun der tyte-Felicia lå og pratet med han svensken med det lange håret. "Om jag och du... Tenker du da att..? Ja, for jag menar.. Tyt-tyt-tyt" Typisk eksempel på kvinnfolk som skal ihelprate alt, så mannfolk får noia. :rope:



Anonymous poster hash: 5bbe4...600
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Paulina blir værende, for hu er så utrolig irriterende at jeg bare må digge henne! Hu gjør at dette blir noe å se på.

Men hvorfor er det så lite av det som skjer som vises? Ser på klipp og sånn, også viser de at de får koffertene, men ikke den utfordringen som gjorde at de fikk den. Gud så irriterende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så kleint da hun der tyte-Felicia lå og pratet med han svensken med det lange håret. "Om jag och du... Tenker du da att..? Ja, for jag menar.. Tyt-tyt-tyt" Typisk eksempel på kvinnfolk som skal ihelprate alt, så mannfolk får noia. :rope:

Anonymous poster hash: 5bbe4...600

Haha ja det var akkurat da jeg kjente at jeg hadde fått nok av henne!!

Jeg håper Paulina blir værende, for hu er så utrolig irriterende at jeg bare må digge henne! Hu gjør at dette blir noe å se på.

Men hvorfor er det så lite av det som skjer som vises? Ser på klipp og sånn, også viser de at de får koffertene, men ikke den utfordringen som gjorde at de fikk den. Gud så irriterende!

Jeg håper også at Paulina blir værende.

Skjønner ikke det du mener at lite av det som vises. "Det mest interessante" må du jo se i episodene på FEM eller kjøpe tilgang på den nettsiden.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja det var akkurat da jeg kjente at jeg hadde fått nok av henne!! Jeg håper også at Paulina blir værende. Skjønner ikke det du mener at lite av det som vises. "Det mest interessante" må du jo se i episodene på FEM eller kjøpe tilgang på den nettsiden. Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Jeg har kjøpt tilgang, så ser jo eppisodene, men så legger de jo ut klipp, og ofte er jo det som vises på klippet så lite at det er merkelig at de har giddi å lagt dem ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felicia er så søøøøt! Gæren ja men artig dame :)



Anonymous poster hash: 1f628...4d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felicia er så søøøøt! Gæren ja men artig dame :)

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Jævla nasty kvinnfolk det der. Det som kommer ut av munnen hennes ang sexrelaterte ting er noe av det verste jeg har hørt. Og det som er enda verre er at hun synes hun er kjempekul. Ikke rart Philip sa igår at han ikke hadde gjort noe med henne. Hun skryter tom av at hun har smittet folk med klamydia. I alle dager!

Men hun kan godt være der inne. For vil like å se reaksjonen hennes når Philip og Jenny hooker opp :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla nasty kvinnfolk det der. Det som kommer ut av munnen hennes ang sexrelaterte ting er noe av det verste jeg har hørt. Og det som er enda verre er at hun synes hun er kjempekul. Ikke rart Philip sa igår at han ikke hadde gjort noe med henne. Hun skryter tom av at hun har smittet folk med klamydia. I alle dager!

Men hun kan godt være der inne. For vil like å se reaksjonen hennes når Philip og Jenny hooker opp :ler:

Det er jo derfor hun er artig da :) Heller ei sånn enn hu Paulina som sutrer og bitcher over alt.

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor hun er artig da :) Heller ei sånn enn hu Paulina som sutrer og bitcher over alt.

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Som sagt, jeg vil ha henne i huset ;) Paulina også. Jeg synes at Mari-Lene kan dra. Hun er så kjedelig at det er morsommere å se gresset gro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg vil ha henne i huset ;) Paulina også. Jeg synes at Mari-Lene kan dra. Hun er så kjedelig at det er morsommere å se gresset gro.

Er Mari-Lene veldig sjenert? Har ikke hørt hun sleppe en fis en gang..

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er Mari-Lene veldig sjenert? Har ikke hørt hun sleppe en fis en gang..

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Har du hørt noen av de andre der fise da?

Om hun er sjenert eller ei så har iallfall de andre der inne sterkere personlighet enn henne så hun skinner ikke igjennom i det hele tatt. Tror også hun er den yngste av de.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt noen av de andre der fise da?

Om hun er sjenert eller ei så har iallfall de andre der inne sterkere personlighet enn henne så hun skinner ikke igjennom i det hele tatt. Tror også hun er den yngste av de.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Nei men de andre snakker hvertfall! Liker også hun med brunt langt hår mer og mer (hun svenske). Hun virker snill!

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt BB, men får ikke helt tak i greia. Fr de ikke klærne sine? Får de ikke dusjet? Ble klærne ødelagt?

Anonymous poster hash: 606d3...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men de andre snakker hvertfall! Liker også hun med brunt langt hår mer og mer (hun svenske). Hun virker snill!

Anonymous poster hash: 1f628...4d8

Hun snakker nok sikkert, men det er jo mye klipp og liv og så blir det bortvalgt i forhold til de som sitter og baksnakker osv. Brunt hår eller svart hår? Du kan finne alle navnene her :) : http://www.bigbrother.no/

Har sett litt BB, men får ikke helt tak i greia. Fr de ikke klærne sine? Får de ikke dusjet? Ble klærne ødelagt?

Anonymous poster hash: 606d3...42d

De fikk ikke inn koffertene sine og så måtte de igjennom diverse prøver/konkurranser for å få de tilbake, og om de svarte feil så ble "liksom" innholdet ødelagt. Det sier jo seg selv at de aldri ville ha ødelagt innholdet i koffertene, og det bare var fake at de ble ødelagt. Men om/når de får bagasjen (de som liksom fikk den ødelagt), det er det ingen som vet.

Anonymous poster hash: 7c6ef...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...